vykintas baltakas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „vykintas baltakas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „vykintas baltakas“.
Klaipėdos koncertų salėje – viliojantys „Šokiai anapus Čiurlionio“
„Permainų muzika“ tęsiasi, į savo garsų orbitą įtraukdama vis kitus atlikėjus ir kompozitorius. Klaipėdos koncertų salės publiką rugsėjo 28 dieną, trečiadienį, 18 valandą festivalis ruošiasi nustebinti programa „Šokiai anapus Čiurlionio“. Ją atliks permainų savo sudėtyje neišvengęs ištikimas šiuolaikinės muzikos propaguotojas styginių kvartetas „Chordos“: Ieva Sipaitytė (I smuikas), Vaida Paukštienė (II smuikas), Robertas Bliškevičius (altas) ir Vita Šiugždinienė (violončelė).
Koncerto program...
„Permainų muzika“ išskleidžia bures!
Du tūkstančiai devintųjų metų rugsėjo aštuonioliktą dieną Klaipėdoje įsisukęs permainų vėjas išskleis naujos muzikos festivalio bures.
Šeštasis koncertinis sezonas Klaipėdos koncertų salėje prasidės „Permainų muzikos“ festivaliu. Jame skambės tiek geriausia šių dienų muzika, tiek laiko patikrinti praėjusio amžiaus kūriniai, turėję įtakos istorijos vyksmui, t.y. nulėmę permainas.
Lietuvos tūkstantmečio metais vykstančiame renginyje išskirtinai dalyvaus tik lietuvių atlikėjai.
V. Baltakas: “Lietuvoje pamatau, kad manęs kaip tokio net ir nėra”
Aktualios muzikos festivalis “Gaida” pristato lietuviškąją Vykinto Baltako operos “Cantio” premjerą. Opera sukurta Miuncheno bienalės užsakymu, pasaulinė jos premjera įvyko šių metų gegužės 18 dieną
1990-1993 m. Vykintas Baltakas studijavo Lietuvos muzikos akademijoje (kompoziciją - pas Vytautą Barkauską,o dirigavimą - Liongino Abariaus klasėje). Tuo laikotarpiu įkūrė ir dirigavo vokaliniam ansambliui “Penki vėjai” ir kameriniam chorui “Aidija”. Vėliau studijavo Karlsrūjės aukštojoje muzikos m...
Gražina Daunoravičienė: “Gaidai” įsibėgėjus
“Gaidos” festivalio programa, šiais metais itin išsiplėtusi, sąlygiškai skyla į dvi dalis. Antroji “teatrinė” dalis prasidėjo jau šį sekmadienį Gintaro Sodeikos ir Oskaro Koršunovo spektakliu “Vienatvė dviese”, o pirmoje “Gaidos” dalyje nuskambėjo 5 koncertai.
Keturis iš jų komentuoja muzikologė Gražina Daunoravičienė, daugiausiai dėmesio skirdama monumentaliam Onutės Narbutaitės opusui, kurį vadina vienu iš neabejotinų 14-osios “Gaidos” ženklų.
Beata Baublinskienė: “Gaidos 2004” taikinyje – muzikos ir teatro jungtis
Jau keturioliktą kartą startuojantis didžiausias Lietuvos šiuolaikinės muzikos festivalis “Gaida”, rengiamas Lietuvos kompozitorių sąjungos ir “Vilniaus festivalių”, spalio 14 – lapkričio 3 dienomis kviečia apsilankyti trylikoje koncertų, kuriuose tradiciškai skambės daug naujos, aktualios muzikos. Išgirsime 18 premjerų Lietuvoje bei 24 pasaulines premjeras.
GAIDA 2004
Spalio 14 d., 19 val., Nacionalinė filharmonija
Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestrasKauno valstybinis choras, kamerinis choras "Aidija"Dirigentas Robertas ŠervenikasOnutė Narbutaitė: Tres Dei Matris Symphoniae (2004)
18 val., Mažoji salė - pokalbis prieš koncertą(Onutė Narbutaitė, Robertas Šervenikas)
Spalio 15 d., 19 val.
Melodijų eksporto klystkeliai ir paslaptys
„Taurios“ (arba „rimtos“, arba „aukštos“) muzikos Lietuvoje turime įvairios, geros ir daug. Tokios, kurios negėda groti ir klausytis ne tik namie, bet ir garsiausiose pasaulio salėse. Nemažas būrys specialistų ir entuziastų seniai ir sėkmingai dirba, kad mūsų tautinė aukštoji muzika kuo plačiau pasklistų pasaulyje.
Pasirodo, nepakanka, kad lietuviška muzika būtų pagarsėjusi užsienyje ir užimtų muzikos pasaulyje tokią vietą, kokios ji, mūsų ausimis ir galva, yra nusipelnusi.