tns lt
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tns lt“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tns lt“.
Lietuviai – tvirčiausi Europos Sąjungos rėmėjai žemyne
Iš visų Europos Sąjungos (ES) šalių palankiausiai bendriją vertina lietuviai, blogiausios nuomonės apie bendriją yra graikai, rodo nauja apklausa. Eurobarometro tyrimo metu teigiamos nuomonės apie ES buvo 92 proc. lietuvių, neigiamos – 7 procentai. Be Lietuvos, labai tvirtą paramą ES projektas taip pat turi Danijoje (91 proc.) ir Airijoje (90 proc.). Blogiausios nuomonės apie bendriją yra graikai – ES teigiamai vertina 61 proc., neigiamai – 38 proc. Graikijos gyventojų.
Paskelbta dar viena statistika, kur lietuviai atsiduria sąrašo gale
Lietuvos gyventojai pagal šeimose patiriamą laimę yra beveik paskutiniai Europos Sąjungoje (ES), rodo Eurobarometro apklausa. Praėjusį rudenį vykdytos apklausos duomenimis, savo šeimos gyvenimu patenkinti 79 proc. Lietuvos gyventojų, mažiau laimingų dėl savo šeimos yra tik Bulgarijoje (74 proc.). Vidutiniškai ES šeimos gyvenimu patenkinti 91 proc. respondentų. Laimingiausi šiuo požiūriu yra Danijos (99 proc.), Airijos ir Maltos (po 97 proc.) gyventojai.
Rungtynės Lietuva-Vokietija – žiūrimiausia interneto transliacija Lietuvos istorijoje
Vakar Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė įveikė paskutinį barjerą savo grupėje ir pergalingai žengė į aštuntfinalį. Milžiniško susidomėjimo sulaukusias rungtynes per TV3 ir tv3.lt iš viso pasižiūrėjo apie 800 tūkstančių žiūrovų. Rungtynės su Vokietija vyko anksčiausiai iš visų grupės mačų, galbūt tai ir nulėmė, kad ši transliacija buvo itin žiūrima internetu.
Duomenys atskleidė: „X Faktoriaus“ žiūrovų atkaklumas nuėjo veltui
Sekmadienį pramogų pasaulyje gimė nauja žvaigždė! Po įnirtingos kovos paaiškėjo, kad didžiausio muzikinio projekto „X Faktorius“ nugalėtoja tapo dalyvė Iglė, istorijoje pasižymėjusi kaip jauniausia šou dalyvė. Iš Marijampolės kilusi mergina aplenkė reperių grupę „Golden Age“, kurios liko antroje vietoje, įspūdingo vokalo savininkę Pauliną. Vis dėlto ketvirtojo „X Faktoriaus“ superfinalas istorijoje išsiskyrė ir dėl kitų priežasčių. Pirma, sulaukė rekordiško žiūrimumo.
Rusiškos medijos įtaka: tiesa lieka kažkur per vidurį
Simonas Algirdas Spurga Balandžio mėnesį visuomenei pristatytos Šiaurės ministrų tarybos biuro inicijuoto ir TNS LT įgyvendinto kokybinio jaunimo medijų vartojimo įpročių tyrimo išvados. Pagrindinis tyrimo pjūvis – įvairių šalies tautinių bendrijų jaunimo elgsena.
Atskleistas sveikatos priešas, nuo kurio kenčia vis daugiau lietuvių
Lietuviai skiria vis daugiau dėmesio savo sveikai gyvensenai – tai rodo ir didžiulis sveikos mitybos rubrikų populiarumas žiniasklaidoje bei interneto forumuose. Sportas, aktyvus laisvalaikio leidimas taip pat tampa vis didesnės dalies gyventojų pasirinkimu, o treniruočių salės ar paprasčiausi miestų parkai yra gausiai lankomi gerą fizinę formą palaikyti norinčių, bėgiojančių ar dviračiais važinėjančių žmonių.
