unilever

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „unilever“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „unilever“.

Rusija sugalvojusius trauktis verslus faktiškai išrengs iki apatinių: atgaus tik 5 proc. savo turto rinkos kainos

Pakeitus užsienio įmonių Rusijoje pardavimo sąlygas, buvę jų savininkai galės gauti tik 5 proc. jų rinkos vertės, pranešė „Kommersant“, remdamasis spalio 9 d. Finansų ministerijos išsiųstu laišku. Minimali nuolaida parduodant užsienio turtą išaugs nuo 50 iki 60 proc., o „savanoriškas“ įnašas į biudžetą padidės nuo 15 iki 35 proc. turto rinkos vertės. Be to, sandoriams, viršijantiems 50 mlrd. rublių (331 mln.
2024-10-11

Ukraina įtraukė „Unilever“ korporaciją į karo rėmėjų sąrašą

Ukrainos nacionalinė korupcijos prevencijos agentūra įtraukė Jungtinės Karalystės  korporaciją „Unilever“ į tarptautinių Rusijos karo prieš Ukrainą rėmėjų sąrašą.  Agentūros interneto svetainėje nurodoma, kad tai buvo padaryta todėl, kad Rusijoje veikdama „Unilever“ perveda į šios valstybės iždą solidžias mokesčių sumas, taip remdama agresorės ekonomiką bei prisidėdama prie karo.
2023-07-03
REKLAMA
Žinomos moterys skatina šią vasarą švarinti Baltijos pajūrį  Žinomos moterys skatina šią vasarą švarinti Baltijos pajūrį

Žinomos moterys skatina šią vasarą švarinti Baltijos pajūrį

Nors lietuviai gali didžiuotis puikiai poilsiui pritaikytais ir iš pirmo žvilgsnio švariais paplūdimiais, juose lankytojai po savęs vis dar palieka nemažai atliekų – Baltijos jūra yra viena labiausiai užterštų pasaulyje.
2021-06-21
REKLAMA
Rolandas Viršila  Rolandas Viršila

Sėkmingiausių inovacijų rinkimuose – aludario sėkmė

Išanalizavusi pernai rinką pasiekusių naujų gaminių pardavimo duomenis bei vartotojų nuomonę, bendrovė „NielsenIQ“ išrinko ir apdovanojo nugalėtojus. Tarp jų rikiuojasi ir „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su mangais „Radler“, lengvųjų alkoholinių gėrimų kategorijoje pelnęs pirmąją, o bendrame reitinge – trečiąją vietą.
2021-04-26

Didieji reklamos užsakovai skelbia boikotą „Facebook“

Didžiausios JAV kompanijos atsisako reklamuotis per „Facebook“ dėl nepakankamos pažangos kovojant su neapykantą kurstančiais pasisakymais socialiniame tinkle, skelbia JAV žiniasklaida.
2020-06-29

Graikų anarchistai pažadėjo išpuolį prieš „Coca-Cola“, „Nestle“ ir kitą populiarų maistą

Anarchistams pagrasinus užteršti maistą, keturios didelės Graikijos ir tarptautinės maisto įmonės antradienį išėmė tam tikras savo prekes iš parduotuvių lentynų. Žaliaisiais keršytojais pasivadinusi grupė pirmadienį pareiškė užteršusi kelias dešimtis „Coca-Cola“, „Nestle“, „Unilever“ ir Graikijos pieno produktų milžinės „Delta“ prekių. „Pasisavinome prekes iš pagrindinių prekybos tinklų Atėnų regione, – nurodoma grupės pranešime, paskelbtame antivalstybinėje svetainėje.
2016-12-20

Specialistai skambina pavojaus varpais: europiečiai masiškai serga depresija

Ekspertai perspėja dėl augančių depresijos mastų. Europos specialistai rimtai susirūpino – senajame žemyne dažniausiai dėl prarasto darbo depresija apima vis daugiau žmonių. Paskaičiuota, kad kasmet ši liga Europos verslui kainuoja per 90 mlrd. eurų. Bene didžiausios pasaulyje maisto ir kitų kasdienių prekių bendrovės vadovas pats puikiai žino, ką reiškia depresija. Prieš penkerius metus išgyveno nerimo priepuolius, kurie porą mėnesių trukdė dirbti.
2013-11-06

„Dove“ kosmetiniuose šveitikliuose esantys plastiko grūdeliai kelia pavojų

Kompanija „Unilever“, gaminanti vazeliną, „Axe“ dezodorantą ir „Dove“ muilą bei kitus higienos produktus, iki 2015 metų žada atsisakyti plastiko, kurį naudoja šveičiamojoje kosmetikoje, rašo businessinsider.com. Pasirodo, dauguma pramoniniu būdu gaminamų šveitiklių (angl. – scrubs) ir šveičiamųjų muilų ar skystų prausklių yra papildyti plastikiniais arba poletileno granulėmis.
2012-12-28

