Konkurencijos taryba, įvertinusi tyrimo išvadas, pripažino UAB „Oasis Tours“ interneto svetainėje www.oasistours.lt skelbtą reklaminį teiginį „Oficiali viešbučio kategorija šalyje 4*“ klaidinančia reklama.
Už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei skirta 7 tūkst. litų bauda. Konkurencijos taryba taip pat įpareigojo bendrovę „Oasis Tours“ nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą, t.y. nenaudoti reklaminio teiginio, kuris pripažintas klaidinančia reklama, jeigu tokie veiksmai dar tęsiami.
Tyrimą Konkurencijos taryba atliko suklaidintų vartotojų skundo pagrindu. Vartotojai, susipažinę su UAB „Oasis Tours“ interneto svetainėje skelbta reklama, kurioje buvo teigiama, kad galima nusipirkti kelionę, kurios metu apgyvendinama keturių žvaigždučių viešbutyje „Jinene Resort“, esančiame Suso mieste, Tunise, pagrįstai galėjo tikėtis, jog gyvendami aukštesnės kategorijos viešbutyje gaus ir aukštesnės kokybės paslaugas. Tikėtina, jog žinodami teisingą informaciją apie viešbučio kategoriją (žemesnę, nei nurodyta, ir atitinkamai žemesnę paslaugų viešbutyje kokybę), reklamos vartotojai pasirinktų kitos kelionių bendrovės teikiamas paslaugas.
Konkurencijos tarybos nuomone, skelbta reklama dėl savo klaidinančio pobūdžio galėjo paskatinti ir paskatino vartotojus pirkti poilsinę kelionę į Tunisą apsistojant būtent kelionių organizatoriaus UAB „Oasis Tours“ reklamuotame keturių žvaigždučių viešbutyje „Jinene Resort“, ir tokiu būdu galėjo paveikti ir paveikė (tai patvirtino gautas skundas) vartotojų ekonominį elgesį.
Konkurencijos taryba konstatavo, kad UAB „Oasis Tours“ nepateikė dokumento, kuris neabejotinai patvirtintų viešbučiui „Jinene Resort“ oficialiai suteiktų žvaigždučių skaičių, o bendrovės pateiktų dokumentų laikyti viešbučio kategoriją patvirtinančiais įrodymais nėra pagrindo.
Nustatydama baudos dydį už Reklamos įstatymo pažeidimą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad bendrovė pripažino padariusi pažeidimą, kas laikytina atsakomybę lengvinančia aplinkybe.