• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviai – neprieraišūs vienam prekybos tinklui

Lietuvos pirkėjai labiau pasitiki mažomis, prekybos tinklams nepriklausančiomis parduotuvėmis nei dideliais prekybos centrais, rodo rinkos tyrimų kompanijos „GfK CR Baltic“ atliktas Lietuvos gyventojų lojalumo prekybos centrams tyrimas, rašo „Lietuvos rytas“.

REKLAMA
REKLAMA

„Svarbiausia – parduotuvės dydis ir ar pirkėjas ten ras tai, ko jam labiausiai reikia. Lietuviams prekybos centro pavadinimas didelės reikšmės neturi“, – teigė Vilniaus universiteto Marketingo katedros docentas Sigitas Urbonavičius.

REKLAMA

Vidutinis pirkėjų lojalumo tam tikrai parduotuvei indeksas Lietuvoje yra žemas – 63 iš 100 galimų. Pasaulinėje praktikoje laikoma, kad pirkėjai prekybos centrams yra lojalūs, jeigu lojalumo indeksas siekia mažiausiai 75 iš 100.

Tyrimas parodė, kad mažiausiai lojalūs maisto ir būtiniausių prekių parduotuvėms yra aukštąjį išsilavinimą turintys vilniečiai ir kauniečiai. Jų lojalumo indeksas siekia tik 59.

Didieji prekybos centrai lojalumo tyrimą vertina skeptiškai. Jie tvirtino, jog nuolat daugėja lojalumo korteles įsigyjančių klientų, todėl tikėtina, kad daugėja ir lojalių pirkėjų, rašo „Lietuvos rytas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų