Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinis sekretorius Povilas Drižas sako manantis, kad tokių atvejų nėra.
„Iš užsienio šaltinių turime informaciją, kad patikrinta buvo per 15 tūkst. vilkikų vairuotojų, kuomet buvo susidariusios eilės, ir tik 36 atvejai buvo teigiami. Tautybių nežinome, bet mažas skaičius rodo, kad užsikrėtimo variantų ir tikimybė tarp vairuotojų yra labai žema“, – prieš trečiadienio susitikimą su premjere Ingrida Šimonyte BNS sakė P. Drižas.
Anot jo, sektoriaus įmonės be standartinių apsaugos priemonių – dezinfekcijos, kaukių – imasi ir papildomų priemonių.
„Pirmas ir pagrindinis dalykas yra neigiamas testas, kurio reikalaujama tiek atvykstant į Kento grafystę, tiek vykstant į kontinentinę Europą, iš priešingos pusės“, – teigė P. Drižas.
„Tada yra visos logistinės operacijos, kurios vykdomos siekiant turėti kuo mažiau kontaktų – dokumentų vaikščiojimas tik elektronine forma, pakrovimai, iškrovimai neturint kontaktų. Realiai siekiama kuo mažesnio žmogiško kontakto – pasikrovė, išvažiavo, atvyko, kuo mažiau laiko praleido bazėse“, – pasakojo TTLA vadovas.
Dėl neapibrėžtumo, susijusio galutinai įvykusiu „Brexit“, vežėjams buvo rekomenduojama vengti didesnių operacijų Jungtinėje Karalystėje.
Anot P. Drižo, judėjimas JK šiuo metu vyksta sklandžiai ir dėl mažesnio srauto, kuris turėtų atsigauti vasarį arba pavasario pradžioje.
Siekiant apriboti JK aptikto mutavusio koronaviruso plitimą Europoje, žemyno valstybės pernai metų pabaigoje trumpam buvo sustabdžiusios susisiekimą su britų salynu.
Dėl šios priežasties prie Lamanšo sąsiaurio, kurį įprastai kasdien kerta iki 10 tūkst. vilkikų, buvo susidariusios keliolikos kilometrų eilės.
Jos palaipsniui išsisklaidė, kuomet Prancūzija pradėjo įsileisti iš Jungtinės Karalystės važiuojančius vairuotojus, turinčius per 72 valandas iki sienos kirtimo darytą neigiamą koronaviruso testą.