Nuo 2021 metų balandžio mėnesio iki 2022 metų kovo bendrovė klientams pristatė 1,06 mln. automobilių, iš jų daugiau nei 310 tūkst. vien per pirmąjį šių metų ketvirtį.
Tai yra 67 proc. daugiau nei per analogišką laikotarpį pernai.
Vis dėlto šis skaičius nepateisino analitikų lūkesčių – 317 tūkst. automobilių, rodo „FactSet“ surinkti duomenys.
Pristatymai laikytini panašiais į kitų gamintojų skelbiamus pardavimo duomenis.
Visgi pastaraisiais mėnesiais Ostine, Teksase įsikūrusios bendrovės augimas smarkiai sulėtėjo, o pristatymai palyginti su praėjusių metų ketvirtuoju ketvirčiu išaugo 0,4 procento.
Pagamintų transporto priemonių skaičius taip pat šiek tiek sumažėjo, palyginti su ankstesniu ketvirčiu (-0,1 procento).
„Tai buvo ypač sunkus ketvirtis dėl tiekimo grandinių trikdžių ir Kinijos nulinės COVID-19 politikos“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas, turėdamas omenyje griežtus Kinijos sveikatos apribojimus.
„Puikus „Tesla“ komandos ir pagrindinių tiekėjų darbas išgelbėjo padėtį“, – pridūrė jis..
Visgi „Tesla“ vis dar sekasi geriau nei jos konkurentėms, nes visa automobilių pramonė yra paveikta tiekimo grandinių kliūčių.
Pirmąjį 2022 metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Toyota“ pardavimai Šiaurės Amerikoje sumažėjo 23,5 proc., o pardavimų vertė – 26,3 procento.
Gruodžio 31 dieną pasibaigusį ketvirtį „General Motors“ uždirbo 1,7 mlrd. JAV dolerių pelno – 38,7 proc. mažiau nei per paskutinius tris 2020 metų mėnesius, o pajamos sumažėjo 10,5 proc. iki 33,6 mlrd. JAV dolerių.