gfk cr baltic
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gfk cr baltic“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gfk cr baltic“.
Šalies miestų įvaizdį kuria prekių ženklai ir vietos verslas
Lietuviai mažesnius savo šalies miestus pažįsta pagal ten įsikūrusias bendroves ir prekių ženklus, o ne pagal miestų istorines vietas ar herbus. Tai parodė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) užsakymu atliktas rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ tyrimas, kuriame 1700 gyventojų turėjo pateikti po vieną žodį ar žodžių junginį, kuris pirmiausia asocijuojasi su tam tikro miesto pavadinimu.
Kokias įmones Lietuvos gyventojai išrinko socialiai atsakingiausiomis?
Net 57% lietuvių socialiai atsakingiausia įmone įvardijo UAB „Švyturys-Utenos alus“, parodė rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. Antroje vietoje – bendrovė „Maxima LT“ (39 proc. respondentų), trečioje – „Tele2“ (23 proc.).
„Laikytis socialinės atsakomybės principų skatina suvokimas, kad mūsų įmonė veikia ir auga kartu su Lietuvos visuomene ir netgi gamta, nes daugumą žaliavų savo produkcijai perkame gimtame krašte.
Mažamečio vaiko pirkiniams pusė lietuvių išleidžia mažiau nei 100 litų
Rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ gegužę atliktos Lietuvos gyventojų apklausos duomenimis, Tarptautinę vaikų gynimo dieną paminės beveik pusė – 45 proc. – mūsų šalies gyventojų ir tik 12 proc. šios dienos švęsti neketina.
Daugiausiai nusiteikusių švęsti Birželio 1-ąją yra Šiaurės Lietuvoje – Panevėžio ir Šiaulių apskrityse – net 60 proc. šiame regione gyvenančių žmonių. Be to, dauguma iš 503 apklaustųjų šiais metais vaikų prekėms išleido didesnę pinigų sumą nei pernai.
Lietuvių vasaros atostogų ypatumai
Prasidėjęs vasaros atostogų sezonas į kurortus vilioja turtingus užsieniečius, tačiau dauguma lietuvių planuoja ilsėtis namuose. Sako, kai nėra apie ką kalbėtis, kalbama apie orą. Žiniasklaidoje panašiai: visada yra „grojančių“, amžinai „žaliuojančių“ temų, todėl ir vasaros sezono pradžia, atostogos, poilsis ir šilčiausias metų laikotarpis Lietuvoje prikausto daugiau žiniasklaidos bei skaitytojų dėmesį.
Lietuvos pirkėjai: taupytojai ir sumanūs išlaidautojai
Krizės pamokas lietuviai išmoko skirtingai. Vieni ir toliau taupo, kiti tapo reiklesni ir ėmė atidžiau sekti, ką perka.
Lietuvos pirkėjai skirtingi
Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ atliko tyrimą, per kurį pagal specialią metodologiją visi Lietuvos pirkėjai suskirstyti į segmentus. Šis skirstymas pagrįstas pirkimo įpročius nusakančiais teiginiais: nuo sprendimo pirkti, atsižvelgiant į prekybos centro vietą, iki elgesio parduotuvėje.
Kas antras lietuvis atostogaus namuose
Tebesitęsiantis sunkmetis verčia lietuvius planuoti kuklesnes atostogas. Balandžio 4-15 dienomis bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta reprezentatyvi apklausa atskleidė, kad dauguma Lietuvos gyventojų atostogas ketina praleisti su šeima, o kasmetiniam poilsiui žada skirti porą savaičių.
Naujas įrankis rinkodaros tyrimuose – žmogaus akies judesio sekimas
Rinkos tyrimų bendrovė „GfK CR Baltic“ pradėjo taikyti naują reklamos efektyvumo tyrimo metodą, pagrįstą žmogaus akies sekimu – „Eye Tracker“ („Akies seklys“). Didžiausiu objektyvumu pagrįstu tyrimu gaunama tokia statistinė informacija, kuri nepasiekiama kitais tyrimų metodais, nes paaiškina spontaninį žmogaus elgesį ir emocijas.
Žmogaus akies judesio sekimas ir analizė dar visai neseniai buvo mokslinė fantastika. Tačiau prieš penkerius metus pasaulyje pradėtas taikyti „Akies seklio“ metodas.
