Bendrovė buvo laimėjusi ir anksčiau skelbtą konkursą, tačiau tuomet beveik 46 mln. eurų vertės (su PVM) sutartis nebuvo pasirašyta dėl smarkiai išaugusių kainų. „Eikos statyba“ įsipareigojo iki 2024 metų pabaigos pastatyti daugiau nei 14 tūkst. kv. metrų ploto terminalą bei pertvarkyti 34 tūkst. kv. metrų oro uosto prieigų.
Lietuvos oro uostų operacijų ir infrastruktūros departamento direktorius Arnas Dūmanas sako, kad investicijos atsipirks per 10-15 metų.
„Prognozuojame, kad 2030 metais aptarnausime apie 10 mln. keleivių, tad šio terminalo atsiradimas yra vienas iš paruošimo augsiantiems keleivių srautams etapų“, – pranešime teigė A. Dūmanas.
Naujame konkurse pasiūlymus pateikė penkios įmonės: bendrovė „Naresta“, siūliusi darbus atlikti už 50,8 mln. eurų, „Infes“ – 54,3 mln. eurų, Panevėžio statybos trestas – 55,7 mln. eurų, „Veikmės statyba“ – 58,3 mln. eurų.
„Eikos statyba“ dėl pabrangusių žaliavų ir infliacijos gegužę nesutiko pasirašyti maždaug 40 mln. eurų vertės sutarties. Įmonė, pasiūliusi atlikti darbus už 37,87 mln. eurų (apie 45,9 mln. eurų – su PVM), pateikė pretenziją ir nurodė, kad jos pasiūlymas neatitinka dabartinių rinkos sąlygų.
Naujasis terminalas bus statomas tarp VIP terminalo su konferencijų centru ir senojo keleivių terminalo. Tuomet bendras Vilniaus oro uosto terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – daugiau nei du kartus iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
Naujasis pastatas bus dviejų aukštų, pirmajame planuojama keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.