Net 57% lietuvių socialiai atsakingiausia įmone įvardijo UAB „Švyturys-Utenos alus“, parodė rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR Baltic“ atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa. Antroje vietoje – bendrovė „Maxima LT“ (39 proc. respondentų), trečioje – „Tele2“ (23 proc.).
„Laikytis socialinės atsakomybės principų skatina suvokimas, kad mūsų įmonė veikia ir auga kartu su Lietuvos visuomene ir netgi gamta, nes daugumą žaliavų savo produkcijai perkame gimtame krašte. Todėl džiaugiamės, jog žmonės pastebi ir įvertina mūsų įmonės vykdomus socialinės atsakomybės projektus, – komentuoja UAB „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas. – Socialinius projektus stengiamės ne tik finansuoti iš šalies, bet ir paversti juos vidine įmonės kultūra, paskatinti juose dalyvauti įmonės darbuotojus“.
Apklausa parodė, jog bendrovę „Švyturys-Utenos alus“ socialiai atsakingiausia daugiausia laiko 36-45 metų apklausti asmenys Vakarų Lietuvoje, už „Maxima LT“ balsavę respondentai tolygiai pasiskirstę visoje šalyje, o „Tele 2" labiau buvo linkę rinkti jaunesni Šiaurės Lietuvos gyventojai. Tyrimą birželio 6-20 dienomis atliko bendrovė „GfK CR Baltic“ – atliekant jį apklausos būdu visoje Lietuvoje buvo apklausti 773 15-74 metų žmonės.
Pajūryje „Švyturys“ nuo 2005 metų inicijuoja aktyvias socialines akcijas: nuo gaisro nukentėjusių Smiltynės pušynų atsodinimą, telkė klaipėdiečius akcijai „Išsaugokime kopas“, nuolat remia sportinį ir kultūrinį Klaipėdos krašto gyvenimą.
Šiemet pavasarį Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose UAB „Švyturys-Utenos alus“ suteiktas Metų aplinkosaugos įmonės vardas už gamtosaugos programą „Ežerų kraštas“. Bendrovė į šį projektą apjungė gamtosaugines iniciatyvas, kurių tikslas – gamybos ekologiškumo didinimas, vartotojų ir darbuotojų edukacija gamtosaugos temomis bei tiesioginis unikalaus regiono – Utenos, tūkstančio ežerų krašto – švarinimas. „Ežerų krašto“ ekologinė programa 2010-ųjų vasarą išgelbėjo šį Lietuvos regioną nuo daugiau kaip pusantro tūkstančio tonų šiukšlių. „Ežerų krašto“ projektas tęsiamas ir šiemet.
„Švyturys-Utenos alus“ ir kiti Lietuvos aludarių gildijos dalyviai, suvokdami švietimo svarbą mažinant piktnaudžiavimą alkoholiu, 2010 metais vykdė socialinę kampaniją „Už jaunimo saviraišką be alkoholio 18+“. Tai buvo didžiausio biudžeto verslo inicijuota socialinė kampanija Lietuvoje, be to, viena pirmųjų ir didžiausių verslo savireguliacijos iniciatyvų šalyje.
„GfK CR Baltic“ atliktos apklausos metu taip pat respondentų teirautasi, kur jie labiausiai norėtų dirbti. Tyrimo duomenimis, daugiausia – net penktadalis – lietuvių norėtų dirbti bendrovėje „Švyturys-Utenos alus“. Antroje vietoje – bankas „Swedbank“ (16 proc.), trečia pagal populiarumą darbovietė – „Teo LT“ ir valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ (po 13 proc.). Apklausa parodė, jog dirbti bendrovėje „Švyturys-Utenos alus“ dažniau nori vyrai nei moterys – atitinkamai beveik trečdalis apklausoje dalyvavusių vyrų ir 12% moterų. Didžiausią šalies aludarį rinktųsi daugiausia 25-45 metų respondentai.