Lietuvoje sparčiausiai augantis TV signalo priėmimo būdas – skaitmeninė antžeminė televizija. Šių metų pirmąjį pusmetį skaitmeninės antžeminės televizijos transliacijas galėjo matyti jau 37 proc. namų ūkių, tuo metu pernai tuo pačiu laikotarpiu vos 22 proc. Šiuo metu labiausiai paplitęs TV signalo priėmimo būdas ir toliau išlieka kabelinė televizija, kurią mato beveik 41 proc. mūsų šalies namų ūkių, turinčių televizorius. Tai buvo nustatyta TNS LT tyrimo apie gyventojų turimą TV įrangą („Establishment Survey“) metu.
Pirmąjį šių metų pusmetį namų ūkių dalis, kuriuose galima žiūrėti daugiakanalę televiziją, t.y. kabeliniu, IPTV, palydoviniu ar skaitmeniniu antžeminiu būdu perduodamą TV signalą, pasiekė jau 78 proc.
Lyginant su praėjusių metų pirmu pusmečiu, Lietuvoje padaugėjo namų ūkių, turinčių du ir daugiau televizorių. Pirmąjį šių metų pusmetį jų dalis sudarė 49 proc., kuomet pernai atitinkamu laikotarpiu šis rodiklis siekė tik 42 proc.
Tyrimas taip pat parodė, kad Lietuvos gyventojai sparčiai atnaujina vaizdo techniką – daugėja namų ūkių, turinčių LED, LCD ar plazminius televizorius. Pirmąjį šių metų pusmetį naujos kartos televizorius turėjo 41 proc. namų ūkių, kai 2011 m. tuo pačiu laikotarpiu juos turėjo tik 27 proc. Tikėtina, kad Lietuvos gyventojų turima vaizdo technika ir toliau bus sparčiai atnaujinama, nes daugiau nei kas dešimto namų ūkio gyventojai teigė per artimiausius metus planuojantys įsigyti naują televizorių.
Analoginės antžeminės televizijos išjungimas Lietuvoje numatytas 2012 m. spalio pabaigoje. Jis neturės įtakos tiems namų ūkiams, kuriuos TV signalas pasiekia kabeliniu, palydoviniu, IPTV ar skaitmeniniu antžeminiu būdu. Tuo metu analoginiu antžeminiu būdu transliuojamus TV kanalus žiūrintys gyventojai po minėtos datos be papildomos įrangos TV programų nematys visai.
TNS LT atliekamas tyrimas apie Lietuvos gyventojų turimą TV įrangą įvykdytas 2012 m. sausio-birželio mėnesiais, jo metu apklausti 3404 šalies namų ūkių atstovai, kurių amžius 15-74 m.
TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS Global, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.