„Auksiniai svogūnai 2016“ – žiūrimiausia mėnesio laida
Tradiciškai balandžio 1-ąją dieną praūžusi spalvinga ir triukšminga humoro šventė „Auksiniai svogūnai 2016“ nepaliko abejingų. Šiemet apdovanojimų ceremonija prie ekranų pritraukė daugiau nei 800 000 TV3 televizijos žiūrovų. „Auksiniai svogūnai“ – žiūrimiausia ne tik penktadienio, visos savaitės, bet ir šio mėnesio laida. TNS LT žiniasklaidos tyrimų duomenimis, 17-oji humoro šventė pritraukė 29,3 proc. žiūrovų auditorijos, kai artimiausio konkurento tuo metu rodyta programa – vos 20,0 proc.
„M.A.M.A.“ ceremonija – žiūrimiausia per penkmetį: Jazzu atskleidė, ką galvoja apie savo debiutą
Paskutinį sausio penktadienį nugriaudėjęs svarbiausias muzikos renginys Lietuvoje – grandioziniai muzikos apdovanojimai M.A.M.A. tapo ne tik daugiausiai emocijų ir reakcijų įžiebusiu įvykiu, bet ir sulaukė rekordinio žiūrovų susidomėjimo televizijos eteryje. Šių metų apdovanojimų ceremonija – žiūrimiausia per pastaruosius penkerius metus. Nuo pirmųjų M.A.M.A. apdovanojimų 2012-aisiais, transliacijos žiūrimumas išaugo 21%. Šiemet renginys labiausiai domino 25-44 metų amžiaus žiūrovus.
„X Faktoriuje“ – merginų drama dėl bilieto į finalus: verks ir favoritės
Jau sekmadienį prie TV3 ekranų pakvies populiariausias Lietuvoje muzikinis šou „X Faktorius“. Projekto etape „Kėdžių iššūkis“ netrūks išgyvenimų ir tikrų, nesuvaidintų dramų. Tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, „X Faktorius“ – laida nr.1 šalies televizijose jau šešias savaites. Praėjusį sekmadienį rodytą pirmąjį „Kėdžių iššūkį“ stebėjo įspūdinga žiūrovų auditorija – 664 000 žiūrovų. Praleisti šio sekmadienio - nevalia.
Vitaminai – viena iš labiausiai perkamų vaistinės prekių
Vaistai nuo skausmo, peršalimo ir vitaminai – tai dažniausiai lietuvių perkami vaistiniai preparatai. Skausmą malšinančius vaistus apklausos metu teigė pirkę 58 proc. respondentų, vaistus nuo peršalimo įsigijo 41 proc., o vitaminus – 33 proc. Lietuvos gyventojų. Visus tyrime išvardintus vaistus moterys pirko dažniau nei vyrai. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas tyrimas. „Moterys Lietuvoje išlieka pagrindinėmis vaistinių lankytojomis.
REKLAMA
REKLAMA
Perdėto gailesčio sulaukęs „X Faktoriaus“ atradimas Aleksas: niekas iš manęs nesityčiojo
Sekmadienio vakarą ne tik „X Faktoriaus“ gerbėjai, bet ir didžioji dalis šalies žiūrovų leido prie televizorių ekranų. TNS LT preliminariais duomenimis, vakar parodyta „X Faktoriaus“ laida – populiariausia iš visų šio projekto sezono laidų, sudominusi net 741 000 žiūrovų. „X Faktorius“ – žiūrimiausias šalyje jau penkias savaites iš eilės. ALEKSAS METĖ IŠŠŪKĮ PAČIAM EMINEMUI - SAVO BALSĄ GALITE ATIDUOTI ČIA! Vakar projektas pritraukė net 28,2 proc.
„X Faktorius“ – žiūrimiausias: sensacija tapęs mikčiojantis vilnietis negali patikėti savo sėkme
Sekmadienio vakarą prie televizijos ekranų daugiausiai žiūrovų šalyje pritraukė TV3 televizijos didysis muzikos projektas „X Faktorius“. Šią savaitę jis tapo žiūrimiausiu televizijos projektu šalyje, sudominusiu daugiau nei pusę milijono žiūrovų – 678 000. Preliminariais TNS LT duomenimis, „X Faktorių“ žiūrėjo įspūdinga auditorijos dalis – 26,1 proc. žiūrovų, o artimiausio konkurento tuo metu rodytą programą – tik 23,3 proc.
