Pranešime taip pat sakoma, jog praėjus 36 valandoms po laivo užsiliepsnojimo nėra jokių požymių, kad kokie nors jo įgulos nariai būtų išgyvenę.
Didžiulis gaisras 136 tūkst. t naftos kondensato gabenusiame laive tebesiaučia, iš laivo ir nuo vandens aplink kyla tiršti juodi dūmai.
Gelbėtojai, bandę ieškoti įgulos narių, 30 iraniečių ir dviejų Bangladešo piliečių, turėjo trauktis dėl toksiškų dūmų, pranešė Kinijos transporto ministerija.
Su Panamos vėliava plaukiojusiam 274 m ilgio tanklaiviui „Sanchi“ gresia „pavojus sprogti arba nuskęsti“, nurodė ministerija.
Tanklaivis šeštadienį vakare ties Rytų Kinijos krantais, už 160 jūrmylių (296 km) nuo Šanchajaus, susidūrė su sausakrūviu laivu ir užsidegė.
Su Honkongo vėliava plaukiojantis ir 64 tūkst. t grūdų gabenantis sausakrūvis „CF Crystal“, buvo apgadintas „be pavojaus laivo saugumui“, visa jo įgula, 21 kinas, buvo išgelbėta.
„Sanchi“, kurį eksploatavo Irano „Glory Shipping“, plaukė į Pietų Korėją.
Gelbėjimo ir valymo operacijoje dalyvauja 10 vyriausybės laivų, „daug žvejybos laivų“ ir Pietų Korėjos pakrančių apsaugos laivas, nurodė Transporto ministerija.
Sekmadienį paieškoje dalyvavo vienas JAV karinio jūrų laivyno lėktuvas, kuris išžvalgė didelę teritoriją ir grįžo į Kadenos bazę Okinavoje Japonijoje.
Irano naftos ministerija nurodė, kad degantis tanklaivis priklauso Irano nacionalinei tanklaivių kompanijai (NITC) ir gabeno savo krovinį Pietų Korėjos kompanijai „Hanwha Total“. Laivas ir jo krovinys buvo apdrausti, sakoma pareiškime.
Tai jau antra per mažiau nei dvejus metus nelaimė, susijusi su NITC tanklaiviais. 2016 metų rugpjūtį Singapūro sąsiauryje susidūrė Irano supertanklaivis ir konteinerinis laivas; abu laivai buvo apgadinti, bet žmonės nenukentėjo, aplinka nebuvo užteršta.
Šio šeštadienio susidūrimas yra dar viena aukų pareikalavusi pastarųjų metų laivininkystės nelaimė Rytų Azijoje.