Karolis Raišys
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Karolis Raišys“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Karolis Raišys“.
Vilniuje į Dakaro ralį išlydėtas Karolio Raišio automobilis
Lenktynininkas Karolis Raišys pasklaidė savo telefono galeriją ir atsekė, kad spalio 17 dieną naujojo „Land Rover Defender“ senelis, 46 metų amžiaus trečiosios serijos „Land Rover 109 Station Wagon“, savo jėgomis įriedėjo į „Automuziejaus“ Vilniuje dirbtuves.
Praėjo vos daugiau nei mėnuo ir lapkričio 25-osios vakare gerokai modernizuotas ir Dakaro ralį šturmuoti paruoštas automobilis jau stovėjo išlydėtuvėse „Jaguar Land Rover“ salone Vilniuje tarp jaunųjų savo giminaičių.
Paskelbtas Karolio Raišio startinis numeris „Dakar Classic“ kategorijoje
Dakaro ralio organizatoriai pradėjo skelbti artėjančio maratono dalyvių startinius numerius. Šį kartą organizatoriai pradėjo nuo „Dakar Classic“ dalyvių kategorijos, kurioje planuoja startuoti Karolis Raišys.
Iki šiol į Dakaro ralį vykdavęs kaip svečias ir žiūrovas, lenktynininkas K. Raišys praėjusią savaitę paskelbė džiuginančią naujieną, jog jis į Saudo Arabiją vyks jau kaip pilnavertis varžybų dalyvis.
Lietuvių gretos Dakare gausėja: Raišys į smėlynus leisis penktą dešimtį skaičiuojančiu „Land Rover“
2025 metų Dakaro ralyje išvysime dar vieną lietuvį: paraišką į sunkiausias pasaulio bekelės varžybas pateikė klasikinių automobilių entuziastas, lenktynininkas Karolis Raišys. Tikriausiai mažai ką nustebins, kad jis ketina startuoti „Dakar Classic“ įskaitoje su klasikiniu „Land Rover“, skaičiuojančiu jau penktą dešimtį.
Vairuos vieną seniausių galimų automobilių
K. Raišys yra puikiai pažįstamas Lietuvos automobilių sporto entuziastams.
„Monte Carlo Historique“ ralis: pirmi blynai, Merfio dėsnis ir podiumo trauka
Vasario 13 dieną Vilniaus „Automuziejuje“ gerbėjai pasitiko visus tris lietuvių ekipažus, šiemet dalyvavusius Monte Carlo Historique ralyje. Šios lenktynės yra prestižinio Pasaulio ralio čempionato istorinė versija, skirta senesniems automobiliams, kurie dalyvavo ankstesniuose Monte Carlo raliuose nuo 1911 iki 1983 metų.
Visi lietuviai pasiekė „Rally Monte Carlo Historique“ finišą – lydėjo išskirtinis dėmesys
Trečiadienį paryčiui Monte Karle finišavo 26-asis prestižinis istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžėsi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių.
Ralyje dalyvavę visi trys ekipažai iš Lietuvos pasiekė lenktynių finišą ir dabar laukia nugalėtojų ir prizininkų, o kartu ir visų dalyvių pagerbimo ceremonijos, kuri bus surengta šiandien vėlai vakare karališkajame Monako automobilių klube.
„Monte Carlo Historique“ ralis: lietuviai kyla aukštyn, bet atmosfera kaista
Žiūrint į rezultatų lentelę atrodo, kad po trijų dienų „Monte Carlo Histrique“ ralyje lietuviai stabiliai po truputį kyla pozicijomis į viršų, bet iš tiesų Pietų Prancūzijos Alpėse netrūksta veiksmo, o įtampa tik kyla. Karolis Raišys priešpaskutinę varžybų dieną pakilo į 8 vietą bendroje įskaitoje ir toliau užima lyderio poziciją seniausių automobilių kategorijoje. Visgi taškų skirtumai tarp dalyvių tik mažėja.
„Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys įsitvirtina į grupės lyderių poziciją
Savaitgalis pasibaigė, tačiau Monte Karlo istorinių automobilių ralis dar nė neįpusėjo. Karolis Raišys, vairuojantis „Jaguar MKII“, tapo seniausių automobilių grupės lyderiu ir laikosi tarp bendros įskaitos dešimties geriausiųjų. Andrius Vaitiekūnas su „Volkswagen Karmann Ghia“ įsibrovė į šimtuką, Tadas Vitkevičius su „Saab 96 V4” laikosi viso dalyvių sąrašo viduriuke.
„Kelio sąlygos yra labai geros. Saulė šviečia, asfaltas sausas, užduotas greitis labai mažas.
Lietuviai startavo Monte Karlo istorinių automobilių ralyje
Vėlų vasario 1-osios vakarą trijuose skirtinguose Europos miestuose buvo duotas startas 26-ajame „Monte Carlo Historique“ ralyje dalyvaujantiems lietuvių ekipažams.
Milane, Italijoje, į beveik 1000 km pervažiavimą Monako link startavo „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojantis Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas, drauge su jais startavo ir Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij komanda su „Saab 96 V4“ automobiliu.
7-asis Karolio Raišio startas „Monte Carlo Historique“ ralyje: ar jis bus sėkmingas?
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažui šių metų „Rallye Monte Carlo Historiqe“ labai gerai dėliojasi skaičių magija: tai 7-asis Karolio startas prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse, ir jis trečią kartą važiuos su tuo pačiu automobiliu bei šturmanu.
Ar trečias kartas nemeluos, o skaičius 7 garantuos sėkmę? Lietuviai aklai tokiais sutapimais netiki ir sako, kad dėl pasikeitusių taisyklių šiemet lengva nebus.
7-asis Karolio Raišio startas „Monte Carlo Historique“ ralyje: ar jis garantuos sėkmę?
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažui šių metų „Rallye Monte Carlo Historiqe“ labai gerai dėliojasi skaičių magija: tai 7-asis Karolio startas prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse, ir jis trečią kartą važiuos su tuo pačiu automobiliu bei šturmanu.
Ar trečias kartas nemeluos, o skaičius 7 garantuos sėkmę? Lietuviai aklai tokiais sutapimais netiki ir sako, kad dėl pasikeitusių taisyklių šiemet lengva nebus.
REKLAMA
REKLAMA
Pirmąkart į istorinį Monte Karlo ralį išlydėti net trys Lietuvos ekipažai
Sausio pabaigoje startuoja jau 26-asis istorinis Monte Karlo automobilių ralis, kurio dalyvių sąrašuose – 237 ekipažai. Visgi svarbiausi lietuviams bus trys, važiuosiantys su trispalve: Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno, Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio bei Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij. Pirmąkart Lietuvos istorijoje į tarptautines, kone šimtmečio istoriją turinčias, varžybas iš Vilniaus „Automuziejaus“ išlydėti trys Lietuvai atstovausiantys ekipažai.
Pasaulio ralio čempionatas sugrįžta į Monte Karlą: ko gali tikėtis ralio gerbėjai?
Sausio 24-ą dieną oficialiai prasidės jau 52-asis Pasaulio ralio čempionato sezonas.
Laikantis ilgamečių tradicijų, naujo Pasaulio ralio čempionato sezono atidarymo ceremonija įvyks Monte Karle ir jį supančiose apylinkėse.
Monte Karlo ralis – vienas seniausių ir sudėtingiausių Pasaulio ralio čempionato etapų. Kiekvienais metais į šį ralį atvykę dalyviai niekada negali tikėtis kas jų laukia skirtinguose greičio ruožuose.
Karolis Raišys vėl startuos prestižinėse „Monte Carlo Historique“ varžybose
„Monte Carlo Historique“ ralio organizatoriai paskelbė artėjančių varžybų starto tvarką. Nuolatinis šių lenktynių dalyvis ir daugkartinis čempionas Karolis Raišys turtinga istorija, azartiška trasa ir įdomiausiais dalyviais žavinčiame ralyje dalyvaus jau 7-ąjį kartą. Kitų metų sausio pabaigoje jo pergalingas „Jaguar MKII“ bus pažymėtas 208 starto numeriu.
Karolio Raišio ekipažą į pergalę Portugalijoje atvežęs istorinis „Jaguar“ sustojo „Automuziejuje“
Dar prieš porą dienų pergalingą kavą Portugalijoje gėrę Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas penktadienį, spalio 13-ąją, jau sveikinosi su benzingalviais Vilniaus „Automuziejuje“. Čia Lietuvos ekipažas, „Rally de Portugal Historico 2023“ ralyje laimėjęs pirmąją vietą klasikinių automobilių kategorijoje, ne tik parodė dar dulkėtą garbaus amžiaus sulaukusį „Jaguar Mark 2“, bet ir pasidalino istorijomis iš unikalaus ralio trasų.
Karolis Raišys – „Rally de Portugal Historico 2023“ klasikinių automobilių kategorijos nugalėtojas
Kai rikiuotės pradžioje tarp aštuntojo ir devintojo dešimtmečio sportinių automobilių klasikinio ralio trasomis prazvimbdavo beveik pensinio amžiaus sulaukęs „Jaguar“ sedanas, ant akmenų įsitaisę portugalai jį palydėdavo ovacijomis. Jį vairavo lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas, kurie užtikrintai nugalėjo klasikinių automobilių kategorijoje „Rally de Portugal Historico 2023“ varžybose, vykusiose spalio 2-7 dienomis.
Karolis Raišys šešiasdešimtmečiu automobiliu išsiruošė į Portugalijos ralio trasas
Iš Vilniaus „Auto muziejaus“ – tiesiai į tarptautines varžybas. Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas 1961-ų metų gamybos „Jaguar MKII“ automobiliu šią savaitę varžysis „Rally de Portugal Historico“ istorinių automobilių ralyje.
Antrąjį kartą čia dalyvausiantis lietuvių ekipažas į ralį žvelgia ne tik kaip į treniruotę prieš legendinį „Rallye Monte-Carlo Historique“, bet ir mėgins kovoti dėl geresnio rezultato.
Pirmuoju Baltijos šalyse aukščiausios kvalifikacijos „Land Rover Experience“ instruktoriumi tapęs K. Raišys: „Tenka atrasti save iš naujo“
Išmanyti prekių ženklo istoriją, žinoti viską apie naujausius siūlomus produktus, bendrauti su klientais, vesti renginius ir nepriekaištingai valdyti automobilį net sudėtingiausiomis sąlygomis – skamba lyg pretenzingas naivaus darbdavio reikalavimų sąrašas.
Visgi būtent tai ir dar daugiau turi sugebėti bet kuris vadovaujantysis „Land Rover Experience“ instruktorius. Baltijos šalyse iki šiol tokių specialistų dar nebuvo, o pirmuoju akredituotu aukščiausios kvalifikacijos instruktoriumi (angl.
„Land Rover“ Lietuvos lenktynininkui suteikė sertifikuoto instruktoriaus statusą
Didžiosios Britanijos prestižinių visureigių gamintojas „Land Rover“ pasirinko kompetentingiausią savo prekių ženklo atstovą Lietuvoje. Žinomam lenktynininkui Karoliui Raišiui britai suteikė oficialų sertifikuoto vadovaujančiojo „Land Rover Driving Experience“ instruktoriaus statusą (angl. Lead instructor).
Vilnietis tapo pirmuoju tokį garbingą žinomos bendrovės įvertinimą gavusiu žmogumi Baltijos šalyse. Britų gamintojas K. Raišį atsirinko iš daugybės galimų kandidatų.
Karolis Raišys – ant „Monte Carlo Historique“ ralio podiumo
Naktį iš sausio 31-os į vasario 1-ąją Monake finišavo prestižinis „Monte Carlo Historique“ ralis, kuriame Lietuvių Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas užėmė 2 vietą seniausių automobilių kategorijoje ir parodė 6 rezultatą absoliučioje įskaitoje iš 285 dalyvių. Per 5 dienas lietuviai 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu Prancūzijos Alpių serpantinais įveikė du su puse tūkstančio kilometrų.
Karolis Raišys – ant „Monte Carlo Historique“ ralio podiumo
Naktį iš sausio 31-os į vasario 1-ąją Monake finišavo prestižinis „Monte Carlo Historique“ ralis, kuriame Lietuvių Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas užėmė 2 vietą seniausių automobilių kategorijoje ir parodė 6 rezultatą absoliučioje įskaitoje iš 285 dalyvių. Per 5 dienas lietuviai 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu Prancūzijos Alpių serpantinais įveikė du su puse tūkstančio kilometrų.
„Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys laikosi lyderių trejetuke
Prancūzijos Alpėse vykstančiame prestižiniame istorinių automobilių ralyje „Monte Carlo Historique“ lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas įsitaisė tarp lyderių. Įpusėjus itin permainingoms varžyboms 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu važiuojantis ekipažas užima 3 vietą bendroje įskaitoje ir pirmauja seniausių automobilių kategorijoje.
Itin permainingame „Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys laikosi lyderių trejetuke
Prancūzijos Alpėse vykstančiame prestižiniame istorinių automobilių ralyje „Monte Carlo Historique“ lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas įsitaisė tarp lyderių. Įpusėjus itin permainingoms varžyboms 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu važiuojantis ekipažas užima 3 vietą bendroje įskaitoje ir pirmauja seniausių automobilių kategorijoje.
Karolis Raišys startavo prestižiniame „Rallye Monte Carlo Historique“ ralyje
Vėlų ketvirtadienio vakarą įvairiuose Europos miestuose prasidėjo prestižinis istorinių automobilių ralis „Monte Carlo Historique“. Iš Turino į Monaką išvažiavo ir lietuvių Karolio Raišio bei Ovidijaus Meilūno ekipažas. Šiemet jų laukia itin permainingos varžybos, kuriose su 60-ies metų amžiaus automobiliu reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų snieguotais ir apledėjusiais Alpių serpantinais.
Karolio Raišio „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybos Turine prasidėjo pompastiškai
Vėlų ketvirtadienio vakarą įvairiuose Europos miestuose prasidėjo prestižinis istorinių automobilių ralis „Monte Carlo Historique“. Iš Turino į Monaką išvažiavo ir lietuvių Karolio Raišio bei Ovidijaus Meilūno ekipažas. Šiemet jų laukia itin permainingos varžybos, kuriose su 60-ies metų amžiaus automobiliu reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų snieguotais ir apledėjusiais Alpių serpantinais.
Karolis Raišys jau šeštą kartą startuos prestižinėse „Monte Karlo Historique“ varžybose
Daugiau nei 2000 kilometrų per kelias dienas senu, beveik pensinio amžiaus sulaukusiu automobiliu pavojingais ir klastingais Alpių serpantinais daugeliui skambėtų kaip tikrai kankynė. Tačiau Karolis Raišys „Monte Karlo Historique“ istorinių automobilių ralio laukia labiau, nei Kalėdų ar Naujųjų metų. Jau šeštąjį kartą prestižinėse varžybose dalyvausiantis lietuvis kartu su Ovidijumi Meilūnu startuos iš naujo miesto – Turino.
Karolis Raišys jau šeštą kartą startuos prestižinėse „Monte Karlo Historique“ varžybose
Daugiau nei 2000 kilometrų per kelias dienas senu, beveik pensinio amžiaus sulaukusiu automobiliu pavojingais ir klastingais Alpių serpantinais daugeliui skambėtų kaip tikrai kankynė. Tačiau Karolis Raišys „Monte Karlo Historique“ istorinių automobilių ralio laukia labiau, nei Kalėdų ar Naujųjų metų. Jau šeštąjį kartą prestižinėse varžybose dalyvausiantis lietuvis kartu su Ovidijumi Meilūnu startuos iš naujo miesto – Turino.
Karolis Raišys: „Sportinio automobilio versija su 4 cilindrų varikliu gali būti tinkamesnė nei modifikacija su V8“
Diskusijose apie sportinius automobilius, iki šiol dažnai galima išgirsti pastebėjimų, esą joks kabrioletas ar kupė nėra tinkami naudoti kasdien, o, norint mėgautis dinamišku vairavimu, būtinas pats galingiausias siūlomas variklis.
Abu šie teiginiai nėra teisingi ir tik skatina apie sportinio automobilio pirkimą svarstančius žmones dvejoti savo pačių ketinimais.
Karolis Raišys 60-ies metų amžiaus „Jaguar“ pasiekė Monte Karlo ralio finišą
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas su „Jaguar MKII“ automobiliu pasiekė prestižinio „Monte Carlo Historique“ ralio finišą. Nors trečiąjį kartą iškovoti pergalės seniausių automobilių kategorijoje lietuviams nepavyko, šie džiaugiasi be problemų įveikę sudėtingas varžybas.
„Tai buvo pirmasis Monte Karlo ralis su „Jaguar MK2“, todėl šiek tiek jaudinausi. Automobiliui tai didelis iššūkis.
Monte Karlo klasikinių automobilių ralyje dalyvaujantys Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis finišavo su grupės lyderiais
Šiuo metu vykstančiame „Rallye Monte Carlo Historique“ dalyvauja du ekipažai iš Lietuvos: Karolis Raišys su Ovidijumi Meilūnu ir Tadas Vitkevičius su Vėjunu Toleikiu.
Abu ekipažai iš Lietuvos ralyje dalyvauja su skirtingo pajėgumo technika, tačiau tiek vieno, tiek kito ekipažo nariai neslepia džiaugsmo ir jaudulio, kurį suteikia dalyvavimas tarptautinio lygio pirmenybėse.
Pirmąjį greičio ruožą įveikęs
Tado Vitkevičiaus ir
Vėjuno Toleikio duetas tikina, jog pirmoji diena buvo be galo sunki.
Karolis Raišys braunasi į priekį „Monte Carlo Historique“ ralyje
Vos vienas suktukas slidžiuose Alpių kalnų keliukuose, ir du kartus „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybų nugalėtojui „
Jaguar“ automobiliu seniausių automobilių kategorijoje tenka galvoti ne apie kovą su lyderiu, o kaip iki jo prisibrauti. Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas prestižinėse istorinių automobilių varžybose po 11 greičio ruožų kyla į 7-tą poziciją seniausių automobilių kategorijoje ir 60-tą bendroje įskaitoje.
Penktajame Karolio Raišio „Monte Carlo Historique“ ralyje laukia nauji iššūkiai
Karolis Raišys jau penktąjį kartą startavo prestižiniame „Monta Carlo Historique“ ralyje, tačiau iššūkių labiausiai patyrusiam klasikinių ralių asui Lietuvoje bus ne mažiau nei pirmaisiais metais. Jis pirmą kartą startavo iš Milano, taip pat šiemet „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojančio ekipažo seniausių modelių klasėje laukia kaip niekada stipri konkurencija.
Kaip senais gerais laikais
Monte Karlo ralis – vienos seniausių ir labiausiai prestižinių lenktynių pasaulyje.
Karolis Raišys pristatė naują automobilį, kuriuo startuos Monte Karlo istorinių automobilių ralyje
Ketvirtadienį „
Jaguar“ automobilių salono Vilniuje žvaigžde tapo visai ne naujausias markės modelis, o 1961 metų gamybos sportinis MKII sedanas. Juo
Karolis Raišys sausio pabaigoje jau penktąjį kartą startuos „Rallye Monte-Carlo Historique“ istorinių automobilių varžybose. Jam šturmanaus Ovidijus Melūnas.
Liko prie „Jaguar“
Karolis Raišys yra vienintelis Lietuvis, kuris lenktyniauja tarptautinėse klasikinių automobilių varžybose su „Jaguar“ markės automobiliu.
Karolis Raišys ruošiasi dalyvauti prestižiniame „Rallye Monte-Carlo Historique“ ralyje
Prestižinio klasikinių automobilių ralio „Rallye Monte-Carlo Historique“ organizatoriai paskelbė atrinktų dalyvių sąrašą, kuriems leista dalyvauti 2022-ųjų metų sausio 27 – vasario 2 dieną vyksiančiose varžybose. Tarp jų – jau penktą kartą čia startuosiantis lietuvis
Karolis Raišys, kuris šiemet važiuos 1961 metų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobiliu ir pirmą kartą lenktynes pradės iš Milano.
Karolis Raišys: „Virusas sustabdė Monte Karlo ralį, bet ne mano „Jaguar“
Likus vos kelioms savaitėms iki kasmetinio istorinių automobilių ralio pradžios, Monako automobilių klubas pranešė, kad dėl griežtų karantino apribojimų Prancūzijos teritorijoje atšaukia 24-ąjį „Rallye Monte-Carlo Historique“. Penktus metus iš eilės jame turėjęs dalyvauti Lietuvos lenktynininkas Karolis Raišys sako, kad su savo 1961-ųjų gamybos „Jaguar MK2“ ralio nuotykių šiemet neatsižada.
Karolis Raišys Monte Karlo istorinių automobilių ralyje nugalėtojo titulą gins greičiausiu pasaulyje sedanu
1959-aisiais pasirodęs „Jaguar Mark 2“ modelis tapo greičiausiu sedanu pasaulyje. Dėl puikių valdymo savybių jis tapo itin populiarus tarp bankų plėšikų, mat policija prieš šį „Jaguarą“ neturėjo jokių priešnuodžių. Tokiu išskirtiniu modeliu Karolis Raišys jau 5-ąjį kartą dalyvaus sausio 30-tą – vasario 3-ią dienomis vyksiančiame „Rallye Monte Carlo Historiqe“ istorinių automobilių ralyje ir gins nugalėtojo titulą.
Iš Monte Karlo ralio sugrįžęs Karolis Raišys: „ Lenktynės mums klostėsi tarsi filmo scenarijus“
Karolis Raišys, ketvirtus metus iš eilės atstovavęs Lietuvai legendiniame Monte Karlo ralyje, šiemet jame išplėšė pergalę. Jis ir latvis šturmanas Ilja Zakmanas britišką 1958 m. „Jaguar XK150“ po įtampos ir nuotykių kupinos kovos nuvairavo iki čempionų taurės seniausių automobilių klasėje, o bendroje įskaitoje ekipažas liko devintas. „Jaguar“ istoriniame Monte Karlo ralyje K. Raišys vairavo antrus metus iš eilės ir antrus metus iš eilės laimėjo savo klasėje.
Karolis Raišys finišavo istoriniams automobiliams skirtame Monte Karlo ralyje
Ankstyvą trečiadienio rytą istorinio Monte Karlo ralyje finišavęs lenktynininkas Karolis Raišys iš Monako į Lietuva parveš dar vieną čempiono taurę. Seniausių automobilių klasėje jo ir latvio šturmano Ilja Zakmano vairuojamas 1958 m. „Jaguar XK150“ po įtemptos kovos seniausių automobilių klasėje užėmė pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje liko 9-tas.
Karolio Raišio ir Ilja Zakmano ekipažas bando susidoroti su kelio knygos ir laiko žymų neatitikimais
Lauke – beveik 20 laipsnių šilumos, kalnų keliai – sausi, o sniego nėra net ten, kur kiekvienais metais beveik 2 kilometrų aukštyje į pusnis krisdavo istorinio Monte Karlo ralio dalyvių mašinos. Lenktynininkui Karoliui Raišiui toks pasikeitęs Monte Karlo ralis nėra gera naujiena. Po keturių pirmadienio greičio ruožų jam nepavyko pasinaudoti kitų padarytomis klaidomis ir pakilti į pirmąją grupės poziciją. Priežastys tos pačios – kelio knygos ir laiko žymų neatitikimas.
Karolio Raišio ir Ilja Zakmano ekipažas lipa gamyklinei komandai ant kulnų
Lyderio pozicijas per pirmuosius du istorinio Monte Karlo ralio greičio etapus užėmusio Karolio Raišio ir Ilja Zakmano ekipažas, važiuojantis 1958 metų gamybos „Jaguar XK150“, po šešių etapų nukrito į 52 poziciją bendroje įskaitoje, o savo klasėje liko antri. „Flameris Racing“ komanda iš Lietuvos šio praradimo nesureikšmina – baudos taškus didžiąja dalimi lėmė kelio knygų ir vidutinio laiko matavimo įrenginių neatitikimai.
Karolis Raišys ir Ilja Zakmanas sieks pagerinti klasikinių automobilių Monte Karlo ralio rezultatą
Jei galvojote, kad šį savaitgalį prasidėjęs istorinis Monte Karlo ralis yra pramoginis pasivažinėjimas senomis ir retomis mašinomis, pagalvokite dar kartą: lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Ilja Zakmanas su 1958 m. gamybos „Jaguar XK150“, po starto Vokietijoje be poilsio įveikę 1257 km pirmąjį etapą, baigė Prancūzijos Valanso mieste.
Kuo Monte Karlo ralis skiriasi nuo Dakaro?
Dakaro ralis – neabejotinai patenka tarp labiausiai sekamų autosporto renginių.
Kiekvienų metų pradžioje į sudėtingiausią pasaulio ralį išvyksta keletas ekipažų iš Lietuvos, kurių progresą seka tūkstančiai gerbėjų.
Tuo tarpu likusios autosporto disciplinos lieka nuošalyje ir visuomenės dėmesį atkreipia gerokai rečiau.
„Greiti Pietūs“ laidos vedėjas, Algis Ramanauskas, norėdamas praplėsti „Žinių Radijos“ klausytojų akiratį, į radijo stoties studiją pakvietė Karolį Raišį.
„Flameris Racing“ klasikiniame Monte Karlo ralyje užėmė aukščiausią vietą Lietuvos istorijoje
Naktį iš antradienio į trečiadienį baigėsi 22-asis istorinis Monte Karlo ralis. Lenktynininkas Karolis Raišys ir latvis šturmanas Ilya Zakmanas bendroje 310 dalyvių įskaitoje užėmė aukštą 4 vietą. Savo klasėje „Flameris Racing“ komanda buvo nepavejama ir užėmė 1 vietą.
Su savo 1958 m. „Jaguar XK150 FHC“ penktadienį jie startavo Bad Homburge, Vokietijoje. Per kelias dienas ekipažas įveikė daugiau nei 2200 kilometrų. Šis ralis pasižymėjo tuo, kad buvo nutraukti net keli greičio ruožai.
Įpusėjusiame istoriniame Monte Karlo ralyje „Flameris Racing“ savo klasėje – pirmi
„Flameris Racing“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Ilya Zakmanas pirmadienį buvo įveikę lygiai pusę istorinio Monte Karlo ralio greičio ruožų. Kol kas su savo 1958 m. „Jaguar XK150 FHC“ automobiliu savo klasėje jie užima 1 vietą. Bendroje įskaitoje iš daugiau nei 300 ekipažų jie – 7.
Šiemet ralis pasižymi itin dideliu sniego kiekiu. Europą stebinanti pūga neaplenkė ir 22-ojo istorinio Monte Karlo ralio.
Klasikinio Monte Karlo ralio starte K. Raišys tikisi – trečias kartas nemeluos
Penktadienį Vokietijoje, Bad Homburge, savo trečiąjį klasikinį Monte Karlo ralį pradėjo „Flameris Racing“ komanda su lenktynininku Karoliu Raišiu ir latviu šturmanu Ilya Zakmanu. Pirmasis jų etapas truko beveik 1200 kilometrų. Per penkias ralio dienas jie su 1958 m. „Jaguar XK150 FHC“ iki Monako įveiks stebėtino grožio, bet klastingus 2120 kilometrų.
22 kartą vyksiančiose Rallye Monte Carlo Historique“ lenktynėse šiemet iš viso startavo 310 ekipažų.
Karolis Raišys startuos istoriniame Monte Karlo ralyje su nauju automobiliu
Sausio pabaigoje prasidėsiančiame prestižiniame „Monte Carlo Historique” ralyje „Flameris Racing” komandos lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Ilya Zakmans stos su nauju automobiliu. Nauju – Karoliui Raišiui, nes tai yra 1958 metų „Jaguar XK150 FHC“.
Malonumas, kurio sunku atsisakyti
Istoriniame Monte Karlo ralyje gali dalyvauti tik 1955-1980 metų laikotarpiu pagaminti modeliai, kurie tuo metu dalyvavo varžybose.
Karolis Raišys: „Į Monte Karlą grįžtu kovoti dėl aukščiausio rezultato“
„Flameris Racing“ komandos lenktynininkai antrus metus iš eilės grąžins Lietuvos vėliavą į seniausią pasaulyje Monte Karlo istorinį ralį. Kitų metų sausio 31 – vasario 7 d. vyksiančiose prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse Karolis Raišys ir šturmanas Vidimantas Gečiauskas važiuos tuo pačiu 1965 m. gamybos britišku „MGB Roadster“ ir startuos iš Reimso miesto Prancūzijoje.
Karolis Raišys finišavo istoriniame Monte Karlo ralyje
Nepaisant pakeliui užklupusių techninių bėdų, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas įveikę visą „Rallye Monte-Carlo Historique“ distanciją ir ankstyvą trečiadienio rytą kirto finišo liniją Monake.
Tikslas pasiektas
Visa komanda džiaugiasi, jog pavyko pasiekti svarbiausią tikslą – kirsti finišo liniją. Viso „Flameris Racing“ lenktynininkai įveikė 14 specialiųjų greičio ruožų. Ypač sunkūs buvo paskutiniai du, surengti vėlyvą naktį.
Karolis Raišys startavo istoriniame „Monte-Carlo“ ralyje
„Flameris Racing“ komanda sausio 27 dieną, ketvirtadienį startavo „Rallye Monte-Carlo Historiquer“ lenktynėse. Iškilmingoje ceremonijoje Bad Homburg mieste Vokietijoje 313 numeriu pažymėtu komandos „MGB Roadster Works“ automobiliu lenktynininkai pradėjo dviejų dienų trukmės pirmąjį varžybų etapą.
„Monte-Carlo“ ralio dalyviai startuoja įvairiuose Europos miestuose – Reimse, Glazge, Lisabonoje, Barselonoje, Kopenhagoje ir Bad Homburge Vokietijoje.
Į „Rallye Monte-Carlo Historique“ palydėtas Karolis Raišys: laukia kelių tūkstančių kilometrų ilgio įsimintina kelionė
Antradienio vakarą Vilniuje „Flameris Racing“ komandos ekipažas – lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas – buvo palydėti į istorinį „Monte-Carlo“ ralį. Jau kitą savaitę jie startuos ryškiausiose klasikinių automobilių lenktynėse pasaulyje.
Į palydėtuvių renginį „Comfort Hotel LT“ viešbutyje įsikūrusiame „Time“ restorane lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas atvyko „MGB Roadster Works“ rodsteriu tiesiai iš komandos dirbtuvių Šiauliuose.
Karolis Raišys pristato „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynėms paruoštą mašiną
Istoriniame Monte Karlo ralyje sausio 25 d. startuosiantis pirmasis lietuvių ekipažas važiuos 1965 metų gamybos britišku rodsteriu „MGB Roadster Works“. Po pusę metų trukusios restauracijos, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas sės į mašiną, kuri atrodo kaip ką tik išriedėjusi iš gamyklos.
Didžiosioje Britanijoje pagamintas MG rodsteris turi 1,8 litro keturių cilindrų variklį, pasiekiantį apie 80 AG.