Kalbant apie atskiras markes, „Volkswagen“ ir toliau išlaiko nepajudinamą poziciją, nepaisant to, kad įregistruota 1 274 137 automobilių, t. y. 6,2 proc. mažiau nei prieš metus. Antroje vietoje yra „Peugeot“, trečioje – „Toyota“, kurios įregistruotų automobilių skaičius padidėjo 10,2 % (iki 712 574).
Kita vertus, „Renault“ patyrė didelį nuostolį ir užėmė penktąją vietą – 17,1 proc. mažiau nei pernai, t. y. 678 736 registruoti automobiliai. „Ford“ užėmė net devintąją vietą – 19,2 % (iki 523 970 vnt.).
Pirmąjį dešimtuką užbaigia „Hyundai“ – 515 886 registruoti automobiliai (+21,6 %), o vienuoliktoje vietoje yra „Kia“ – 502 677 (+20,6 %). Sų markių atstovai pranoko „Opel/Vauxhall“ ir „Fiat“.
Praėjusių metų Europos rinkos rezultatams nemažai įtakos turėjo didžiausia Europos rinka – Vokietija. Joje 2021 m. buvo įregistruoti 2 622 132 automobiliai, t. y. 10,1 proc. mažiau nei prieš metus. Kitose didžiosiose rinkose augimas buvo nedidelis: Prancūzijoje – pusė procento, Ispanijoje ir Jungtinėje Karalystėje – 1 procentas, o Italijoje – net 5,5 proc.
Europos automobilių rinka pagal prekės ženklą | ||||
# | Markė | Pardavimų apimtys 2021 | Metinis skirtumas [%] | Rinkos dalis [%] |
1. | Volkswagen | 1.274.137 | -6,2 | 10,8 |
2. | Peugeot | 724.383 | -2,3 | 6,2 |
3. | Toyota | 712.574 | +10,2 | 6,1 |
4. | BMW | 682.895 | +1,2 | 5,8 |
5. | Renault | 678.736 | -17,1 | 5,8 |
6. | Mercedes-Benz | 642.948 | -12,5 | 5,5 |
7. | Audi | 597.428 | -0,5 | 5,1 |
8. | Škoda | 589.170 | -8,5 | 5 |
9. | Ford | 523.970 | -19,2 | 4,4 |
10. | Hyundai | 515.886 | +21,6 | 4,4 |
11. | Kia | 502.677 | +20,6 | 4,3 |
12. | Opel/Vauxhall | 486.503 | +0,1 | 4,1 |
13. | Fiat/Abarth | 475.502 | -3,2 | 4 |
14. | Citroën | 445.650 | -0,7 | 3,8 |
15. | Dacia | 410.788 | +1,3 | 3,5 |
16. | Seat | 400.155 | +6,8 | 3,4 |
17. | Volvo | 289.301 | +1,1 | 2,5 |
18. | Nissan | 249.232 | -14,2 | 2,1 |
19. | Mini | 175.867 | +1,7 | 1,5 |
20. | Mazda | 155.434 | +4,0 | 1,3 |
- | Iš viso | 11.774.885 | -1,5 | - |