10 skandalingų reklamų, papiktinusių tikinčiuosius

Skandalinga ir įžeidžianti reklama yra tarsi atskirta marketingo sritis, ir nenuostabu, kad jos taikiniu neretai tampa ir religiniai jausmai. Būna atvejų, kai tai daroma tyčia, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai kampanija visiškai netyčia įžeidžia tam tikrą religinį aspektą. Vis dėlto tikintiesiems, kaip parodo praktika, tai gali tapti itin rimtu reikalu, ir netgi patys nekalčiausi atvejai gali privesti prie reklaminių projektų uždarymo.
2012-10-12

Europos skurdas Lietuvai negresia?

Į Europą ateina skurdas. Tokį perspėjimą praėjusią savaitę išsakė kompanija milžinė – pasaulinė kosmetikos ir maisto gamintoja „Unilever“. Ir paskelbė: „Mažinsime pakuotes.“ Lietuvos gamintojai tikina ateinančios krizės ženklų nejaučiantys. Lietuviai perka kaip įprato pirkti užklupti pirmosios krizės bangos. Tiesa, jeigu praskleistume tokio pirkėjo prekių maišelį, greičiausiai jame būtų bent viena, o kartais ir daugiau akcijos ženklu pažymėta prekė.
2012-09-06
REKLAMA
REKLAMA

„Unilever“: į Europą grįžta skurdas

Nyderlandų maisto produktų ir kosmetikos kompanijos „Unilever“ atstovai tikina, kad Europoje vis dar juntama krizė verčia permąstyti jų veiklos sėkmės strategiją. Interviu „The Financial Times Deutschland (FTD)“ „Unilever“ Europos verslo vadovas Janas Zijderveldas teigė, kad į Europą grįžta skurdas, todėl svarstoma besivystančių šalių rinkoms taikomas strategijas pritaikyti ir Europai. „Ispanijoje vartotojas pirkiniams vidutiniškai skiria 17 eurų.
2012-08-27

Kaip pramušti stiklines lubas, arba duokit kelią moterims

BRIK šalyse (Brazilijoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje) ir Azijoje  moterims pavyksta pasiekti daugiau, negu Europoje ir Amerikoje. Nors daugelio kompanijų vadovybė ir pripažįsta, kad moterys kompanijose ir aukštuose postuose net labai reikalingos ir padeda sukurti papildomą konkurencinį pranašumą, vadovų kėdės vis tiek, kaip ir anksčiau, atitenka vyrams.
2012-08-15

Lietuvoje veikia 11 pažangiausių pagal lyderystę pasaulio bendrovių

Tarptautinė vadybos ir konsultacijų bendrovė „Hay Group“ septintą kartą atliko pažangiausių ir geriausias sąlygas lyderių ugdymui sudarančių pasaulio bendrovių (ang. Best Companies for Leadership) tyrimą ir nustatė, kad jų sėkmę lemia „disciplinuotas“ inovatyvumas ir naujoves skatinančios darbo aplinkos kūrimas.
2012-05-14

„Unilever“ perka „Ingman“ ledų verslą

„Unilever“ kompanija šiandien paskelbė apie „Ingman Ice Cream“ bendrovės įsigijimą. Tai sustiprins „Unilever“ pozicijas ledų rinkoje ir papildys esamą asortimentą, kurį sudaro BigMilk, Magnum, Carte d'Or ir kiti gerai pasaulyje žinomi prekiniai ženklai.
2011-10-11

Ledų gamintojo „Unilever“ atėjimas į Lietuvą triukšmingas, tik ar efektyvus?

Lietuvos ledų rinkoje prieš kelis mėnesius pasirodęs naujas žaidėjas kursto vis daugiau kalbų. Ar pasaulyje viena didžiausių ledų gamintojų kompanija „Univeler“ pajėgs užkariauti Baltijos šalių ledų rinkas? Pirkėjus jaukinsis nemokamais ledais Pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje „Unilever“ kompanijos atstovai patvirtino, kad į Baltijos šalių rinką su ledų prekiniu ženklu „Algida“ žengia ilgam ir turi planų čia pirmauti. „Į rinką ateiname natūraliai.
2011-08-25

Prieš naują sezoną ledų rinkoje atsirado tarptautinė milžinė

Pernai per karščius produkcijos pritrūkę ledų gamintojai sako jau išmokę pamoką ir naujam sezonui pasiruošė itin kruopščiai. Įmonės šiemet planuoja didesnius pardavimus, tačiau neslepia, kad lengva nebus. Mat į Lietuvą žengia grėsmingas konkurentas - populiariausi pasaulyje ledai „Algida“, antradienį rašo „Verslo žinios“. Ledus „Algida“ gamina pirmaujanti ledų gamintoja pasaulyje kompanija „Unilever“, kasmet parduodanti 5 mlrd. EUR vertės šio gardumyno.
2011-05-24

