„Labiausiai šiemet augo greitųjų kreditų kategorija – 91 proc., lojalumo kortelių – 60 proc. ir loterijų – 58 proc. Tuo metu mobiliojo ryšio operatoriai, lengvųjų automobilių ir mobiliojo interneto reklamos biudžetai mažėjo. Labiausiai, iki 345 proc., reklamos biudžetą padidino „JYSK“ prekės ženklas. Taip pat augo gross biudžetai prekės ženklų „Vivus.lt“ – 176 proc. ir „SmsCredit.lt“ – 134 proc.“, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Šių metų sausio – spalio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,4 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 1 mln. 127 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 10,2 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 12,8 proc., žurnaluose – 4,7 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 10 mln. 647 tūkst., žurnaluose – 5 mln. 384 tūkst. kv.cm. reklamos.
Radijo stotys per 2013 metų sausį-spalį transliavo 5 milijonus 626 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 36,1 proc. reklamos daugiau negu per 2012-ųjų dešimt mėnesių. Didesnį radijo apimčių augimą įtakojo 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 metų sausį-spalį, radijo reklamos laikas išaugo 21,9 proc.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 14,8 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-spalį. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 3 mln. 645 tūkst. reklamos vienetų.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, krito 19,6 proc. Šiam rodikliui įtakos turėjo nuo šių metų pradžios nebeteikiami lauko reklamos agentūros „Audora“ reklamos apimčių duomenys. Šios agentūros reklamos plotas praėjusiais metais sudarė 18 proc. viso lauko reklamos ploto.
Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 2 mln. 962 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su praėjusių metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 12 proc.
Per 2013 m. sausio – spalio mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 35 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 m., šis rodiklis krito iki 29,3 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir praėjusių metų pirmų 10 mėnesių duomenis, mažėjo 12,4 proc.
Šiemet augimo tempų nelėtinanti kino reklama augo 34,9 proc. Iš viso šių metų sausio – spalio mėnesiais buvo parodyta 242 tūkst. reklaminių klipų.