Didžiausias iššūkis prekybos centrams – išsiskirti
Didžiausia rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė TNS LT atliko Lietuvos prekybos centrų klientų patirties tyrimą. Tyrimo rezultatai parodė, jog neužtenka, kad žmonės apie prekybos centrą turėtų teigiamą nuomonę. Norint pritraukti kuo daugiau klientų ir sukurti su jais stiprius ryšius, reikia sugalvoti, kaip išsiskirti iš likusios rinkos.
Labiausiai išaugo reklama internete
Reklamos apimtys Lietuvoje 2014 metais siekė 99,1 mln. eurų ir buvo 0,3 proc. didesnės nei 2013 metais. Pernai labiausiai augo reklama internete, taip pat lauko ir vidaus reklamos apimtys, skelbia tyrimų bendrovė „TNS LT“. „Reklamos rinka pernai, nors ir nežymiai, paaugo. Spartesnei rinkos plėtrai pernai koją pakišo televizijų transliacijų apribojimai.
Smulkieji apie stambiųjų konkurenciją: ten – nesibaigiančios akcijos
Jovita Sukackaitė, LRT televizijos naujienų tarnyba, LRT.lt Turgus, kaip apsipirkimo vieta, praranda savo svarbą, žmonės vis dažniau užsuka į prekybos centrus, čia jie perka ne tik kasdienes prekes, bet ir apsiperka šventėms. Turgaus prekybininkai pripažįsta užleidžiantys pozicijas didiesiems, kuriuose, pasak smulkiųjų, nesibaigiančios akcijos.
Vyrai savo sveikatą vertina geriau nei moterys
. Daugiau kaip pusė Lietuvos gyventojų jaučiasi sveiki arba beveik sveiki, pozityviau savo sveikatą vertina vyrai, rodo naujas tyrimas. Paprašyti įvertinti savo sveikatą skalėje nuo 1 iki 5, geriausiai (5 balais) ją įvertino 28 proc. apklaustų gyventojų, 4 balais - 27 proc. apklaustųjų. Vidutiniškai (3 balais) savo sveikatą įvertino 25 proc., o blogai ir labai blogai atitinkamai 9 ir 12 proc. respondentų. 5 balais savo sveikatą įvertino 33 proc. vyrų ir 24 proc. moterų, 4 balais - 28 proc.
Pirkti ekologiškų produktų – ne tik į turgų
Dar prieš keletą metų ieškoti ekologiškų produktų lietuviai dažniausiai traukdavo į turgų. Tačiau situacija keičiasi, nes gamintojai siūlo vis įvairesnių ekologiškų gaminių, taip pat ir tokių, kokių turguje nerasite. Be to, ir prekybos centrai yra priversti siūlyti kuo daugiau ir įvairesnių ekologiškų produktų, kad patenkintų išrankių vartotojų poreikius.
Išaugo mobiliojo interneto vartojimas
Mobiliojo interneto duomenų vartojimas Lietuvoje per dvejus pastaruosius metus išaugo penkiskart, rodo „Tele2“ statistika. 2012 m. pradžioje „Tele2” tinkle vartotojai per dieną į telefonus atsisiųsdavo 2 TB duomenų. Šiemet šis rodiklis pasiekė 10 TB per dieną. Aktyvių mobiliojo interneto naudotojų per tą laiką padaugėjo 2,5 karto. „Tele2“ statistika patvirtina bendrovės „TNS LT“ paskelbto tyrimo rezultatus, kad iš viso Lietuvoje mobiliuoju internetu pernai kasdien naudojosi 12,9 proc.
Vilniečiai nepatenkinti transportu, bet džiaugiasi prekybos centrais
Vilniečiai labiausiai nepatenkinti visuomeniniu transportu ir gatvių bei pastatų būkle. Tačiau Vilniaus gyventojai ypač teigiamai vertina viešąsias erdves ir parduotuvių pasiekiamumą. Didžiausios problemos, su kuriomis vis dar susiduria Vilnius, jo gyventojų nuomone, yra sveikatos apsauga, nedarbas ir kelių infrastruktūra. Tai parodė „Flash Eurobarometer“ tyrimas apie gyvenimo kokybę Europos miestuose, kurį atliko Lietuvos rinkos tyrimų bendrovė TNS LT.
