• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą dešimtmečių automobilių industrijoje įvyko lūžis. Didžioji dauguma automobilių gamintojų rinkdavosi galinių varančiųjų ratų pavarą ir net negalvodavo apie kitus pasirinkimus, tačiau prancūzų inžinierių sukelta revoliucija pakeitė visą automobilių industriją visiems laikams.
Priekinių varančiųjų ratų pavara padėjo inžinieriams ne tik sumažinti automobilių kūrimo kaštus, bet ir padidino interjero erdvę, supaprastino automobilių konstrukciją ir galų gale - palengvino automobilio valdymą. Laikui bėgant beveik visi automobilių gamintojai perėjo prie priekinių varančiųjų ratų pavaros ir net nežada atsigręžti atgal.
Norint įsigyti klasikinės komponuotės automobilį, galime pasirinkti tik iš keletos gamintojų : „BMW“, „Jaguar“, „Lexus“ ir „Mercedes Benz“. Taip pat galima paminėti „Alfa Romeo“ ir keletos kitų gamintojų pavienius modelius, tačiau galiniais ratais varomų automobilių nėra labai daug. Tuo tarpu priekiniais ratais į kelią kimbančių modelių pasiūla yra milžiniška. Nuo „Dacia Sandero“ iki „Volkswagen Passat“.
Prieš maždaug 15 metų, daugelis inžinierių teigė, jog priekiniai varantieji ratai gali atlaikyti 180 - 200 arklio galių, ne daugiau. Tačiau pažvelgus į dabartines tendencijas, inžinieriai sugeba sukurti automobilius su priekinių varančiųjų ratų pavara, kurie turi 250, 280 ar net 310 arklio galių. Tad pasižiūrėkime į pačius greičiausius automobilius, kurie turi priekinių varomųjų ratų pavarą.

25 ) Fiat Coupe 20v Turbo


„Alfa Romeo“ turėjo „GTV“, „Fiat“ turėjo „Coupe“. Abudu turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, tačiau „Fiat“ šioje parodoje buvo chuliganas. „Fiat Coupe“ su 2.0 litrų, penkių cilindrų benzininiu varikliu buvo ne tik labai greitas, bet ir puikiai valdomas automobilis. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 6.5 sekundės.

Prieš keletą dešimtmečių automobilių industrijoje įvyko lūžis. Didžioji dauguma automobilių gamintojų rinkdavosi galinių varančiųjų ratų pavarą ir net negalvodavo apie kitus pasirinkimus, tačiau prancūzų inžinierių sukelta revoliucija pakeitė visą automobilių industriją visiems laikams.
Priekinių varančiųjų ratų pavara padėjo inžinieriams ne tik sumažinti automobilių kūrimo kaštus, bet ir padidino interjero erdvę, supaprastino automobilių konstrukciją ir galų gale - palengvino automobilio valdymą. Laikui bėgant beveik visi automobilių gamintojai perėjo prie priekinių varančiųjų ratų pavaros ir net nežada atsigręžti atgal.
Norint įsigyti klasikinės komponuotės automobilį, galime pasirinkti tik iš keletos gamintojų : „BMW“, „Jaguar“, „Lexus“ ir „Mercedes Benz“. Taip pat galima paminėti „Alfa Romeo“ ir keletos kitų gamintojų pavienius modelius, tačiau galiniais ratais varomų automobilių nėra labai daug. Tuo tarpu priekiniais ratais į kelią kimbančių modelių pasiūla yra milžiniška. Nuo „Dacia Sandero“ iki „Volkswagen Passat“.
Prieš maždaug 15 metų, daugelis inžinierių teigė, jog priekiniai varantieji ratai gali atlaikyti 180 - 200 arklio galių, ne daugiau. Tačiau pažvelgus į dabartines tendencijas, inžinieriai sugeba sukurti automobilius su priekinių varančiųjų ratų pavara, kurie turi 250, 280 ar net 310 arklio galių. Tad pasižiūrėkime į pačius greičiausius automobilius, kurie turi priekinių varomųjų ratų pavarą.