Kelly Osbourne nudegino dezodorantas

Kelly Osbourne oda apdegė pasipurškus dezodorantu. Laidų vedėja, kuri šiuo metu dalyvauja JAV televizijos šou "Šokiai su žvaigždėm", savo "Twitter" puslapyje paviešino nuotraukas, kuriose matyti jos paraudusi pažasties oda. Čia pat ji pateikia ir kaltinimus dezodorantą pagaminusiai firmai. "Niekuomet nenaudokite šio kūno dezodoranto "Impulse" iš Didžiosios Britanijos, kurį naudojau aš ir dabar "džiaugiuosi" nudegimais ant viso mano kūno.
2009-10-07

Tyrimas: sunkmečiu lietuviai renkasi nevisavertę mitybą

Dauguma lietuvių sunkmečiu produktus renkasi pagal patrauklią kainą ir skonį. Sveika mityba ir aukšta maisto kokybė lieka antrame plane. Tai paaiškėjo po kompanijos „Unilever“ iniciatyva Baltijos šalyse atlikto tyrimo. Valgo mažai žuvies Rugsėjo mėnesį atliktas tyrimas parodė, kad dalies lietuvių maitinimosi įpročiai per pastaruosius 6 mėnesius nepasikeitė – taip teigė 48,9 proc. apklaustųjų.
2009-09-16

Ledai, kurie netirpsta

Du didžiausi pasaulio ledų gamintojai tiria baltymus ir grybus, kurie keičia valgomųjų ledų savybes. „NRC Handelsblad“ praneša, jog bendrovės „Unilever“ ir „Nestle“ investuoja milijonus į naujus ledų, kuriuose būtų daugiau vaisių ir mažiau riebalų, receptus, tačiau pirmiausia rūpinasi, kad jie netirptų. Bendrovės jau turi reikiamą baltymą, panašų į už poliaračio gyvenančių žuvų, kuris neleidžia ledams tirpti ir išvarvėti.
2009-09-02

Atšaukiami „Actimel“ ir „Activia“ sveikatinimo teiginiai

Prancūzijos pieno pramonės ginantas „Danone“ atšaukė savo produktų „Actimel“ ir „Activia“ sveikatinimo teiginius, taip greičiausiai norėdamas išvengti neigiamos Europos Sąjungos agentūros išvados, praneša nutraingredients.com. Atšaukti teiginiai, kad šie probiotiniai jogurtai stiprina imunitetą ir gerina virškinimą.
2009-04-20

Internetinės rinkodaros seminaras su „Microsoft“ treneriu

Š. m. balandžio 23 d. Vilniuje lankysis ir seminarą Lietuvos rinkodaros specialistams ves „Microsoft“ skaitmeninės rinkodaros kursų treneris Nick Baggott iš D. Britanijos. Seminarą pristato konferencijų ir vidinių mokymų organizatorius „Best Marketing“. Skaitmeninei rinkodarai įmonėse skiriamas vis didesnis dėmesys. Terminus „Web 2.0“, „SEO“, tinklaraščiai, „Pay Per Click“ žino daugelis.
2009-04-14

Lietuvos reklamos rinka 2008 m. augo 9,1 proc.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, 2008 m. šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 9,1 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai žiniasklaidoje išleista 542,2 mln. litų. „Metų pradžioje tikėjomės panašaus ar šiek tiek didesnio reklamos rinkos augimo. Duomenys rodo, kad reklamos apimtis gana sparčiai augo pirmąjį 2008 m. pusmetį.
2009-02-26

Lietuvos reklamos rinka 2008 m. augo 9,1 proc.

Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, 2008 m. šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 9,1 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai žiniasklaidoje išleista 542,2 mln. litų. „Metų pradžioje tikėjomės panašaus ar šiek tiek didesnio reklamos rinkos augimo. Duomenys rodo, kad reklamos apimtis gana sparčiai augo pirmąjį 2008 m. pusmetį.
2009-02-26

„Unilever“ taupys mažindama spalvas ant pakuočių

Pasaulinė maisto produktus, gėrimus ir kt. parduodanti bendrovė „Unilever“ nusprendė taupyti ne darbuotojų, o spalvų sąskaita. Taupymo projekto „Project Rainbow“ metu bus siekiama sutaupyti iki 26 mln. JAV dolerių per ateinančius metus. Anot „Unilever“, bendrovė žada sumažinti šiuo metu savo pakuotėse naudojamą 100 spalvų gamą iki 6, kas leistų jai vien tik Europoje sutaupyti nuo 13 iki 26 mln. JAV dolerių.
2008-12-03

Ketvirtadienis Lietuvos ir pasaulio biržose

Ketvirtadienį Vilniaus vertybinių popierių biržos indeksas pakilo 0,54 proc. iki 429,26 punkto ribos. Teigiamai indeksą paveikė brangusios „Rytų skirstomųjų tinklų“ (+5 proc. iki 4,20 lito) ir „Sanito“ (+0,52 proc. iki 29 litų) akcijos. Brangusių ir pigusių pozicijų santykis buvo 3/14. Bendra VVPB apyvarta sudarė 3,84 mln. litų, buvo sudaryti 609 sandoriai. Aktyviausiai prekiauta TEO akcijomis, kurių kaina liko nepakitusi, o apyvarta buvo 2,00 mln. litų.
2008-09-05

„Nordea“ platina su darnios plėtros indeksu susijusias obligacijas

Didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalių finansų grupės „Nordea“ padalinys „Nordea Bank Lietuva“ pradeda platinti dar dvi obligacijų emisijas: „Darni plėtra Basic“ ir „Darni plėtra Extra“, susietas su 40 darnios plėtros principus atitinkančių bendrovių akcijų indeksu „Dow Jones EURO STOXX Sustainability 40“. Visos šio indekso bendrovės atitinka darnios plėtros reikalavimus ekonominio augimo, ekologijos ir socialinės plėtros srityse.
2008-08-28

Reklamuotojai 2007 metais žiniasklaidai sumokėjo pusę milijardo

„TNS Gallup“ duomenimis, per 2007 metus šalyje reklamos rinka žiniasklaidos priemonėse išaugo 15,6 proc. Įskaičiuojant žiniasklaidos kanalų apimties ir kitas nuolaidas iš viso per praėjusius metus Lietuvoje reklamai skirta 497 mln. litų. „Didėjantys reklamdavių biudžetai, reklamos kanalų plėtra, reklamos kainų augimas ir stiprėjanti konkurencija vidaus rinkoje skatino reklamos rinkos augimą, kuris tęsiasi jau aštuntus metus“, – teigia „TNS Gallup“ media direktorius Gytis Juodpusis.
2008-02-27

JAV ribos maisto reklamą vaikams

Vienuolika stambiausių JAV maisto produktų ir gėrimų gamintojų ribos savo produkcijos reklamą, skirtą vaikams iki 12 metų. Gamintojai taip pat nebenaudos reklamose populiarių animacinių heroj, tokių kaip Šrekas ar peliukas Mikis. Šie sprendimai susiję su naujais JAV įstatymais, kviečiančiais kovoti su vaikų tukimu. Tarp kompanijų, kurios ribos reklamą yra „McDonald's“, „Campbell Soup Co.“, „General Mills Inc.“, „PepsiCo Inc.“, „The Coca-Cola Co.“, „The Hershey Co.
2007-07-18

Pristatoma nauja etikečių žymėjimo sistema

Bendrovės „Coca-Cola“, „Danone“ gupė, „Kraft Foods“, „Masterfoods“, „Nestlé“, „PepsiCo“, „Unilever“ ir „Kellogg‘s“ pristato naują, lengvai suprantamą etikečių žymėjimo sistemą, pagal kurią vartotojams bus pateikiama išsamesnė, suvienodinta informacija apie produktų sudėtį. Per 18 mėnesių šių kompanijų gaminami produktai visose ES rinkose pasirodys su naujosiomis etiketėmis.
2007-05-31

Reklamos apimtys Rusijoje padidėjo pusantro karto

Rusijos bendrovės praėjusiais metais reklamavo savo paslaugas gerokai dažniau už tarptautines korporacijas. Rusijos reklamos agentūrų asociacijos pirmą kartą paskelbtais duomenimis apie reklamos išlaidas praėjusiais metais, Rusijos reklamos rinkos apimtys praėjusiais metais sudarė 2,7 milijardo JAV dolerių, o reklamos davėjų išlaidos per metus padidėjo 51 procentu. Kaip rašo "Vedomosti", reklamos išlaidų padidėjimas Rusijoje yra vienas iš didžiausių pasaulyje.
2003-02-17

"Unilever" pelno ir įplaukų augimas praėjusiais metais viršijo prognozes

Pirmadienį (01.27) Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų bendrovė "Unilever Plc/NV", gaminanti įvairiausias vartojimo prekes - nuo padažo "Ragu" ir majonezo "Hellman's" iki muilo "Dove" ir dantų pastos "Signal" - paskelbė, jog 2002 metais pelno ir įplaukų augimas viršijo pačios bendrovės prognozes. Kaip rašo verslo agentūra "K2Kapital", finansinių rodiklių augimą nulėmė naujų prekių pristatymas rinkoje ir intensyvesnė reklaminė kampanija antrąjį praėjusių metų pusmetį.
2003-01-27
Į viršų