Karolis Raišys - Dakaro dalyvis
Karolis Raišys
Lietuvių Dakaro lenktynininkas, garsėjantis kaip istorinių automobilių entuziastas. Jis dalyvauja Dakaro ralyje su klasikinių automobilių kategorijoje, demonstruodamas meistriškumą ir atkaklumą. Karolis ne tik įveikia sudėtingas bekelės trasas, bet ir populiarina istorinį autosportą, pelnydamas pagarbą už unikalų požiūrį į šį prestižinį iššūkį.
Po „Dakar Classic“ lenktynių – lietuvių ekipažo euforija: „Laimėjome viską“
Dakaro ralyje senovinių automobilių klasėje „Dakar Classic dalyvavęs lietuvių ekipažas Karolis Raišys ir šturmanas Ignas Daunoravičius bendroje įskaitoje užėmė 3-ią poziciją ir iškovojo garsųjį Beduiną.
Su istoriniu „Land-Rover Series II“ važiavę lietuviai po finišo netvėrė džiaugsmu, o taip pat ant podiumo atsiėmė geriausių Dakaro naujokų apdovanojimą.
„Dakar Classic“ dalyvaujantys lietuviai susidūrė su navigavimo iššūkiais: „Ne mes vieni bambukai buvom“
Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius po aštuntojo Dakaro ralio greičio ruožo pasidalijo įspūdžiais apie patirtus sunkumus. Nors finišą jie pasiekė, įveikti trasą nebuvo lengva – senutėlį 1978 m. „Land Rover 109“ kamavo rimti gedimai.
„Mes tik dabar tokie laimingi. Antroje dalyje 155 kilometrus važiavome ne iki galo veikiančiu vairo stiprintuvu. Tikrai, tikrai nebuvo džiugu,“ – pasakojo K. Raišys.
Penktasis Dakaro ralio etapas: miglota Vanago ateitis, Žala finišą pasiekė sutemus
Ketvirtadienį Dakaro ralyje lenktynininkai stojo prie starto penktajame greičio ruože, kuriame jų laukė 428 kilometrai sudėtingų ir įvairialypių trasų.
Organizatorių teigimu, dalyvių šiame etape laukė 53 proc. žvyrkelių, 43 proc. smėlio ir vos 4 proc. akmenuotų kelių.
Šis derinys užtikrino greitą važiavimo tempą, tačiau iššūkių dalyviams taip pat netrūko.
Lietuvių improvizacijos „Dakar Classic“ etapo finiše: „Ignas šoko ant kapoto ir valdė gazą“
Nuotykių kupiną dieną turėjo ne tik įprastos Dakaro ralio įskaitos dalyviai. Permainingą dieną šiandien turėjo „Dakar Classic“ įskaitoje su „Land Rover Defender“ dalyvaujantys lietuviai.
„Na ir dienelė“, – išlipęs iš „Land Rover“ automobilio šūktelėjo Karolis Raišys. Jam netrukus pritarė Ignas Daunoravičius, kuris padeda gaudytis sudėtinguose Dakaro ralio labirintuose.
„Šiaip, žiauriai gera diena. Žiauriai įtempta. Gal rezultatas ir nukentės, bet finale mes esame finišavę.
Trečiasis Dakaro ralio etapas: Baciuška – nerizikavo, Žala iki paskutiniųjų kilometrų gaudė lyderį
Antradienį Saudo Arabijoje Dakaro ralio dalyviai stojo prie trečiojo greičio ruožo starto linijos. Šis ruožas, organizatorių sprendimu, buvo sutrumpintas iki 327 kilometrų, siekiant užtikrinti sportininkų ir jų technikos saugumą po sudėtingo 48 valandų „Chrono“ etapo bei dėl Al Henakijos regione suatėjusių audrų.
Organizatoriai pabrėžė, kad po ilgo sustojimo Bišoje, dabar Dakaro ralio dalyviai tęs savo kelionę į šiaurę.
Antrasis 48 valandų „Chrono“ etapas Dakare: po teisėjų sprendimo Rokas Baciuška paskelbtas nugalėtoju
Pirmadienio popietę baigėsi sekmadienį startavęs 48 valandų trukmės „Chrono“ Dakaro ralio etapas. Jis lietuviams klostėsi permainingai, bet finiše mūsiškiai užfiksavo aukštus rezultatus. Galiausiai fantastiškai skriejęs Rokas Baciuška paskelbtas ir etapo nugalėtoju.
48 valandų „Chrono“ etapas įdomus tuo, kad jame dalyviai turi laikytis tam tikrų taisyklių. Viena iš jų – ribotas laikas, skirtas lenktynėms. Ankstų sekmadienį rytą lenktynės pradėję sportininkai turėjo 17 val.
Pirmoji 48 valandų trukmės etapo dalis baigta: lietuviai dieną užbaigė su nuostoliais
Sekmadienį Dakaro ralio dalyviai turėjo įveikti pirmąją, dvi dienas truksiančio, etapo dalį. Nuo pat ankstyvo ryto su savo technika į greičio ruožą išvykę Dakaro dalyviai stengėsi įveikti kuo didesnį atstumą.
48 valandų „Chrono“ greičio ruožas – unikalus. Pagal numatytas taisykles, varžybų dalyviai pirmąją dieną galėjo lenktyniauti tik iki 17 val. Tuomet visi dalyviai, be jokių išimčių, turi pasiekti artimiausią bivaką. Jų šiemet yra net šeši.
Vienintelis lietuvių ekipažas „Dakar Classic“ įskaitoje įveikė prologą
Ne pirmos jaunystės automobilių gerbėjus viliojanti „Dakar Classic“ įskaita šiemet turi vieną lietuvišką ekipažą, kurį sudaro Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius.
Penktadienį jų laukė pirmasis rimtesnis išbandymas – jie turėjo įveikti Dakaro ralio prologą, kuriame varžyboms paruošta technika buvo išbandyta sudėtingesnėmis sąlygomis.
Dar prieš iškeliaujant į Dakaro ralio greičio ruožą, ekipažas susidūrė su keliomis problemomis.
Starto prologe laukiantys Raišys ir Daunoravičius susidūrė su pirmomis problemomis: „Tai gali užbaigti mums Dakarą“
Penktadienį Bišoje (Saudo Arabija) startavo 47-asis Dakaro ralis, kurio pirmą dieną visų klasių lenktynininkai išbando savo jėgas 29 kilometrų ilgio prologe.
„Dakar Classic“ klasėje kovosiantys Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius („OVOKO Rally Team“) prieš startą prologe pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame papasakojo apie pirmąsias problemas su kuriomis teko susidurti iki starto.
„Sveiki, štai iš išaušo rungtynių startas, prologo diena.
Dakaro ralis: kiek kainuoja dalyvauti šiose lenktynėse?
Dalyvavimas Dakaro ralyje – tai daugelio automobilių sporto entuziastų svajonė. Tačiau šis iššūkis ne tik reikalauja fizinio pasiruošimo, bet ir reikalauja didžiulių finansinių išteklių.
Populiarios tinklalaidės „Dakarianos“ vedėjai pasidalino įžvalgomis apie finansinius iššūkius, su kuriais susiduria Dakaro ralio dalyviai. Ekspertai apžvelgė populiariausias lenktynių kategorijas ir įvardino preliminarias išlaidas, būtinas norint startuoti šiose prestižinėse lenktynėse.
REKLAMA
REKLAMA
Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius išgyveno „Naujų metų stebuklą“ dykumoje
Artėjant 2025 m. Dakaro raliui, Lietuvos lenktynininkai Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius, dalyvausiantys su istoriniu „Land Rover Series III“ automobiliu, jau patyrė įsimintiną nuotykį. Naujųjų metų naktį, po pasiruošimo dykumoje, jie sugebėjo rasti pamestą svarbų įrangos distancinį pultelį – ir tai padarė tamsoje, smėlio kopų apsuptyje.
„Vakar įsikūrėme bivake, išvažiavome susikalibruoti įrangos ir šiek tiek pavažinėti dykumoje. Pasidarėme kelias nuotraukas, viskas pavyko puikiai.
Karolio Raišio „Land Rover“ jau spėjo sužibėti Saudo Arabijoje: įveikė pirmąjį išbandymą
Tarp Dakaro dalyvių, atvykusių į Saudo Arabiją ruoštis vienam didžiausių autosporto išbandymų, Karolio Raišio ir Igno Daunoravičiaus „Ovoko Racing Team“ komanda išsiskiria ne tik dėl savo entuziazmo, bet ir dėl unikalaus ratuočio. Jie varžysis „Dakar Classic“ įskaitoje su beveik pusšimčio metų senumo „Land Rover Defender 109 Station Wagon“, kuris buvo skubiai paruoštas vos per mėnesį, tačiau Lietuvoje taip ir nebuvo išbandytas.
Dakare su senu „Land Rover“ važiuosiantis Karolis Raišys: „Visi sakė, kad tau reikia ten važiuoti“
Kiekvienų metų pradžioje automobilių sporto bendruomenėje yra įpratusi Karolį Raišį matyti Monake vykstančiose klasikinių automobilių ralio varžybose, tačiau 2025-ieji taps nauja pradžia ne tik šį sportininką sekantiems gerbėjams, bet ir pačiam K. Raišiui. Jis startuoja Dakaro ralyje.
„Dakar Classic“ pasirinko neatsitiktinai
Automobilių klasė visuomet sulaukia didžiausio Dakaro ralio žiūrovų susidomėjimo.
Bemiegis mėnuo: kaip Karolis Raišys savo „Land Rover Defender“ ruošė Dakarui
Lenktynininkui Karoliui Raišiui 2024-ieji tapo lemtingi – atsirado galimybė dalyvauti 2025-ųjų Dakaro ralyje. Tačiau ši proga atėjo taip vėlai, kad pasiruošti šiam bekelės maratonui liko vos mėnuo. Skeptikai kraipė galvas, teigdami, kad tai neįmanoma, tačiau 1978 metų „Defender“ senelis jau stovi Saudo Arabijoje.
2025 m. Dakaro ralio maršrutas: kas laukia lietuvių ir kitų dalyvių?
Azartas, intriga ir azartas – tai kertinės, kiekvienais metais vykstančio Dakaro ralio dalys. Ir 2025-aisiais įvyksiančios varžybos taps dar vienu, ne ką mažiau sudėtingu išbandymu. Tiek motociklininkams, tiek automobilių ar sunkvežimių vairuotojams.
Praėjus vos kelioms 2025-ųjų metų dienoms, ypatingai gausi lietuvių delegacija startuos Dakaro ralyje.
Vilniuje į Dakaro ralį išlydėtas Karolio Raišio automobilis
Lenktynininkas Karolis Raišys pasklaidė savo telefono galeriją ir atsekė, kad spalio 17 dieną naujojo „Land Rover Defender“ senelis, 46 metų amžiaus trečiosios serijos „Land Rover 109 Station Wagon“, savo jėgomis įriedėjo į „Automuziejaus“ Vilniuje dirbtuves.
Praėjo vos daugiau nei mėnuo ir lapkričio 25-osios vakare gerokai modernizuotas ir Dakaro ralį šturmuoti paruoštas automobilis jau stovėjo išlydėtuvėse „Jaguar Land Rover“ salone Vilniuje tarp jaunųjų savo giminaičių.
Paskelbtas Karolio Raišio startinis numeris „Dakar Classic“ kategorijoje
Dakaro ralio organizatoriai pradėjo skelbti artėjančio maratono dalyvių startinius numerius. Šį kartą organizatoriai pradėjo nuo „Dakar Classic“ dalyvių kategorijos, kurioje planuoja startuoti Karolis Raišys.
Iki šiol į Dakaro ralį vykdavęs kaip svečias ir žiūrovas, lenktynininkas K. Raišys praėjusią savaitę paskelbė džiuginančią naujieną, jog jis į Saudo Arabiją vyks jau kaip pilnavertis varžybų dalyvis.
Lietuvių gretos Dakare gausėja: Raišys į smėlynus leisis penktą dešimtį skaičiuojančiu „Land Rover“
2025 metų Dakaro ralyje išvysime dar vieną lietuvį: paraišką į sunkiausias pasaulio bekelės varžybas pateikė klasikinių automobilių entuziastas, lenktynininkas Karolis Raišys. Tikriausiai mažai ką nustebins, kad jis ketina startuoti „Dakar Classic“ įskaitoje su klasikiniu „Land Rover“, skaičiuojančiu jau penktą dešimtį.
Vairuos vieną seniausių galimų automobilių
K. Raišys yra puikiai pažįstamas Lietuvos automobilių sporto entuziastams.
„Monte Carlo Historique“ ralis: pirmi blynai, Merfio dėsnis ir podiumo trauka
Vasario 13 dieną Vilniaus „Automuziejuje“ gerbėjai pasitiko visus tris lietuvių ekipažus, šiemet dalyvavusius Monte Carlo Historique ralyje. Šios lenktynės yra prestižinio Pasaulio ralio čempionato istorinė versija, skirta senesniems automobiliams, kurie dalyvavo ankstesniuose Monte Carlo raliuose nuo 1911 iki 1983 metų.
Visi lietuviai pasiekė „Rally Monte Carlo Historique“ finišą – lydėjo išskirtinis dėmesys
Trečiadienį paryčiui Monte Karle finišavo 26-asis prestižinis istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžėsi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių.
Ralyje dalyvavę visi trys ekipažai iš Lietuvos pasiekė lenktynių finišą ir dabar laukia nugalėtojų ir prizininkų, o kartu ir visų dalyvių pagerbimo ceremonijos, kuri bus surengta šiandien vėlai vakare karališkajame Monako automobilių klube.
„Monte Carlo Historique“ ralis: lietuviai kyla aukštyn, bet atmosfera kaista
Žiūrint į rezultatų lentelę atrodo, kad po trijų dienų „Monte Carlo Histrique“ ralyje lietuviai stabiliai po truputį kyla pozicijomis į viršų, bet iš tiesų Pietų Prancūzijos Alpėse netrūksta veiksmo, o įtampa tik kyla. Karolis Raišys priešpaskutinę varžybų dieną pakilo į 8 vietą bendroje įskaitoje ir toliau užima lyderio poziciją seniausių automobilių kategorijoje. Visgi taškų skirtumai tarp dalyvių tik mažėja.
„Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys įsitvirtina į grupės lyderių poziciją
Savaitgalis pasibaigė, tačiau Monte Karlo istorinių automobilių ralis dar nė neįpusėjo. Karolis Raišys, vairuojantis „Jaguar MKII“, tapo seniausių automobilių grupės lyderiu ir laikosi tarp bendros įskaitos dešimties geriausiųjų. Andrius Vaitiekūnas su „Volkswagen Karmann Ghia“ įsibrovė į šimtuką, Tadas Vitkevičius su „Saab 96 V4” laikosi viso dalyvių sąrašo viduriuke.
„Kelio sąlygos yra labai geros. Saulė šviečia, asfaltas sausas, užduotas greitis labai mažas.
Lietuviai startavo Monte Karlo istorinių automobilių ralyje
Vėlų vasario 1-osios vakarą trijuose skirtinguose Europos miestuose buvo duotas startas 26-ajame „Monte Carlo Historique“ ralyje dalyvaujantiems lietuvių ekipažams.
Milane, Italijoje, į beveik 1000 km pervažiavimą Monako link startavo „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojantis Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas, drauge su jais startavo ir Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij komanda su „Saab 96 V4“ automobiliu.
7-asis Karolio Raišio startas „Monte Carlo Historique“ ralyje: ar jis bus sėkmingas?
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažui šių metų „Rallye Monte Carlo Historiqe“ labai gerai dėliojasi skaičių magija: tai 7-asis Karolio startas prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse, ir jis trečią kartą važiuos su tuo pačiu automobiliu bei šturmanu.
Ar trečias kartas nemeluos, o skaičius 7 garantuos sėkmę? Lietuviai aklai tokiais sutapimais netiki ir sako, kad dėl pasikeitusių taisyklių šiemet lengva nebus.
7-asis Karolio Raišio startas „Monte Carlo Historique“ ralyje: ar jis garantuos sėkmę?
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažui šių metų „Rallye Monte Carlo Historiqe“ labai gerai dėliojasi skaičių magija: tai 7-asis Karolio startas prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse, ir jis trečią kartą važiuos su tuo pačiu automobiliu bei šturmanu.
Ar trečias kartas nemeluos, o skaičius 7 garantuos sėkmę? Lietuviai aklai tokiais sutapimais netiki ir sako, kad dėl pasikeitusių taisyklių šiemet lengva nebus.
Pirmąkart į istorinį Monte Karlo ralį išlydėti net trys Lietuvos ekipažai
Sausio pabaigoje startuoja jau 26-asis istorinis Monte Karlo automobilių ralis, kurio dalyvių sąrašuose – 237 ekipažai. Visgi svarbiausi lietuviams bus trys, važiuosiantys su trispalve: Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno, Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio bei Tado Vitkevičiaus ir Feliks Krivickij. Pirmąkart Lietuvos istorijoje į tarptautines, kone šimtmečio istoriją turinčias, varžybas iš Vilniaus „Automuziejaus“ išlydėti trys Lietuvai atstovausiantys ekipažai.
Pasaulio ralio čempionatas sugrįžta į Monte Karlą: ko gali tikėtis ralio gerbėjai?
Sausio 24-ą dieną oficialiai prasidės jau 52-asis Pasaulio ralio čempionato sezonas.
Laikantis ilgamečių tradicijų, naujo Pasaulio ralio čempionato sezono atidarymo ceremonija įvyks Monte Karle ir jį supančiose apylinkėse.
Monte Karlo ralis – vienas seniausių ir sudėtingiausių Pasaulio ralio čempionato etapų. Kiekvienais metais į šį ralį atvykę dalyviai niekada negali tikėtis kas jų laukia skirtinguose greičio ruožuose.
Karolis Raišys vėl startuos prestižinėse „Monte Carlo Historique“ varžybose
„Monte Carlo Historique“ ralio organizatoriai paskelbė artėjančių varžybų starto tvarką. Nuolatinis šių lenktynių dalyvis ir daugkartinis čempionas Karolis Raišys turtinga istorija, azartiška trasa ir įdomiausiais dalyviais žavinčiame ralyje dalyvaus jau 7-ąjį kartą. Kitų metų sausio pabaigoje jo pergalingas „Jaguar MKII“ bus pažymėtas 208 starto numeriu.
Karolio Raišio ekipažą į pergalę Portugalijoje atvežęs istorinis „Jaguar“ sustojo „Automuziejuje“
Dar prieš porą dienų pergalingą kavą Portugalijoje gėrę Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas penktadienį, spalio 13-ąją, jau sveikinosi su benzingalviais Vilniaus „Automuziejuje“. Čia Lietuvos ekipažas, „Rally de Portugal Historico 2023“ ralyje laimėjęs pirmąją vietą klasikinių automobilių kategorijoje, ne tik parodė dar dulkėtą garbaus amžiaus sulaukusį „Jaguar Mark 2“, bet ir pasidalino istorijomis iš unikalaus ralio trasų.
Karolis Raišys – „Rally de Portugal Historico 2023“ klasikinių automobilių kategorijos nugalėtojas
Kai rikiuotės pradžioje tarp aštuntojo ir devintojo dešimtmečio sportinių automobilių klasikinio ralio trasomis prazvimbdavo beveik pensinio amžiaus sulaukęs „Jaguar“ sedanas, ant akmenų įsitaisę portugalai jį palydėdavo ovacijomis. Jį vairavo lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas, kurie užtikrintai nugalėjo klasikinių automobilių kategorijoje „Rally de Portugal Historico 2023“ varžybose, vykusiose spalio 2-7 dienomis.
Karolis Raišys šešiasdešimtmečiu automobiliu išsiruošė į Portugalijos ralio trasas
Iš Vilniaus „Auto muziejaus“ – tiesiai į tarptautines varžybas. Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas 1961-ų metų gamybos „Jaguar MKII“ automobiliu šią savaitę varžysis „Rally de Portugal Historico“ istorinių automobilių ralyje.
Antrąjį kartą čia dalyvausiantis lietuvių ekipažas į ralį žvelgia ne tik kaip į treniruotę prieš legendinį „Rallye Monte-Carlo Historique“, bet ir mėgins kovoti dėl geresnio rezultato.
Pirmuoju Baltijos šalyse aukščiausios kvalifikacijos „Land Rover Experience“ instruktoriumi tapęs K. Raišys: „Tenka atrasti save iš naujo“
Išmanyti prekių ženklo istoriją, žinoti viską apie naujausius siūlomus produktus, bendrauti su klientais, vesti renginius ir nepriekaištingai valdyti automobilį net sudėtingiausiomis sąlygomis – skamba lyg pretenzingas naivaus darbdavio reikalavimų sąrašas.
Visgi būtent tai ir dar daugiau turi sugebėti bet kuris vadovaujantysis „Land Rover Experience“ instruktorius. Baltijos šalyse iki šiol tokių specialistų dar nebuvo, o pirmuoju akredituotu aukščiausios kvalifikacijos instruktoriumi (angl.
„Land Rover“ Lietuvos lenktynininkui suteikė sertifikuoto instruktoriaus statusą
Didžiosios Britanijos prestižinių visureigių gamintojas „Land Rover“ pasirinko kompetentingiausią savo prekių ženklo atstovą Lietuvoje. Žinomam lenktynininkui Karoliui Raišiui britai suteikė oficialų sertifikuoto vadovaujančiojo „Land Rover Driving Experience“ instruktoriaus statusą (angl. Lead instructor).
Vilnietis tapo pirmuoju tokį garbingą žinomos bendrovės įvertinimą gavusiu žmogumi Baltijos šalyse. Britų gamintojas K. Raišį atsirinko iš daugybės galimų kandidatų.
Karolis Raišys – ant „Monte Carlo Historique“ ralio podiumo
Naktį iš sausio 31-os į vasario 1-ąją Monake finišavo prestižinis „Monte Carlo Historique“ ralis, kuriame Lietuvių Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas užėmė 2 vietą seniausių automobilių kategorijoje ir parodė 6 rezultatą absoliučioje įskaitoje iš 285 dalyvių. Per 5 dienas lietuviai 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu Prancūzijos Alpių serpantinais įveikė du su puse tūkstančio kilometrų.
Karolis Raišys – ant „Monte Carlo Historique“ ralio podiumo
Naktį iš sausio 31-os į vasario 1-ąją Monake finišavo prestižinis „Monte Carlo Historique“ ralis, kuriame Lietuvių Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas užėmė 2 vietą seniausių automobilių kategorijoje ir parodė 6 rezultatą absoliučioje įskaitoje iš 285 dalyvių. Per 5 dienas lietuviai 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu Prancūzijos Alpių serpantinais įveikė du su puse tūkstančio kilometrų.
„Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys laikosi lyderių trejetuke
Prancūzijos Alpėse vykstančiame prestižiniame istorinių automobilių ralyje „Monte Carlo Historique“ lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas įsitaisė tarp lyderių. Įpusėjus itin permainingoms varžyboms 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu važiuojantis ekipažas užima 3 vietą bendroje įskaitoje ir pirmauja seniausių automobilių kategorijoje.
Itin permainingame „Monte Carlo Historique“ ralyje Karolis Raišys laikosi lyderių trejetuke
Prancūzijos Alpėse vykstančiame prestižiniame istorinių automobilių ralyje „Monte Carlo Historique“ lietuviai Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas įsitaisė tarp lyderių. Įpusėjus itin permainingoms varžyboms 1961-ųjų metų „Jaguar MK2“ automobiliu važiuojantis ekipažas užima 3 vietą bendroje įskaitoje ir pirmauja seniausių automobilių kategorijoje.
Karolis Raišys startavo prestižiniame „Rallye Monte Carlo Historique“ ralyje
Vėlų ketvirtadienio vakarą įvairiuose Europos miestuose prasidėjo prestižinis istorinių automobilių ralis „Monte Carlo Historique“. Iš Turino į Monaką išvažiavo ir lietuvių Karolio Raišio bei Ovidijaus Meilūno ekipažas. Šiemet jų laukia itin permainingos varžybos, kuriose su 60-ies metų amžiaus automobiliu reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų snieguotais ir apledėjusiais Alpių serpantinais.
Karolio Raišio „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybos Turine prasidėjo pompastiškai
Vėlų ketvirtadienio vakarą įvairiuose Europos miestuose prasidėjo prestižinis istorinių automobilių ralis „Monte Carlo Historique“. Iš Turino į Monaką išvažiavo ir lietuvių Karolio Raišio bei Ovidijaus Meilūno ekipažas. Šiemet jų laukia itin permainingos varžybos, kuriose su 60-ies metų amžiaus automobiliu reikės įveikti daugiau nei 2 tūkst. kilometrų snieguotais ir apledėjusiais Alpių serpantinais.
Karolis Raišys jau šeštą kartą startuos prestižinėse „Monte Karlo Historique“ varžybose
Daugiau nei 2000 kilometrų per kelias dienas senu, beveik pensinio amžiaus sulaukusiu automobiliu pavojingais ir klastingais Alpių serpantinais daugeliui skambėtų kaip tikrai kankynė. Tačiau Karolis Raišys „Monte Karlo Historique“ istorinių automobilių ralio laukia labiau, nei Kalėdų ar Naujųjų metų. Jau šeštąjį kartą prestižinėse varžybose dalyvausiantis lietuvis kartu su Ovidijumi Meilūnu startuos iš naujo miesto – Turino.
Karolis Raišys jau šeštą kartą startuos prestižinėse „Monte Karlo Historique“ varžybose
Daugiau nei 2000 kilometrų per kelias dienas senu, beveik pensinio amžiaus sulaukusiu automobiliu pavojingais ir klastingais Alpių serpantinais daugeliui skambėtų kaip tikrai kankynė. Tačiau Karolis Raišys „Monte Karlo Historique“ istorinių automobilių ralio laukia labiau, nei Kalėdų ar Naujųjų metų. Jau šeštąjį kartą prestižinėse varžybose dalyvausiantis lietuvis kartu su Ovidijumi Meilūnu startuos iš naujo miesto – Turino.
Karolis Raišys: „Sportinio automobilio versija su 4 cilindrų varikliu gali būti tinkamesnė nei modifikacija su V8“
Diskusijose apie sportinius automobilius, iki šiol dažnai galima išgirsti pastebėjimų, esą joks kabrioletas ar kupė nėra tinkami naudoti kasdien, o, norint mėgautis dinamišku vairavimu, būtinas pats galingiausias siūlomas variklis.
Abu šie teiginiai nėra teisingi ir tik skatina apie sportinio automobilio pirkimą svarstančius žmones dvejoti savo pačių ketinimais.
Karolis Raišys 60-ies metų amžiaus „Jaguar“ pasiekė Monte Karlo ralio finišą
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas su „Jaguar MKII“ automobiliu pasiekė prestižinio „Monte Carlo Historique“ ralio finišą. Nors trečiąjį kartą iškovoti pergalės seniausių automobilių kategorijoje lietuviams nepavyko, šie džiaugiasi be problemų įveikę sudėtingas varžybas.
„Tai buvo pirmasis Monte Karlo ralis su „Jaguar MK2“, todėl šiek tiek jaudinausi. Automobiliui tai didelis iššūkis.
Monte Karlo klasikinių automobilių ralyje dalyvaujantys Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis finišavo su grupės lyderiais
Šiuo metu vykstančiame „Rallye Monte Carlo Historique“ dalyvauja du ekipažai iš Lietuvos: Karolis Raišys su Ovidijumi Meilūnu ir Tadas Vitkevičius su Vėjunu Toleikiu.
Abu ekipažai iš Lietuvos ralyje dalyvauja su skirtingo pajėgumo technika, tačiau tiek vieno, tiek kito ekipažo nariai neslepia džiaugsmo ir jaudulio, kurį suteikia dalyvavimas tarptautinio lygio pirmenybėse.
Pirmąjį greičio ruožą įveikęs
Tado Vitkevičiaus ir
Vėjuno Toleikio duetas tikina, jog pirmoji diena buvo be galo sunki.
Karolis Raišys braunasi į priekį „Monte Carlo Historique“ ralyje
Vos vienas suktukas slidžiuose Alpių kalnų keliukuose, ir du kartus „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybų nugalėtojui „
Jaguar“ automobiliu seniausių automobilių kategorijoje tenka galvoti ne apie kovą su lyderiu, o kaip iki jo prisibrauti. Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas prestižinėse istorinių automobilių varžybose po 11 greičio ruožų kyla į 7-tą poziciją seniausių automobilių kategorijoje ir 60-tą bendroje įskaitoje.
Penktajame Karolio Raišio „Monte Carlo Historique“ ralyje laukia nauji iššūkiai
Karolis Raišys jau penktąjį kartą startavo prestižiniame „Monta Carlo Historique“ ralyje, tačiau iššūkių labiausiai patyrusiam klasikinių ralių asui Lietuvoje bus ne mažiau nei pirmaisiais metais. Jis pirmą kartą startavo iš Milano, taip pat šiemet „Jaguar MKII“ automobiliu važiuojančio ekipažo seniausių modelių klasėje laukia kaip niekada stipri konkurencija.
Kaip senais gerais laikais
Monte Karlo ralis – vienos seniausių ir labiausiai prestižinių lenktynių pasaulyje.
Karolis Raišys pristatė naują automobilį, kuriuo startuos Monte Karlo istorinių automobilių ralyje
Ketvirtadienį „
Jaguar“ automobilių salono Vilniuje žvaigžde tapo visai ne naujausias markės modelis, o 1961 metų gamybos sportinis MKII sedanas. Juo
Karolis Raišys sausio pabaigoje jau penktąjį kartą startuos „Rallye Monte-Carlo Historique“ istorinių automobilių varžybose. Jam šturmanaus Ovidijus Melūnas.
Liko prie „Jaguar“
Karolis Raišys yra vienintelis Lietuvis, kuris lenktyniauja tarptautinėse klasikinių automobilių varžybose su „Jaguar“ markės automobiliu.
Karolis Raišys ruošiasi dalyvauti prestižiniame „Rallye Monte-Carlo Historique“ ralyje
Prestižinio klasikinių automobilių ralio „Rallye Monte-Carlo Historique“ organizatoriai paskelbė atrinktų dalyvių sąrašą, kuriems leista dalyvauti 2022-ųjų metų sausio 27 – vasario 2 dieną vyksiančiose varžybose. Tarp jų – jau penktą kartą čia startuosiantis lietuvis
Karolis Raišys, kuris šiemet važiuos 1961 metų gamybos „Jaguar 3.8 MKII“ automobiliu ir pirmą kartą lenktynes pradės iš Milano.
Karolis Raišys: „Virusas sustabdė Monte Karlo ralį, bet ne mano „Jaguar“
Likus vos kelioms savaitėms iki kasmetinio istorinių automobilių ralio pradžios, Monako automobilių klubas pranešė, kad dėl griežtų karantino apribojimų Prancūzijos teritorijoje atšaukia 24-ąjį „Rallye Monte-Carlo Historique“. Penktus metus iš eilės jame turėjęs dalyvauti Lietuvos lenktynininkas Karolis Raišys sako, kad su savo 1961-ųjų gamybos „Jaguar MK2“ ralio nuotykių šiemet neatsižada.
Karolis Raišys Monte Karlo istorinių automobilių ralyje nugalėtojo titulą gins greičiausiu pasaulyje sedanu
1959-aisiais pasirodęs „Jaguar Mark 2“ modelis tapo greičiausiu sedanu pasaulyje. Dėl puikių valdymo savybių jis tapo itin populiarus tarp bankų plėšikų, mat policija prieš šį „Jaguarą“ neturėjo jokių priešnuodžių. Tokiu išskirtiniu modeliu Karolis Raišys jau 5-ąjį kartą dalyvaus sausio 30-tą – vasario 3-ią dienomis vyksiančiame „Rallye Monte Carlo Historiqe“ istorinių automobilių ralyje ir gins nugalėtojo titulą.