PaidContent.org rašo, kad JAV interneto žiniasklaidos grupė „WebMediaBrands“, kuriai priklauso keletas konferencijų ir interneto svetainių apie socialinę žiniasklaidą, įsigijo latvio Maris Dagis rašomą tinklaraštį RotorBlog. Įsigijimo suma neskelbiama. 25 metų programuotojas M. Dagis tinklaraštį anglų kalba „RotorBlog“ rašo nuo 2006-ųjų gegužės. Per mėnesį svetainę aplanko apie 250 tūkst. unikalių lankytojų.
Šis latviškas pavyzdys įdomus ne tik tuo, kad Baltijos šalyse rašomą tinklaraštį įsigijo JAV žiniasklaidos bendrovė. Šis pavyzdys rodo masto naudą. Anglų kalba suteikia galimybę sutraukti didesnę skaitytojų auditoriją ir iš tinklaraščio gauti pajamų. 250 tūkst. „Rotorblog“ mėnesinių lankytojų yra daugiau nei per mėnesį sutraukia VZ.lt ar mama.lt. O turinio ruošimo kaštai „Rotorblog“ tikrai mažesni nei VZ.lt, kuriems reklamos pajamų nepakanka užtikrinti kokybiškam turiniui.