paulius kavaliauskas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „paulius kavaliauskas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „paulius kavaliauskas“.
Mirė vienas žymiausių Lietuvos geografų Paulius Kavaliauskas
Eidamas 80-uosius metus, mirė vienas žymiausių Lietuvos geografų Paulius Kavaliauskas.
Mokslininko gyvybė užgeso pirmadienį.
Apie P. Kavaliausko netektį socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė Lietuvos geografų draugija.
Sugrįžtuves iš Dakaro ralio paminėjęs Valdas Valiukevičius: „Išmokau važiuoti kitokiomis trajektorijomis, kad neprarasčiau greičio“
„Toyota“ atstovybėje „Mototoja“ buvo surengtas „Heston Airlines“ ekipos, dalyvavusios „Dakar Classic 2022“ maratone, įspūdžių vakaras. Valdo Valiukevičiaus ir
Pauliaus Kavaliausko ekipažas maratone užėmė 11 vietą absoliučioje įskaitoje iš 142 startavusių ekipažų.
„Tai, ką mes pasiekėme, buvo programa maksimum, – renginio metu atviravo
Valdas Valiukevičius. – Be patirties, specialaus pasiruošimo, specialių navigacijos prietaisų buvo neįmanoma užimti aukštesnę vietą.
„Dakar Classic“ važiuojantis Valdas Valiukevičius: „Čia svarbu geri vairavimo įgūdžiai“
„Dakar Classic“ rungtys ir trasos skiriasi nuo tų, kuriomis važiuoja
Antanas Juknevičius ar
Vaidotas Žala. Trasos yra kiek trumpesnės ir lengvesnės, mažiau smėlio kopų, nes kai kurie, galiniais ratais varomi automobiliai neįveiktų rimtesnių trasų.
Per dieną „klasikams“ tenka įveikti 3-4 navigacijos ar vidutinio greičio ruožus. Navigacijos ruožuose reikia tiksliai, su 50 metrų paklaida pravažiuoti organizatorių duotus taškus.
Į Dakaro ralį sugrįžtantis Valdas Valiukevičius: „Pasiruošimas Dakarui trunka ištisus metus“
Dakaro fanams atrodo, kad Dakaras prasideda tuoj pat po Naujųjų metų ir baigiasi po dviejų savaičių. O kaip yra iš tikrųjų? Apie tai pasakoja Dakaro maratonui besiruošiantis „Heston Airlines“ pilotas
Valdas Valiukevičius.
„Man Dakaras prasidėjo 2021 metų sausį, kai sumaniau startuoti „Dakar Classic 2022“, – pasakoja Valdas. – Pasiruošimas prasidėjo tuomet ir trunka iki šiol, iki pat gruodžio 27 dienos, kai mūsų komanda įlips į lėktuvą, skrendantį į Saudo Arabiją.
Lietuviai Dakare finišo sieks seniausiu automobiliu, neturėdami jokios palaikymo komandos
Sausio 1 dieną Saudo Arabijos mieste Džidoje startuos Dakaro maratono dalyviai. Tarp jų – ir pati gausiausia klasė „Dakar Classic“, kurioje bus vienas lietuviškas „Heston Airlines“ ekipažas. Su kokiais varžovais lietuviams teks kovoti?
„Dakar Classic“ varžybos prasidėjo šiemet, Dakaro maratono 2021 metu. Pirmąsyk startavo 24 ekipažai.
„Dakar Classic“ dalyvausiantys lietuviai pristatė automobilį, su kuriuo keliaus į Dakarą
„Tiek vairuotojas, tiek automobilis, grįš į Dakaro maratoną po 20 metų pertraukos, - tokią žinią šiandien vykusio pristatymo metu pranešė komanda „Heston Airlines“.
Valdas Valiukevičius ir
Paulius Kavaliauskas startuos pačiu seniausiu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“, pagamintu 1987 metais.
„Rinkdamiesi automobilį mes svarstėme įvairias galimybes, – pasakoja Paulius. – Pasiūlymų buvo daug.
„Dakar Classic“ lenktynėms besiruošiantys lietuviai savo jėgas išbandė Lietuvos miškuose
Dakaro maratone startuosianti „Heston Airlines“ ekipa nelaukia maratono prie televizoriaus. Abu ekipažo nariai studijuoja maratono taisykles, ruošia automobilį, o laisvu laiku sėda į treniruočių automobilį ir lekia į miškus.
„Miškuose neieškome grybų ar gražių vaizdų. Vykdome treniruočių programą, tobuliname navigacijos ir važiavimo įgūdžius. Tam įsigijome automobilį. Ieškojome, kad automobilis būtų gana nebrangus, pravažus ir patikimas tokiai programai.
„Dakar Classic“ kategorijoje dalyvausiantys lietuviai turės Antano Juknevičiaus palaikymą
Dakaro maratone du lietuviški ekipažai dalinsis viena techninės priežiūros teritorija, automobilius prižiūrės tie patys mechanikai, o detales veš vienas sunkvežimis. Antano Juknevičiaus „Kredos“ komandos valdose glausis „Heston Airlines“ ekipa. Trasoje jie nekonkuruos, nes pastaroji ekipa važiuos kitomis trasomis, „Classic“ įskaitoje.
„Dakar Classic“ startuosiantys lietuviai: „Maratoną laimės šturmanai“
„Dakar 2022“ maratone „Classic“ kategorijoje dalyvaus vienintelis Lietuvos ekipažas. „Heston Airlines“ ekipa startuos 1987 metais pagamintu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“. Kasdien jiems reikės įveikti po kelias vidutinio greičio ir tikslios navigacijos rungtis.
