Pradėjus riboti politinę reklamą televizijose, prieš artėjančius rinkimus vis daugiau politikų atranda internetą, kur rašo dienoraščius, skelbia filmukus.
Bene labiausiai internetu naudojasi konservatoriai – virtualiame pasaulyje „Second Life“ jie organizavo diskusiją, vaizdo filmukų portale „Youtube“ partija turi atskirą kanalą, o savo tinklapyje lankytojams sukūrė žaidimų, rašo „Kauno diena“.
Vienas pirmųjų internetą atradęs liberalcentristas Artūras Zuokas virtualų dienoraštį pradėjo rašyti maždaug prieš trejus metus.
Anot jo, tai mažai laiko atimanti priemonė, kuri padeda atsiskleisti.
("News Bridgepix" nuotr.)
„Manau, kad ateityje politikai vis daugiau naudosis internetu, kuris leidžia pasiekti platesnę auditoriją ir prisistatyti gyvai, o ne slėptis už ryšių su visuomene specialistų nugarų“, – aiškina A. Zuokas.
Į internetą bando žengti ir kiti: Naujosios sąjungos lyderiai su rinkėjais skelbia bendraujantys socialiniame tinkle „Frype“.
Pasak viešųjų ryšių bendrovės „VRP Hill & Knowlton“ vykdomojo direktoriaus Mykolo Katkaus, akivaizdu, kad politikų pastangos prisistatyti internete daro didelę pažangą.
„Kol kas nėra sėkmingų pavyzdžių, tačiau kadaise jų nebuvo ir Prancūzijoje ar JAV, kur pastarosios prezidento rinkimų kampanijos tiesiog nudažytos interneto spalva“, – „Kauno dienai“ sakė M. Katkus.