medija
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „medija“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „medija“.
Interneto žiniasklaidos ateitis: ar mokamas turinys pakeis rinką?
Interneto ir medijų rinka susiduria su iššūkiu, kai tenka konkuruoti ne tik tarpusavyje, bet ir, pavyzdžiui, su žymiais maisto prekių ženklais dėl vartotojų dėmesio, sako naujienų portalo tv3.lt kalbintas ekspertas. Ir nors daugelis interneto gigantų eina mokamo turinio keliu, lietuvių požiūris į tai išsiskiria – ekonominį pakilimą išgyvenantys tautiečiai vis dosniau remia internetinio turinio kūrėjus, tačiau atėjus finansinei krizei, būtent šie pinigai keliautų į kiaulę taupyklę.
PBK užstojusi ESBO atstovė: suprantu lietuvius, bet reikia diskusijų, o ne draudimų
Propagandinę melagingą laidą apie Sausio 13-ąją paskelbusį rusišką kanalą užstojusi Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos (ESBO) atstovė sako suprantanti Lietuvos visuomenę, bet teigia, kad reikalingos diskusijos, o ne draudimai. „Mano požiūriu, geriausia - dirbti su informacija, kuri gali būti neteisinga, dėl jos diskutuoti, bet ne ją uždrausti", - raštu atsakydama į BNS klausimus sakė už žiniasklaidą atsakinga ESBO pareigūnė Dunja Mijatovic.
Žiniasklaida ir „minios finansavimas“: 6 sėkmingi projektai
2012 metais visuomeniniam-kultūriniam leidiniui Colta.ru pavyko surinkti pinigų išgyvenimui per „minios finansavimą“. Po tokios sėkmės leidinys nusprendė dar kartą išbandyti likimą ir neprašovė – šįkart suma du kartus viršijo numatytą tikslą. Tuo tarpu JAV minios finansavimo platformose vienas po kito atsiranda projektai, susiję su žiniasklaidos verslu. Slon.ru pateikia 6 įdomiausius tokius projektus.
„Medijų meno dienos“ – tarptautinė kūrybos platforma
Gegužės 7–24 dienomis Kaune vyksta „Medijų meno dienos 2013“ – tarptautinis festivalis, subūręs šiuolaikinio meno studentus, dėstytojus ir menininkus iš viso pasaulio. Pasak organizatorių, šis renginys yra puiki terpė jauniesiems kūrėjams, studentams dirbti drauge su žinomais profesionalais, viešai pristatyti savo parodas, eksperimentus, tarpdisciplininius darbus ir performansus. „Medijų meno dienas“ organizuoja Vytauto Didžiojo universiteto Šiuolaikinių menų katedra.
Apklausa: didžiausią įtaką lietuviams daro LRT televizija
Kas penktas (20,5 proc.) šalies gyventojas teigia, kad didžiausią įtaką jų nuomonės formavimui turi LRT televizija, rodo žurnalo „Valstybė“ apklausa. Žurnalo „Valstybė“ užsakymu visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ atlikto tyrimo duomenimis, 31 proc. lietuvių nuomonę labiausiai formuoja televizija, 16,6 proc. – internetas, 11,4 proc. – radijas, 9,8 proc. – spauda. Po 19,5 proc.
Estijos vaikai internetu piktnaudžiauja daugiausiai
Remiantis naujo tyrimo, atlikto bendradarbiaujant su Tartu universiteto tyrėjais, rezultatais, Estijos vaikai internetu piktnaudžiauja daugiausiai tarp bendraamžių Europoje. Siekta ištirti 11-16 metų amžiaus vaikų Europoje perdėtą naudojimąsi internetu. 49 proc. Estijos vaikų sau priskyrė bent vieną bruožą, būdingą besaikiam naudojimuisi internetu. Italijoje šis rodiklis siekė 17 proc., o Europos vidurkis buvo 28 proc.
Socialinės medijos įtaka verslui
Bendrovių vadovai puikiai žino socialinės medijos reikšmę šiais laikais. Po galais, jei „Facebook“ būtų valstybė, pagal turimą gyventojų skaičių ji nusileistų tik Kinijai ir Indijai. Vadovai tvirtina net žinantys, kodėl socialinė medija yra tokia svarbi – jos dėka galima paskatinti rinkodarą „iš lūpų į lūpas“.
Vis dėlto, vienos didžiausių pasaulyje verslo konsultacijų bendrovės „McKinsey“ tyrimai rodo, jog didžioji dauguma vadovų neįsivaizduoja, kaip pasinaudoti socialinės medijos privalumais.
Legendinis „Newsweek“ žurnalas liks tik elektroniniu pavidalu
Prieš 80 metų pradėtas leisti garsus Jungtinių Valstijų informacinis analitinis žurnalas „Newsweek“ liks tik elektroniniu pavidalu, informuoja BBC. Paskutinė spausdinta jo versija pasirodys gruodžio 31 dieną. Toks žingsnis atspindi nelengvą metą laikraščiams ir žurnalams, kai mažėjant reklamos užsakymams jie atsisako spausdintų versijų.
Internetinė Lenkijos žiniasklaida apmokestins dalį turinio
Kelios didelės Lenkijos žiniasklaidos kompanijos vienija jėgas ir ketina apmokestinti dalį savo internetinio turinio, taip bandydamos išlaikyti įplaukas blėstant popierinės žiniasklaidos populiarumui, informuoja AP. Iniciatyva „Piano“ jau buvo sėkmingai įgyvendinta Slovakijoje ir Slovėnijoje, kur žmonės mokėjo mažą vienkartinį mokestį, kad galėtų neribojamai prieiti prie keleto internetinių tinklalapių. 19,5 mln.
Ar internetas nužudys televiziją?
Ateityje spaudos, radijo, televizijos verslo atstovai turės rasti ribą, kurią turinio dalį teikti mokamai, o kurią – nemokamai, bet su reklamomis, mano medijos ekspertas Richardas Marksas. Rinkos tyrimų bendrovės „Kantar Media Audiences“ vadovas R. Marksas, dirbantis žiniasklaidos tyrimų srityje 25 metus, interviu „Ekonomika.lt“ prognozavo, kad prie medijos pokyčių sunkiausiai prisitaikys spaudos sektorius.
REKLAMA
REKLAMA
Opinija.lt: latviško tinklaraščio sėkmės istorija
PaidContent.org rašo, kad JAV interneto žiniasklaidos grupė „WebMediaBrands“, kuriai priklauso keletas konferencijų ir interneto svetainių apie socialinę žiniasklaidą, įsigijo latvio Maris Dagis rašomą tinklaraštį RotorBlog. Įsigijimo suma neskelbiama. 25 metų programuotojas M. Dagis tinklaraštį anglų kalba „RotorBlog“ rašo nuo 2006-ųjų gegužės. Per mėnesį svetainę aplanko apie 250 tūkst. unikalių lankytojų.
Žiūrimiausių praėjusios savaitės TV programų tendencijos
Žiūrimiausių praėjusios savaitės programų dešimtuke net šešios pozicijos priklauso LNK. Pirmojoje pozicijoje – žurnalistinių tyrimų laida „Paskutinė instancija“.
Dešimtuke taip pat rikiuojasi: „Žvaigždžių duetai“, gyvenimo būdo žurnalai „Nuo...iki.
Balsas.lt drauge su tinklaraštininkais kuria skiltį "Medija"
Pradedame bendradarbiauti su tinklaraščiais, rašančiais apie rinkodarą ir komunikaciją, ir plečiame „Verslo“ rubriką.
Bendradarbiaudamas su tinklaraščiais, rašančiais apie mediją, Balsas.lt publikuos geriausius jų straipsnius „Verslo“ rubrikos skiltyje „Reklama ir žiniasklaida“, kuri nuo šiol vadinsis „Medija“. Ateityje planuojama bendradarbiauti ir su tinklaraščiais, rašančiais apie kitas sritis.
Balsas.