„Man tai bus visiškai naujas iššūkis. Esu važiavęs dviejuose raliuose, kuriuose buvo vidutinio greičio rungtys. Tačiau viena yra važiuoti 65 km/val.
Dakaro maratonui besiruošianti „Heston Airlines“ ekipa: „Automobilį pasirinkti nebuvo sunku“
Sausio pradžioje vyksiančiame Dakaro maratone startuos lietuvių Valdo Valiukevičiaus ir Pauliaus Kavaliausko ekipažas. Jie važiuos pačiu seniausiu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“, pagamintu 1971 metais. Ekipažas bus priskirtas „Classic“ automobilių įskaitai, kurioje žada varžytis net apie 150 automobilių.
„Kodėl buvo pasirinktas būtent šis automobilis?“ – klausiame ekipažo narių.
„Mes svarstėme įvairias galimybes, – pasakoja Paulius.
REKLAMA
REKLAMA
Pristabdomas Daugų regioninio ir Suvalkijos nacionalinio parkų steigimas
Spalio 9 d. posėdžiavusi Aplinkos ministerijos kolegija nutarė laikinai pristabdyti dviejų naujų saugomų teritorijų – Daugų regioninio parko ir Suvalkijos nacionalinio parko – steigimo procesą, kol yra ruošiami Saugomų teritorijų įstatymo pakeitimai.
Šiuos pakeitimus rengia praėjusią gegužę Seimo valdybos sudaryta darbo grupė.
Europos centras Lietuvai per brangus
Nors Lietuva pasaulyje reklamuojasi kaip šalis, kurioje mokslininkai nustatė esant Europos geografinį centrą, šis faktas Vilniaus apskričiai pasirodė besąs pernelyg brangus ir keblus malonumas, rašo „Lietuvos žinios“.
Praėjus ketveriems metams nuo tos dienos, kai Lietuvai stojant į Europos Sąjungą Girijos kaime buvo įrengtas informacinis centras ir pastatytas paminklas, skirtas įamžinti svarbią datą ir geografinį centrą, valstybė nebesidomi Europos centru.
Tinklalapis neveikia.
N. Oželytė nesipriešinančius Neringos urbanizacijai ragina išsikraustyti
Į viešą Neringos bendrojo plano svarstymą atvykusi aktorė ir buvusi politikė Nijolė Oželytė neslėpė, kad galimam kurorto urbanizavimui nesipriešinančius gyventojus ragintų parduoti butus ir kraustytis kitur, rašo „Lietuvos žinios“.
Per vakar Nidoje vykusį Neringos bendrojo plano viešą svarstymą vienas šio dokumentų rengėjų habilituotas daktaras Paulius Kavaliauskas save ir kolegas vadino taikdariais, kurie privalės sutaikyti dvi konfliktuojančias šalis.
Neringai „piešiama“ ekonominė klasė
Pirmą kartą visuomenės teismui pateikus Neringos savivaldybės bendrojo plano koncepciją, paaiškėjo, kad pagrindinio teritorijos planavimo dokumento strategai kurortą įsivaizduoja kaip pasyvios rekreacijos vietovę, kurioje poilsis būtų prieinamas ne vien turtingųjų luomui.
Pagal Neringos tarybai siūlomą tvirtinti bendrąjį planą, Neringoje 15-18 proc. padaugėtų viešbučių. Tiesa, jie būtų maži, ne daugiau 2 žvaigždučių, - neva tokia tvarka galioja daugelyje pasaulio UNESCO saugomų teritorijų.
Kur dingsta Neringos milijonai
Naujai parengtas Neringos bendrasis planas (NBP) ne tik aukščiausiu lygiu atnaujino diskusijas, kas yra Kuršių nerija - nacionalinis parkas ar urbanizuotas kurortas, išryškino prieštaravimus tarp aukščiausių valstybės pareigūnų - prezidento ir premjero, sukėlė įtarimus dėl mėginimo įteisinti neteisėtas statybas, bet ir atskleidė keistus šio plano finansavimo užkulisius, rašo "Lietuvos žinios".
Liepos 15 dieną numatytas viešas šio plano svarstymas. Auksinis planas.
V. Adamkus šaukiasi kontrolierių pagalbos gelbstint Kuršių neriją
Prezidentūroje trečiadienį susirinkę specialistai išsiskirstė neradę bendros kalbos dėl Kuršių nerijos ateities. Prezidentas Valdas Adamkus, savo ruožtu, šaukiasi valstybės kontrolierių pagalbos sprendžiant konfliktus Kuršių nerijoje.
Nors trečiadienį vykusios diskusijos dalyviai tikino, kad susirinkę pas šalies vadovą įvairių institucijų atstovai nuomones dėstė ramiai, susitaikymo tarp aplinkosaugininkų ir valdininkų nematyti.
Kuršių nerijoje – ekologinis terorizmas
Neringa negali būti tarsi indėnų rezervatas, tačiau darniam unikalaus gamtos kampelio vystymuisi, atsižvelgiant į gyventojų ir aplinkosaugininkų interesus, kliudo savotiška žaliojo terorizmo banga, kai besąlygiškai, dažnai kvailokai ar piktybiškai, stabdomos visos iniciatyvos, rašo „Vakarų ekspresas“. Tokios nuomonės laikosi vienas iš rengiamo Neringos Bendrojo plano vadovų, Kuršių nerijos nacionalinio parko steigimo iniciatorius, Vilniaus universiteto Geografijos ir kraštotvarkos katedros vedė...