Labiau nei šeimos ar sveikatos lietuviai nori turto
Svarbiausia lietuviams – turtas, pinigai ir geras gyvenimas. Geros materialinės padėties troškimas lenkia net ir norą būti sveikam ar sukurti šeimą.
Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ visuomenės nuomonės apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo klausiami, kokia yra jų pati didžiausia svajonė. 30 procentų atsakė, kad jų didžiausias noras – turtas, 23 procentai – kad sveikata. Likusieji minėjo tokias svajones kaip kelionės, nuosavas verslas, laimė, mokslai, šeimos sukūrimas, vaikai, anūkai.
Pusė Lietuvos gyventojų geriausia rinktų savo mamą
Pusė (51 proc.) Lietuvos gyventojų geriausia Lietuvos mama išrinktų savo mamą.
Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ visuomenės nuomonės apklausos metu Lietuvos gyventojai buvo klausiami, už kurią Lietuvos moterį jie atiduotų savo balsą, jei reiktų išrinkti geriausią Lietuvos mamą. Pusė apklaustųjų nedvejodami pasirinko savo mamą, dar 6 proc. minėjo žmoną, močiutę, uošvienę arba kitą artimą moterį.
Penktadalis (22 proc.
Kalėdas švęsime Lietuvoje
Daugiau nei 93 proc. šalies gyventojų per Kalėdų šventes lieka Lietuvoje. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ atlikta apklausa.
Pusė Lietuvos gyventojų turės bent jau trumpas Kalėdines atostogas, bet jas praleis Lietuvoje. Kalėdų laisvadienius praleisti su giminėmis, draugais ar sodybose yra linkę 34,3 proc. respondentų. Druskininkus, Palangą bei kitus Lietuvos kurortus atostogoms renkasi 1,1 proc. respondentų, o 13,9 proc. teigė nutarę likti namuose.
REKLAMA
REKLAMA
Dauguma Lietuvos gyventojų jaučiasi nesaugūs dėl savo pensijų
Žmonės Lietuvoje jaučiasi nesaugūs dėl savo pensijų. Tai parodė tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.
Tyrimo, atlikto lapkričio-gruodžio mėnesiais duomenimis, dėl savo pensijos jaučiasi labiau nesaugūs arba visiškai nesaugūs 62 proc. respondentų.
„Dėl nestabilios ekonominės situacijos pasaulyje žmonės į ateities perspektyvas žvelgia su nerimu – senatvės pensija nėra išimtis“, – teigia tyrimų bendrovės atstovė Agnė Ambrazeviečienė.
Lietuviams sportas įdomiausias - per televizorių
Dauguma Lietuvos gyventojų nesportuoja, o sporto poreikius kompensuoja žiūrėdami sporto transliacijas per televiziją. Tai parodė „GfK CR Baltic“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa.
Šio tyrimo duomenimis, 64 proc. Lietuvos gyventojų visai nesportuoja.
„Vyresnio amžiaus žmonių aktyvumo sumažėjimas yra natūralus reiškinys, tačiau toks pasyvumas tarp jaunų Lietuvos gyventojų, kokį jį rodo apklausos rezultatai, yra sunkiai pateisinamas“, - sako „GfK CR Baltic“ atstovė Agnė Ambrazevičienė.
Lietuvos verslininkai investuoja į IT įrangą ir paslaugas
Per paskutinius metus 80 proc. Lietuvos bendrovių pirko kompiuterių, 66 proc. – programinę įrangą, 54 proc. – spausdintuvų, 34 proc. – kopijavimo aparatų, 22 proc. – serverių. Į informacinių technologijų (IT) įrangos aptarnavimo paslaugas investavo 50 proc. įmonių. Tai parodė tarptautinės rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ atliktas tyrimas, kurio metu apklausta 610 Lietuvos įmonių, naudojančių kompiuterinę įrangą.
Olimpiados auksas – Lietuvos krepšininkams, tvirtina trečdalis lietuvių
Iš Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės Pekino olimpinėse žaidynėse gyventojai tikisi didelių pergalių. Tai parodė tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ neseniai atliktas nuomonės tyrimas.
Į klausimą, kas laimės Pekino olimpiados krepšinio vyrų turnyrą, daugiausia balsų skirta Lietuvos komandai. Aukso medalius Lietuvos rinktinei prognozuoja 31 proc. respondentų.
Labiausiai šalies nacionalinės krepšinio rinktinės sėkme tiki studentai bei moksleiviai – 52 proc. šios kategorijos respondentų.
