Konkurencijos taryba, įvertinusi atlikto tyrimo išvadas, UAB „Omnitel“ per televiziją ir radiją skleistą reklamą „Nulis centų? – Iš tikrųjų!!! Kokybiškiausiame Omnitel tinkle“ bei „Nulis centų? – Iš tikrųjų!!! Stipriausiame Omnitel tinkle“ ta apimtimi, kuria teigiama „Nulis centų <...> Omnitel tinkle“, pripažino klaidinančia reklama, pažeidžiančia Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.
Už klaidinančia pripažintos reklamos naudojimą Konkurencijos taryba UAB „Omnitel“ skyrė 45 000 Lt baudą. Bendrovė taip pat įpareigota nutraukti nurodytos klaidinančios reklamos naudojimą, jei jis vis dar yra tęsiamas.
UAB „Omnitel“ nuo 2010-01-16 iki 2010-02-05 per televiziją ir radiją skleista nurodyta reklama pripažinta klaidinančia reklama atsižvelgus į tyrimo išvadas, kad šia reklama vartotojui buvo pateikiamas pasiūlymas už „Omnitel“ tinkle suteiktas paslaugas mokėti 0 centų, tačiau, kad galėtų pasinaudoti šiuo pasiūlymu, vartotojas turėjo pasirinkti mokėjimo planą ir pagal šį planą mokėti atitinkamus mokesčius už UAB „Omnitel“ teikiamas paslaugas, įskaitant ir paslaugas „Omnitel“ tinkle.
Skirdama UAB „Omnitel“ baudą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad skleista reklama laikytina savaime klaidinančia reklama, nes atitiko komercinės veiklos, kuri visais atvejais laikoma nesąžininga, požymius, apibrėžtus Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme. Buvo nustatyta ir UAB „Omnitel“ atsakomybę sunkinanti aplinkybė, numatyta Reklamos įstatymo 22 straipsnio 11 dalyje – įstatymo pažeidimas padarytas pakartotinai per metus nuo Reklamos įstatyme numatytos administracinės nuobaudos paskyrimo.