Skelbiama, kad pastačius 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dvigubai – nuo 1 200 keleivių per valandą iki 2 400.
Kartu su naujojo terminalo statyba bus vykdoma ir priešais Vilniaus oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, žymiai pralaidesnė transporto schema.
Vilniaus oro uostas praneša, kad naujasis pastatas bus A++ energinės klasės.Naujasis keleivių išvykimo terminalas įsiterps tarp dabartinio ir VIP terminalo su konferencijų centru.
Pastatas bus dviejų aukštų, jo pirmajame aukšte, kaip planuojama, veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai priduoti bagažą. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių ofisai;
Antrajame aukšte ketinama įkurti saugumo patikros zoną ir išvykimo bei atvykimo vartus Šengeno šalių keleiviams.
Su dabartiniu keleivių terminalu naujasis bus sujungtas erdvia galerija, kuri užtikrins komfortišką susisiekimą tarp terminalų.
Terminalas turės ir dvi naujas galerijas, per kurias dalis keleivių galės būti laipinami tiesiai į lėktuvus.