Kultinis TV3 serialas „Moterys meluoja geriau“ sugrįžta su dar daugiau žvaigždžių
TV3 kultinis serialas „Moterys meluoja geriau“, kaip jo kūrėjai sako, – populiarus ir tarp ugniagesių, ir tarp namų šeimininkių – jau visai netrukus, sausio 13-ąją, kviečia pasitikti naują, 7-ąjį sezoną! Nuo žiūrimiausios televizijos TV3 eterio tiesiog neatsiejamas serialas žada savo gerbėjus nudžiuginti dar didesne žvaigždžių komanda, naujais personažais ir jų nenuspėjamomis istorijomis, kuriomis gardžiuosimės nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 21.00 val.
TV3 televizija – jau 10 metų žiūrimiausia Lietuvoje
Susumavus paskutinius šių metų rezultatus, TV3 televizija jau 10-us metus iš eilės gali būti drąsiai tituluojama žiūrimiausia televizija Lietuvoje. Žiniasklaidos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, šiais metais TV3 atsiriekė didžiausią - 16,8 proc. visų amžiaus grupių žiūrovų auditorijos. Didžiausią TV rinkos dalį - beveik penktadalį (daugiau nei 23 proc.) auditorijos TV3 pasiėmė ir 15-49 amžiaus grupėje.
Reklamos apimtys augo 3,3 proc.
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – spalio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,3 proc. lyginant su pernai analogišku laikotarpiu. Per pirmus dešimt šių metų mėnesius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose. „Labiausiai šiemet augo greitųjų kreditų kategorija – 91 proc., lojalumo kortelių – 60 proc. ir loterijų – 58 proc.
Kaip vartotojų įpročius veikia tyrimai
Vartotojui įgyti naują įprotį gali padėti ir tyrimai, teigia rinkodaros ekspertai. Kaip tyrimų pagalba formuoti vartotojų įpročius bus pristatyta spalio 24 d. Vilniuje vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros tyrimai 2013“. Kuriant prekės ženklą, vartotojų įpročių formavimas negali būti paliktas atsitiktinumui: nuo jų priklauso, kaip pirkėjai elgiasi ir ką renkasi.
Reklamos apimtys didėja, tačiau ne visur
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – rugpjūčio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,4 proc lyginant su pernai analogišku laikotarpiu. Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose „Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse visus šiuos metus išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės.
Tyrimas: Lietuvos gyventojai geriausiai vertina Vokietijos, Norvegijos ir Švedijos investuotojus
Lietuvos gyventojai palankiausiai vertina užsienio investuotojus iš Vokietijos, Norvegijos ir Švedijos. Rinkdamiesi darbovietę mūsų šalies gyventojai taip pat pirmenybę teiktų Vokietijos kapitalo įmonėms Lietuvoje, tačiau ir lietuviško kapitalo įmonės, kaip potencialios darbdavės, gyventojams yra patrauklios.
TNS LT: radijas, kinas ir internetas – šiais metais augantys reklamos kanalai
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 2,6 proc lyginant su pernai analogišku laikotarpiu. Labiausiai šiuo laikotarpiu augo radijo, kino ir interneto reklamos apimtys. Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse nesikeičia – šiemet jas išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės.
Kodėl skiriasi vaistų kainos ir kaip sutaupyti?
Renkantis vaistus ar maisto papildus kokybės reikalavimas itin svarbus. Tačiau, pasak vaistininkų, lietuviai per dažnai kokybę sieja vien su kaina. Kai kurie pigiau kainuojantys preparatai nenusileidžia brangesniems jų broliams. Pasikliauja žinomais prekių ženklais Neseniai rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikto tyrimo duomenimis, rinkdamiesi vaistus lietuviai daugiau dėmesio skiria žinomam prekės ženklui nei tokios pat sudėties preparatams, kurių prekės ženklas nėra toks žinomas.
TNS: išmanieji įrenginiai skatina daugiau naudotis elektroninėmis paslaugomis
Kaip parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT tyrimas, vis daugiau lietuvių naudojasi nešiojamaisiais ir planšetiniais kompiuteriais, tuo metu stalo kompiuterių naudojimas pradėjo mažėti. Mobiliųjų įrenginių populiarumas lemia ir dažnesnį finansinių paslaugų virtualioje erdvėje naudojimą. Ypač spartus augimas matomas mobiliosios bankininkystės srityje. „Lietuvoje sparčiai auga išmaniųjų telefonų naudotojų skaičius.
