„Toyota Gazoo Racing Europe“ komandą sudarys Lucas Moraes ir Armand Monleon (#203) bei Seth Quintero ir Dennis Zenz (#204). Tuo tarpu „Toyota Gazoo Racing South Africa“ gretose varžysis Giniel de Villiers ir Dirk von Zitzewitz (#206), Henk Lategan ir Brett Cummings (#211), Guy Botterill ir Dennis Murphy (#205) bei Saood Variawa ir Francois Cazalet (#218). Kiekvienas ekipažas sieks įrodyti savo vertę ir išnaudoti savo potencialą Dakaro ralyje.
Visos „Toyota Gazoo Racing“ komandos važiuos „GR DKR Hilux Evo“ – atnaujinta ir patobulinta lenktyninių automobilių versija. 2025 metų modelis buvo pritaikytas dar griežtesnėms Dakaro ralio sąlygoms, siekiant maksimizuoti patikimumą, našumą ir ilgaamžiškumą. Remiantis 2024 metų sėkme, „Toyota“ inžinieriai atliko svarbius patobulinimus, kurie suteiks dalyviams pranašumą atšiauriuose ir reikalaujančiuose etapuose.
Vienas iš TGR lenktynininkų, Lucas Moraes, pabrėžė Dakaro ralio iššūkių mastą:„Dakaro ralis visada yra galutinis išbandymas tiek vairuotojams, tiek automobiliams, o šių metų maršrutas atrodo kaip vienas sunkiausių.
Nuo Tuščiosios kvartalo kopų iki sudėtingų akmenuotų atkarpų – kiekviena diena bus kova. GR DKR Hilux Evo daugybę kartų įrodė savo vertę, o patobulinimai, atlikti 2025 metams, suteikia pasitikėjimo, kad galime įveikti šį iššūkį. Nekantrauju pradėti sezoną ir pamatyti, kaip susitvarkysime su tokia reikalaujančia trasa.“
Netrukus prasidėsiantis Dakaro ralis žada būti vienas sudėtingiausių. Varžybos prasidės sausio 3 dieną, netoli Bišos miesto. Po to dalyviai leisis į 12 etapų kelionę, kurią vainikuos sausio 17 dieną įvyksiantis finišas.
Šių metų maršrutas, apimantis dykumas, akmenuotas vietoves ir kopas, žada tapti tikru išbandymu tiek technikai, tiek vairuotojų įgūdžiams.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!