Lietuviai trokšta, kad Pekino olimpiadoje vėliavą neštų Virgilijus Alekna
Dauguma Lietuvos gyventojų nacionalinės vėliavos nešimą Pekino (Kinija) vasaros olimpinėse žaidynėse linkę patikėti dukart olimpiniam čempionui disko metikui Virgilijui Aleknai. Tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ atliktoje apklausoje 57 proc. respondentų įvardijo būtent šį sportininką.
Daugiausiai už V. Alekną pasisakė vyresnio amžiaus Lietuvos gyventojai - 46-60 metų amžiaus grupėje disko metiką palaikė 66 proc. respondentų.
Lietuvos gyventojai mano, kad maitinasi sveikai
Dauguma apklaustų Lietuvos gyventojų mano, kad jie maitinasi sveikai.
Bendrovės „GfK CR Baltic“ gegužę atliktos visuomenės nuomonės apklausos duomenimis, 9 proc. apklaustųjų teigė, kad sveikai maitinasi visada, ketvirtadalis - dažnai, o pusė - vidutiniškai dažnai. 4 proc. Lietuvos gyventojų teigė sveikai nesimaitinantys niekada.
Internetu Lietuvoje naudojamasi mažiausiai Baltijos šalyse
Lietuvoje internetu ir įvairiomis jo paslaugomis naudojasi šiek tiek daugiau nei pusė gyventojų. Tai – žemiausias rodiklis Baltijos šalyse, atskleidė bendrovės „GfK CR Baltic“ unifikuotas gyventojų nuomonės tyrimas.
Jis pirmąsyk buvo atliktas Baltijos šalyse vienu metu, teigiama bendrovės pranešime.
Tyrimo duomenimis Lietuvoje internetu naudojasi 52,9 proc. gyventojų, Latvijoje – 56 proc., Estijoje – 69 proc.
Kūčios Lietuvoje tebešvenčiamos tradiciškai
Dauguma lietuvių švęsdami Kūčias laikosi gilių tradicijų, atskleidė bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta apklausa. Net 83 proc. apklaustųjų nurodė, jog Kalėdų išvakarėse valgo tradicinę 12 patiekalų vakarienę, dalinasi kalėdaičiais (77 proc.) ir buria ar žaidžia tradicinius žaidimus (18 proc.). Kūčios kaip ir pirmoji Kalėdų diena vis dar yra laikomos išimtinai šeimos švente.
Lietuviai – neprieraišūs vienam prekybos tinklui
Lietuvos pirkėjai labiau pasitiki mažomis, prekybos tinklams nepriklausančiomis parduotuvėmis nei dideliais prekybos centrais, rodo rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ atliktas Lietuvos gyventojų lojalumo prekybos centrams tyrimas, rašo „Lietuvos rytas“.„Svarbiausia – parduotuvės dydis ir ar pirkėjas ten ras tai, ko jam labiausiai reikia. Lietuviams prekybos centro pavadinimas didelės reikšmės neturi“, – teigė Vilniaus universiteto Marketingo katedros docentas Sigitas Urbonavičius.
Prekybos centrų kainų kova pirkėjų lojalumo nedidina
„GfK CR Baltic“ atlikto Lietuvos gyventojų lojalumo prekybos centrams tyrimo duomenimis, vidutinis pirkėjų lojalumo savo pagrindinei parduotuvei indeksas Lietuvoje yra žemas – 63 iš 100 galimų. Pasaulinėje praktikoje rinka laikoma lojalia, jei lojalumo indeksas siekia mažiausiai 75 iš 100, o žmogus lojaliu, kai jo asmeninis indeksas viršija 90. Tokių pirkėjų Lietuvoje tėra 6%.Pasak „GfK CR Baltic“ vyr.
Lietuviams Helovynas – ne šventė
39 proc. apklaustų Lietuvos gyventojų teigia neketinantys švęsti iš Amerikos atėjusio Helovyno, o 41 proc. tvirtino, kad "tai man ne šventė".Bendrovės "GfK CR Baltic" atlikto tyrimo duomenimis, tikrai per Helovyną šėls 3 proc. apklaustųjų, galbūt - 7 proc.5 proc. respondentų apskritai nežinojo tokios šventės.Anot tyrimo, dažniau Helovyno dieną linksminasi didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai, jaunimas, moksleiviai, studentai. 44 proc.