TNS LT: mobiliąsias programėles daugiausiai siunčiasi vaikai
Beveik trečdalis 7–14 metų amžiaus vaikų teigia naudojantys internetą paprastuose, išmaniuosiuose telefonuose arba planšetiniuose kompiuteriuose. Mobiliuosius telefonus teigia turintys 87 proc. 7–14 metų amžiaus vaikų, o internetu naudojasi 97 proc. jų. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas vaikų naudojimosi internetu tyrimas. Dauguma 7–14 metų amžiau vaikų prie interneto jungėsi, naudodami stacionarų arba nešiojamąjį kompiuterius (95 proc.
TNS LT: vartotojai perka internete, bet prieš tai apžiūri parduotuvėje
Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu, atskleidė rinkos tyrimų bendrovės TNS atlikto mobiliųjų įrenginių vartotojų tyrimo „Mobile Life“ rezultatai. Pasak bendrovės atstovų, pasaulyje tokiu apžiūrėjimo būdu (angl. showrooming) prekes įsigyja kas trečias vartotojas. Lietuvoje tarp 16-60 m. amžiaus vartotojų vadinamieji apžiūrinėtojai (angl. showroomers) sudaro 6 proc.
Analizė: auga radijo ir interneto reklama
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad pirmąjį šių metų ketvirtį reklamos mastas ūgtelėjo 0,5 proc., palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu. Labiausiai augo radijo – 36 proc. ir interneto reklamos apimtys – 11 proc. Labiausiai reklamos apimtys mažėjo laoko vaizdo medžiagose – iki 27,2 proc. ir kino reklamos priemonėse –iki 25,2 proc. Šiemet televizijos reklamos mastas beveik nesikeitė ir ūgtelėjo vos 0,01 proc.
Apklausa: trečdalis Lietuvos įmonių yra nukentėjusios nuo IT saugumo pažeidimų
Maždaug trečdalis Lietuvoje veikiančių įmonių – daugiau nei 20 tūkst. – bent kartą per pastaruosius keletą metų galėjo tapti informacinių technologijų (IT) saugumo pažeidimų aukomis dėl to, kad naudojamos apsaugos priemonės buvo nepakankamos ar turėjo technologinių spragų. Kas penkta iš jų dėl to galėjo patirti finansinių nuostolių ar prarado vertingų duomenų, atskleidė verslo įmonių apklausa, kurią TEO užsakymu atliko tyrimų bendrovė TNS LT.
TNS LT: radijo internete klausosi ketvirtadalis gyventojų
Internete transliuojamas radijo turinys pasiekia ketvirtadalį 12–74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų. Per ketverius metus klausančiųjų internete skaičius išaugo 10 procentinių punktų – nuo 14 proc. 2008 m. iki 24 proc. pernai. Tai atskleidė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliekamas Radijo auditorijos tyrimas. „Nuo pat televizijos, o vėliau ir interneto atsiradimo radijui prognozuotos grėsmės ne tik neišsipildė, tačiau ir pranoko daugelio lūkesčius.
Šv. Velykas lietuviai sutiko žiūrėdami TV3
Kol dvidešimtmetį švenčiančios televizijos TV3 konkurentai žiūrovams siūlė ridenti auksinius kiaušinius ir nuimti auksinių svogūnų derlių, šeimos ir švenčių televizija žiūrovus kvietė šv. Velykas leisti su šeima, pristatydama Holivudo filmų premjeras ir populiariųjų „Chorų karų“ staigmenas. Tyrimų bendrovės „TNS LT“ preliminariais duomenimis, daugiausiai Lietuvos žiūrovų šv. Velykas leido su TV3 televizija. Šeštadienį 21.00 val.
Sukčiai siautėja: jie atrado naują būdą išvilioti pinigus
„Swedbank“ įspėja gyventojus, kad sukčiai keičia savo taktiką – šiomis dienomis Panevėžyje jie pradėjo siųsti žmonėms elektroninius laiškus, kviesdami pateikti asmeninius duomenis ir registruotis į diskusiją-apklausą apie bankus.
Tyrimas: aktyviausios interneto vartotojos – mamos
18-48 metų amžiaus moterys, turinčios vaikų iki 6 metų amžiaus, yra vienas aktyviausių segmentų internete. Internetu kasdien itin aktyviai naudojasi 73 proc. mamų, kai bendras Lietuvos gyventojų vidurkis gerokai mažesnis – 53 proc. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikto 2012 m. interneto naudotojų tyrimo rezultatai. „Internetas mamoms yra svarbiausia medija po televizijos. Absoliučiai jų daugumai internetas tapo pagrindine priemone, padedančia organizuoti įtemptą dienotvarkę.
Vienos aktyviausių interneto naudotojų – mamos
18 - 48 metų amžiaus moterys, turinčios vaikų iki 6 metų amžiaus, yra vienas aktyviausių segmentų internete. Internetu kasdien itin aktyviai naudojasi 73 proc. mamų, kai bendras Lietuvos gyventojų vidurkis gerokai mažesnis – 53 proc. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikto 2012 m. interneto naudotojų tyrimo rezultatai. „Internetas mamoms yra svarbiausia medija po televizijos. Absoliučiai jų daugumai internetas tapo pagrindine priemone, padedančia organizuoti įtemptą dienotvarkę.
Planšetinių kompiuterių naudotojų Lietuvoje – dvigubai daugiau
Pernai rudenį ketvirtadalis šalies gyventojų teigė besinaudojantys išmaniuoju telefonu, kai tų pačių metų pirmą ketvirtį šis rodiklis siekė tik 19 proc. Tuo metu planšetinių kompiuterių vartojimo rodiklis išaugo dvigubai – 2012 m. pradžioje besinaudojančių šiais įrenginiais buvo 4 proc., o tų pačių metų rudenį – 8 proc. Tai atskleidė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikto mobiliųjų įrenginių vartotojų tyrimo rezultatai.
Mobiliuoju internetu naudojasi ketvirtadalis Lietuvos gyventojų
Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, Lietuvoje 25 proc. gyventojų jungiasi prie interneto naudodami mobiliuosius įrenginius – mobiliuosius ir išmaniuosius telefonus, planšetinius kompiuterius. 21 proc. tai daro bent kartą per mėnesį ar dažniau. Palyginimui, 2012 m. I ketvirtį 21 proc. gyventojų jungėsi prie interneto naudodami mobiliuosius įrenginius, 16 proc. tai darė bent kartą per mėnesį arba dažniau.
TNS: aktyviausi internete įvairioms medijoms skiria daugiausiai laiko
Aktyviausiai elektroninėje erdvėje bendraujantys arba vadinamieji socialieji interneto vartotojai mūsų šalyje įvairioms medijoms per parą skiria 9 val. 20 min., atskleidė TNS LT tyrimas. Šis rodiklis gerokai lenkia atitinkamą visų šalies gyventojų vidurkį, kuris sudaro 8 val. 43 min. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas 10-ies medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“ bei interneto naudotojų tyrimas.
Lietuviai internete per parą praleidžia daugiau nei 8 valandas
Aktyviausiai elektroninėje erdvėje bendraujantys arba vadinamieji socialieji interneto vartotojai mūsų šalyje įvairioms medijoms per parą skiria 9 val. 20 min. Šis rodiklis gerokai lenkia atitinkamą visų šalies gyventojų vidurkį, kuris sudaro 8 val. 35 min. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas 10-ies medijos kanalų vartojimo tyrimas „Media day“ bei interneto naudotojų tyrimas.
Skaitmenizuota televizija padidino žiūrimumą
Analoginio antžeminio TV signalo išjungimas Lietuvoje nepaveikė TV rinkos dalių perskirstymo - lyderiai liko tie patys, tačiau šiek tiek ūgtelėjo mažesnių kanalų žiūrėjimas. TV rinkos skaitmenizacija pusvalandžiu pailgino televizijos žiūrovų praleidžiamą laiką prie TV ekranų. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimas.
Skaitmenizacija padidino televizijos žiūrimumą
Analoginio antžeminio TV signalo išjungimas Lietuvoje nepaveikė TV rinkos dalių perskirstymo – lyderiai liko tie patys, tačiau šiek tiek ūgtelėjo mažesnių kanalų žiūrėjimas.
TV rinkos skaitmenizacija pusvalandžiu pailgino televizijos žiūrovų praleidžiamą laiką prie TV ekranų. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimas.
Tyrimas: Lietuvoje internetu naudojasi 70 proc.gyventojų
Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, šiuo metu 72,6 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi kompiuteriais, 70,6 proc. – internetu.
Per metus, t. y. lyginant su 2011 m. III ketvirčiu, kompiuterių ir interneto naudotojų dalis augo po septynis procentinius punktus (atitinkamai nuo 65 proc. ir nuo 63 proc.
Lietuvių pasitikėjimas – ryšio teikėjams, įtarimai – prekybos centrams
Per šiuos metus krito parduotuvių ir prekybos centrų bei finansines paslaugas teikiančių įmonių reputacija, parodė kompanijos TNS LT atliktas tyrimas.
Tyrimo metu buvo analizuojama keturių verslo sektorių, kurių paslaugomis dažniausiai naudojasi gyventojai, reputacija visuomenėje ir jos pokyčiai nuo 2005 m. iki dabar. Tyrimas parodė, kad aukščiausiu reputacijos indeksu mūsų šalyje pasižymėjo mobiliojo ryšio sektorius.
Socialiai atsakingas verslas ir labdaringa veikla neturi nieko bendra?
Absoliuti dauguma - 90,4 proc. - mūsų šalies gyventojų mano, kad socialinė atsakomybė verslui yra svarbi. Lietuviai įsitikinę, kad socialiai atsakingas verslas privalo rūpintis savo darbuotojais, sąžiningai mokėti mokesčius ir laikytis įstatymų. Iš visų įvardintų savybių lietuviai socialiai atsakingą verslą rečiausiai sieja su tiesioginiu labdaros projektų finansavimu. Tai parodė rinkos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas tyrimas.
Tyrimo duomenys: daugėja skaitmeninės televizijos žiūrovų
Lietuvoje sparčiausiai augantis TV signalo priėmimo būdas - skaitmeninė antžeminė televizija. Šių metų pirmąjį pusmetį skaitmeninės antžeminės televizijos transliacijas galėjo matyti jau 37 proc. namų ūkių, tuo metu pernai tuo pačiu laikotarpiu vos 22 proc. Šiuo metu labiausiai paplitęs TV signalo priėmimo būdas ir toliau išlieka kabelinė televizija, kurią mato beveik 41 proc. mūsų šalies namų ūkių, turinčių televizorius.
TNS LT: sparčiausiai auga skaitmeninė antžeminė TV
Lietuvoje sparčiausiai augantis TV signalo priėmimo būdas – skaitmeninė antžeminė televizija. Šių metų pirmąjį pusmetį skaitmeninės antžeminės televizijos transliacijas galėjo matyti jau 37 proc. namų ūkių, tuo metu pernai tuo pačiu laikotarpiu vos 22 proc. Šiuo metu labiausiai paplitęs TV signalo priėmimo būdas ir toliau išlieka kabelinė televizija, kurią mato beveik 41 proc. mūsų šalies namų ūkių, turinčių televizorius.
TNS LT pradeda vykdyti neurorinkodaros tyrimus
Rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pranešė pirmoji Lietuvoje pradedanti teikti neurorinkodaros analizės paslaugas. Tokio tyrimo metu, pasitelkus medicinoje naudojamas technologijas, stebimas ir fiksuojamas žmogaus smegenų aktyvumas, akių judesiai ir kūno reakcijos į jam perduodamas įvairias žinutes, garsą, vaizdą ir kt. Ši priemonė skirta nustatyti tikslų komunikacijos ir reklamos poveikį vartotojams.
„Neurorinkodaros paslauga turėtų kilstelėti šalies tyrimų rinką į aukštesnį lygį.
TNS: lietuvius domino krepšinis, lengvoji atletika ir plaukimas
2012-ųjų vasaros olimpiados žaidynių transliacijas iš Londono per LRT kanalą bent trumpam žiūrėjo 2,15 mln., arba 70 proc. šalies gyventojų. Kiekvieną dieną prie televizoriaus ekrano stebint olimpines žaidynes vienas gyventojas praleido apie 20 min. Daugiau nei dvi savaites trukusioms žaidynėms vienas mūsų šalies gyventojas skyrė beveik šešias valandas, arba 347 minutes savo laiko. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT televizijos auditorijos tyrimo duomenys.