Pasak pranešimo, nepaisant vartojimą sumažinusios COVID-19 pandemijos, pernai liepą-gruodį „Volvo“ markės automobilių nupirkta 7,4 proc. daugiau nei prieš metus – 391,75 tūkstančio.
Pirmąjį pusmetį „Volvo Cars“ pardavimai sunyko 21 procentais.
Per visus praėjusius metu Švedijos automobilių gamintojas realizavo 661,7 tūkst. automobilių – 6,2 proc. mažiau nei 2019-aisiais, kuomet šeštus metus iš eilės gerino pardavimų rekordus.
Pernai „Volvo“ automobilių paklausa Europoje smuko 15,5 proc. iki 287,9 tūkst., tuo tarpu JAV – padidėjo 1,8 proc. iki 110,1 tūkst., o Kinijoje – išaugo 7,5 proc. iki 166,6 tūkstančio.
Nuo 1927-ųjų automobilius gaminanti Švedijos įmonė dabar savo produkciją realizuoja maždaug 100 valstybių.
Nuo 2010-ųjų bendrovę „Volvo Cars“ valdo Kinijos „Zhejiang Geely Holding“.