25 ) Fiat Coupe 20v Turbo


„Alfa Romeo“ turėjo „GTV“, „Fiat“ turėjo „Coupe“. Abudu turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, tačiau „Fiat“ šioje parodoje buvo chuliganas. „Fiat Coupe“ su 2.0 litrų, penkių cilindrų benzininiu varikliu buvo ne tik labai greitas, bet ir puikiai valdomas automobilis. Iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per 6.5 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


24 ) Mercedes Benz A250


Ne pati karščiausia ir ne pati sportiškiausia A klasės modelio versija pateko į greičiausių automobilių 25-uką? O taip. Taip, 381 arklio galią turintis „A 45 AMG“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per keletą sekundžių, tačiau žymiai silpnesnę jėgainę turintis „A250“ tai daro ne ką prasčiau. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja per 6.4 sekundės.

REKLAMA


23 ) Volkswagen Polo R WRC


„Polo GTI“ niekada nebuvo tas automobilis, dėl kurio būtų galima parduoti savo plautį, ranką ar koją. „Volkswagen“ išklausė „Polo GTI“ savininkų kritiką ir pristatė šiek tiek raumeningesnę „Polo R WRC“ versiją, kuri turėjo 2.0 litrų, 230 arklio galių išvystantį motorą. Su juo „Polo“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.4 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA


22 ) Chevrolet Monte Carlo SS


Kad ir kaip būtų keista čia jį matyti, tačiau amerikiečiai buvo sukūrę pakankamai greitą „Monte Carlo“ modelio versiją. Skirtumas tik tas, jog vietoj galingo keturių cilindrų motoro čia surasime 5.3 litro, 8 cilindrų agregatą ir keturių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ne atletas, bet ir ne tinginio pantis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


21 ) Mini Cooper S JCW


Nuostabus „BMW“ motoras, mažyčiai „Cooper S“ hečbeko išmatavimai - idealus receptas labai greitai hečbekui. Iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti vos per 6.3 sekundės.


20 ) Alfa Romeo 156 GTA


„Alfa Romeo“ sedanas su nuostabiai skambančiu 6 cilindrų motoru. Automobilis ne tik atrodo puikiai, bet ir užtikrintai skrieja į priekį. Itališkas sedanas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6.3 sekundės.

REKLAMA


19 ) Mini Cooper S JCW GP


Lengvesnis, brangesnis ir labiau orientuotas į vairavimo malonumą, o ne grožio konkursų laimėjimą. 0 - 100 km/val. vos per 6.3 sekundės.


18 ) Volvo V40


Ne pats populiariausias „Volvo“ modelis, tačiau tikrai vienas išvaizdžiausių automobilių savo segmente. Nors didžioji dauguma „Volvo“ pirkėjų į pagreitį nelabai kreipia, tačiau galingą T5 benzininį variklį turintis hečbekas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 6.3 sekundės.

REKLAMA


17 ) Opel Vectra OPC


Vienas greičiausių automobilių pasaulyje. Jis greitesnis už „Audi RS6“, „BMW M5“ ar „Mercedes Benz E63 AMG“. 6 cilindrų motorą turėjusi „Vectra“ galėjo pasiekti 260 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.3 sekundės.


16 ) Audi A4


Dar vienas ne pačios aukščiausios rūšies atstovas. Tai pakankamai standartinė ir daugeliui įperkama „Audi A4“ versija su 2.0 litrų benzininiu varikliu. Jeigu šis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6.3 sekundės, tai dabar pagalvokite apie būsimą „Audi RS4“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


15 ) Mazda 3 MPS


Ford Focus ST“ ar „Mazda 3 MPS“? Jeigu nesate snobas ir norite pasidžiaugti 260 arklio galių išvystančios jėgainės, šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės ir riboto praslydimo diferencialo teikiamais privalumais - ši „Mazda“ yra skirta jums. Iki 100 km/val. įsibėgėsite per 6.1 sekundės.

REKLAMA


14 ) Opel Astra OPC


Išvaizdus, puikia komforto įranga aprūpintas ir beprotiškai galingas. 280 arklio galių leisdavo neatsilikti nuo aukštesnės klasės automobilių, ypač tiesiojoje. 0 - 100 km/val. per 6 sekundes.


13 ) Peugeot 308 GTI


Naujos kartos „Peugeot 308 GTI“ turi mažytį 1.6 litro darbinio tūrio benzininį variklį, tačiau jis išvysto net 270 arklio galių. Lengviausias automobilis savo klasėje iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 6 sekundes.

REKLAMA


12 ) Renault Megane R26-R


Automobilis į kurį dabar privaloma investuoti. Ribotos laidos modelis, kuris pagerino ne vieną lenktynių trasos įveikimo laiką. Jis neturi oro kondicionieriaus, jis neturi muzikos grotuvo ir kitų privalumų, tačiau velniai rautų kaip gerai jis valdosi.


11 ) Abarth 695 Biposto


Dar vienas ribotos laidos modelis, kuris net ir turėdamas „Abarth“ atributiką labai dažnai laikomas moterišku automobiliu. Vis dėlto, kai „Abarth 695 Biposto“ pradeda demonstruoti savo galimybes - pasiruoškite nustebti. Šis mažylis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5.9 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


10 ) Volkswagen Golf GTI DSG Clubsport


Dar vienas automobilis, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.9 sekundės. Kaip ir „Abarth“ modelis viršuje, taip ir šis buvo sukurtas tam, jog galėtų kuo greičiau įveikti posūkius. Ne veltui jis sveria truputėlį mažiau, turi standesnę pakabą, prastesnę garso izoliaciją.


REKLAMA


9 ) Peugeot RCZ-R


Išvaizdus ir labai greitas. Prancūziškas priekiniais ratais varomas kupė turi 1.6 litro, keturių cilindrų motorą su turbina, kuris išvysto 270 arklio galių. Ši jėgaine priverčia „RCZ-R“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.9 sekundės.


8 ) Audi TT


5.9 sekundės - per tokį trumpą laiką iki 100 km/val. įsibėgėja standartinė „Audi TT“ versija su 2.0 litrų motoru. Norint daugiau galios, visada galima pasirinkti „TTS“ arba „TT-RS“.

REKLAMA


7 ) Volvo S60


Pati galingiausia „S60“ modelio versija turi keturių varančiųjų ratų pavarą, tuo tarpu štai šis žavus švediškas sedanas turi priekinių varančiųjų ratų pavarą ir galimybę iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 6 sekundes.

volvo-s60-t6-blue-front-side-boat


6 ) Mitsubishi Eclipse GT


Ne pati mylimiausia „Eclipse“ modelio karta, tačiau 2005 metais šio automobilio charakteristikos atrodė įspūdingai. 3.8 litro motoras leido japoniškam kupė iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.8 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA


5 ) Renault Megane RS 275 Trophy-R


Vienas greičiausių automobilių legendinėje Niurburgringe. Tai dar vienas ribotos laidos modelis, kuris yra šiek tiek lengvesnis, truputėlį galingesnis ir kas be ko - greitesnis. 0 - 100 km/val. per 5.8 sekundės.


4 ) Chevrolet Cobalt SS


Europoje šis automobilis oficialiai niekada nebuvo pardavinėjamas, tačiau jis buvo sukurtas ant „Opel Astra“ platformos, turėjo 2.0 litrų benzininį variklį su turbina ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5.8 sekundės.


3 ) Seat Leon Cupra


Kitoks patiekalas, kuris buvo pagamintas iš „Volkswagen“ ingredientų. Kaip bebūtų keista, tačiau tai vienas geriausių priekiniais ratais varomų sportiškų hečbekų. 0 - 100 km/val. per 5.7 sekundės.


2 ) Honda Civic Type R


Naujos kartos „Civic Type R“ į sportiškų hečbekų segmentą įsiveržė norėdamas visus savo konkurentus pažeminti. Iš dalies jam tai pavyko. Pagal nuostabų „Honda“ receptą sukurtas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.7 sekundės ir sugeba pasiekti didesnį nei 250 km/val. greitį.


1 ) Ford Focus RS500 x Dodge Neon SRT-4


Pirmąją poziciją atidavėme dviems automobiliams. Visiškai skirtingiems automobiliams.
Pirmasis - „Ford Focus RS500“ su milžiniškais spoileriais, „Volvo“ penkių cilindrų motoru, išvystančiu 350 arklio galių ir milžiniška kaina, kurią pateisinti gali tik „Ford“ gerbėjai. Vis dėlto, paspaudus akceleratorių, iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 5.4 sekundės.
Antrasis - paprastas, pigus ir vietomis - neišbaigtas. Tačiau tai greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis. Jis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5.3 sekundės. Be to, daugelis automanų iš 2.4 litro motoro labai lengvai išspaudžia 400 ar 500 arklio galių. Tada mažasis „Dodge“ sedanas tampa dar greitesnis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų