• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienų metų pradžioje automobilių sporto bendruomenėje yra įpratusi Karolį Raišį matyti Monake vykstančiose klasikinių automobilių ralio varžybose, tačiau 2025-ieji taps nauja pradžia ne tik šį sportininką sekantiems gerbėjams, bet ir pačiam K. Raišiui. Jis startuoja Dakaro ralyje

Kiekvienų metų pradžioje automobilių sporto bendruomenėje yra įpratusi Karolį Raišį matyti Monake vykstančiose klasikinių automobilių ralio varžybose, tačiau 2025-ieji taps nauja pradžia ne tik šį sportininką sekantiems gerbėjams, bet ir pačiam K. Raišiui. Jis startuoja Dakaro ralyje

REKLAMA

„Dakar Classic“ pasirinko neatsitiktinai

Automobilių klasė visuomet sulaukia didžiausio Dakaro ralio žiūrovų susidomėjimo. Visgi – dykumas, akmenuotas vietoves kaip garvežiai įveikiantys automobiliai labai dažnai užgožia kuklesnę Dakaro šventę. 

Dakaro organizatoriai jau kurį laiką kviečia į šį maratoną atvykti ne tik pajėgiausias pasaulio komandas, bet ir klasikinių automobilių entuziastus, kurie trokšta pajusti Dakaro ralio dvasią, numatytą maršrutą įveikdami 40 ar net 60 metų senumo mašinomis. 

Šiemet „Dakar Classic“ automobilių kategorijoje startuosiantis K. Raišys teigia, kad šią įskaitą pasirinko neatsitiktinai: „Paskutiniu metu man labai kimba klasikiniai automobiliai. Aš tuos Monte Karlus važiuoju ir visa kita, gerai leidžiu su jais laiką“, – sakė sportininkas. 

REKLAMA
REKLAMA

„Dar prieš tai kai sugalvojau važiuoti su klasikiniu automobiliu, man visi lipdė tą etiketę, kad tau reikia čia važiuoti“, – tęsė jis. 

REKLAMA

Vis dėlto, Karolis taip pat pripažino, kad „Dakar Classic“ įskaita atrodo patrauklesnė ir dėl kitos, racionalios priežasties – dalyvavimas „Dakar Classic“ kategorijoje yra įkandamas dėl mažesnio biudžeto reikalavimų. 

Šturmaną surado netikėtai

Kol Karolis sėdės kapitono kėdėje, šalia jo sėdėsiantis Ignas Daunoravčius turės ne ką mažiau atsakingą misiją – jis turės padėti nurodyti kuria kryptimi ir kokiu greičiu važiuoti numatytu Dakaro organizatorių paruoštu maršrutu. 

REKLAMA
REKLAMA

K. Raišys kalbėdamas apie navigatoriaus paieškas atskleidė, kad šturmano paieškos buvo kaip niekada permainingos. 

„Pradžiai lyg ir turėjau šturmaną, po to – ne. Kadangi vyko staigus pasiruošimo procesas, nebuvo laiko kada galvoti ar aš turiu šturmaną ar ne.“

„Mes tiesiog toliau ruošėmės, ruošėmės, ruošėmės. Buvo toks tempas, kad aš nelabai daug ir galvojau apie tai. Nors kai pagalvoji – tu už mėnesio važiuoji į Dakarą, šturmaną tu turi turėti bent metus prieš tai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesiog vieną rytą pabudęs man kilo mintis paskambinti vienam draugui, jam pasiūlyti. Jam pasiūliau, jis sako, kad gal pasiūlys Ignui. Pasiūliau – mes važiuojam“, – šturmano paieškos užkulisius atskleidė Karolis. 

Šiuo metu – pasimetęs

Ne vieną garbingą rezultatą ralio varžybose pasiekęs K. Raišys, kaip ir daugelis sportininkų, visuomet išsikelia tam tikrus tikslus. Pasiekti finišą, tapti savo klasės nugalėtojais, galbūt įgauti kuo daugiau patirties ir užmegzti pažintis. Tuo tarpu K. Raišys pripažįsta, kad jis – pasimetęs. 

REKLAMA

„Aš nuvažiavęs ten žiūrėsiu kas su kuo valgoma ir kaip kas vyksta, ir labai tikiuosi, kad man užteks proto nepasinerti į per didelį azartą. Nors aš užkuriu tą mašiną, tas V8 variklis suburbia ir aš lydausi“, – pasakoja lenktynininkas. 

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų