Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dakaro maratone startuosianti „Heston Airlines“ ekipa nelaukia maratono prie televizoriaus. Abu ekipažo nariai studijuoja maratono taisykles, ruošia automobilį, o laisvu laiku sėda į treniruočių automobilį ir lekia į miškus.
„Miškuose neieškome grybų ar gražių vaizdų. Vykdome treniruočių programą, tobuliname navigacijos ir važiavimo įgūdžius. Tam įsigijome automobilį. Ieškojome, kad automobilis būtų gana nebrangus, pravažus ir patikimas tokiai programai. Pasirinkome antrosios kartos „Subaru Forester XT“, mat abu su Valdu jaučiame simpatijas šios markės mašinoms, jos yra patikimos ir gerai valdomos“, – pasakoja komandos šturmanas Paulius Kavaliauskas.
„Standartinį „Subaru Forester“ įsigijome ką tik atvežtą iš Vokietijos. Radome patikimą šios markės automobilių pardavėją, kuris atskleidė visas kortas. Jis automobilį pirko Vokietijoje su neveikiančiu motoru ir čia jį suremontavo. Sugundė ir tai, kad automobilio kėbulas nebuvo „suėstas“ korozijos, kas būdinga šio modelio senesniems automobiliams. Norėdami automobilį naudoti bekelės varžybose, jį minimaliai patobulinome: nupirkome specialias bekelės padangas, pakėlėme 4 centimetrais, uždėjome dugno apsaugą, įrengėme ralio kompiuterį. Bent pora kartų per mėnesį išvažiuojame į miškus ir treniruojamės naudodami kolegos Aido Bubino parengtas kelio knygas. Be to, dalyvavome pora varžybų – Baja Juodupė ir „Perimetras“, – tęsia ekipažo vairuotojas Valdas Valiukevičius.
„Pradžioje yra ką veikti ir Lietuvos miškuose. Turi rasti teisingą kelią, kur nėra jokių orientyrų, o tik daugybė įvairių keliukų. Pasukai per anksti ar per vėlai, nuvažiavai pora nereikalingų kilometrų ir jau prarandi laiko. Tokios treniruotės man buvo labai naudingos“, – atvirauja šturmanas Paulius Kavaliauskas.
„Suprantu, kad dykumoje bus dar sudėtingiau, ten bus vietų, kur apskritai nėra jokių keliukų, tik smėlio jūra. Be to, ten reikės ne tik važiuoti idealiu maršrutu, „surinkti“ GPS taškus, bet ir išlaikyti organizatorių nustatytą vidutinį greitį. Tad bet koks paklydimas mums kainuos minutes, tai reiškia, kad mes galime nespėti laiku atvažiuoti į kontrolės punktus“, – priduria šturmanas.
„Man patiko tos treniruotės ir ypač važiavimas varžybose. Atgaivinau sportinio vairavimo įgūdžius, pajutau sportinį azartą, „susidirbome“ su šturmanu, sukūrėme savo bendravimo kalbą, kuri susideda iš trumpų pranešimų ir net parodymų ranka. Viskas labai faina. Gal išskyrus tai, kad „Forester“ nepasiteisino varžybose. Juo labai smagu lėkti miško keliukais, mes ten pirmaujame, tačiau pralošiame trasose, kurios skirtos tikriems visureigiams. Norėdami išsaugoti automobilį, duobėta bekele mes galime važiuoti tik 20–30 km/h, o tikrieji visureigiai tas atkarpas praskrenda dvigubai didesniu greičiu. Tačiau į varžybas mes važiavome ne dėl rezultatų, o dėl treniruočių. Automobilis liko sveikas, o mes įgijome patirties“, – pasakoja ekipažo vairuotojas Valdas Valiukevičius.
„Heston Airlines“ ekipa Dakaro maratoną bandys įveikti 1987 metais pagamintu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“. Tai legendinis automobilis, kuriuo lietuviškas ekipažas 2000 metais pirmąsyk pasiekė Dakaro maratono finišą. Jis buvo visiškai atnaujintas Lietuvoje. Ekipa paruoštą automobilį išsiųsti į Saudo Arabiją turi lapkričio pabaigoje.
Dakaro maratone startuosianti „Heston Airlines“ ekipa nelaukia maratono prie televizoriaus. Abu ekipažo nariai studijuoja maratono taisykles, ruošia automobilį, o laisvu laiku sėda į treniruočių automobilį ir lekia į miškus.
„Miškuose neieškome grybų ar gražių vaizdų. Vykdome treniruočių programą, tobuliname navigacijos ir važiavimo įgūdžius. Tam įsigijome automobilį. Ieškojome, kad automobilis būtų gana nebrangus, pravažus ir patikimas tokiai programai. Pasirinkome antrosios kartos „Subaru Forester XT“, mat abu su Valdu jaučiame simpatijas šios markės mašinoms, jos yra patikimos ir gerai valdomos“, – pasakoja komandos šturmanas Paulius Kavaliauskas.
„Standartinį „Subaru Forester“ įsigijome ką tik atvežtą iš Vokietijos. Radome patikimą šios markės automobilių pardavėją, kuris atskleidė visas kortas. Jis automobilį pirko Vokietijoje su neveikiančiu motoru ir čia jį suremontavo. Sugundė ir tai, kad automobilio kėbulas nebuvo „suėstas“ korozijos, kas būdinga šio modelio senesniems automobiliams. Norėdami automobilį naudoti bekelės varžybose, jį minimaliai patobulinome: nupirkome specialias bekelės padangas, pakėlėme 4 centimetrais, uždėjome dugno apsaugą, įrengėme ralio kompiuterį. Bent pora kartų per mėnesį išvažiuojame į miškus ir treniruojamės naudodami kolegos Aido Bubino parengtas kelio knygas. Be to, dalyvavome pora varžybų – Baja Juodupė ir „Perimetras“, – tęsia ekipažo vairuotojas Valdas Valiukevičius.
„Pradžioje yra ką veikti ir Lietuvos miškuose. Turi rasti teisingą kelią, kur nėra jokių orientyrų, o tik daugybė įvairių keliukų. Pasukai per anksti ar per vėlai, nuvažiavai pora nereikalingų kilometrų ir jau prarandi laiko. Tokios treniruotės man buvo labai naudingos“, – atvirauja šturmanas Paulius Kavaliauskas.
„Suprantu, kad dykumoje bus dar sudėtingiau, ten bus vietų, kur apskritai nėra jokių keliukų, tik smėlio jūra. Be to, ten reikės ne tik važiuoti idealiu maršrutu, „surinkti“ GPS taškus, bet ir išlaikyti organizatorių nustatytą vidutinį greitį. Tad bet koks paklydimas mums kainuos minutes, tai reiškia, kad mes galime nespėti laiku atvažiuoti į kontrolės punktus“, – priduria šturmanas.
„Man patiko tos treniruotės ir ypač važiavimas varžybose. Atgaivinau sportinio vairavimo įgūdžius, pajutau sportinį azartą, „susidirbome“ su šturmanu, sukūrėme savo bendravimo kalbą, kuri susideda iš trumpų pranešimų ir net parodymų ranka. Viskas labai faina. Gal išskyrus tai, kad „Forester“ nepasiteisino varžybose. Juo labai smagu lėkti miško keliukais, mes ten pirmaujame, tačiau pralošiame trasose, kurios skirtos tikriems visureigiams. Norėdami išsaugoti automobilį, duobėta bekele mes galime važiuoti tik 20–30 km/h, o tikrieji visureigiai tas atkarpas praskrenda dvigubai didesniu greičiu. Tačiau į varžybas mes važiavome ne dėl rezultatų, o dėl treniruočių. Automobilis liko sveikas, o mes įgijome patirties“, – pasakoja ekipažo vairuotojas Valdas Valiukevičius.
„Heston Airlines“ ekipa Dakaro maratoną bandys įveikti 1987 metais pagamintu automobiliu „Toyota Land Cruiser 71“. Tai legendinis automobilis, kuriuo lietuviškas ekipažas 2000 metais pirmąsyk pasiekė Dakaro maratono finišą. Jis buvo visiškai atnaujintas Lietuvoje. Ekipa paruoštą automobilį išsiųsti į Saudo Arabiją turi lapkričio pabaigoje.