Naujienų agentūra „Bloomberg“ pranešė, jog automobilių nuomos kompanijos „Sixt“ ir Hertz“ imasi veiksmų, kurie leistų sumažinti investicijų į elektromobilių parko nuostolius.
„Elektromobilių parko dydį mes formuojame pagal vartotojų poreikius, todėl galime greitai reaguoti į pokyčius“, – sakė didžiausia Europos automobilių nuomos operatorė.
Praėjusiais metais „Sixt“ savo automobilių parke turėjo beveik 170 000 transporto priemonių, iš kurių maždaug 10 000 buvo elektromobiliai.
Nuomos kompanijos visuomet glaudžiai bendradarbiaudavo su gamintojais, kurie už palankią kainą įsigydavo milžiniškus kiekius automobilių, tačiau pastarųjų metų pavyzdžiai rodo, jog automobilių nuoma ir elektromobilis, vis dar, kelia didžiulių iššūkių.
Tiek „Sixt“ konkurentė „Hertz“, tiek pati „Sixt“ pareiškė, jog išparduos visus „Tesla“ markės elektromobilius, nes po ganėtinai intensyvaus eksploatacijos laikotarpio paaiškėjo, jog šios markės modelius yra per brangu prižiūrėti.
Be to, „Tesla“ elektromobilių parko iššlavimą paskatino bendrovės vadovo sprendimas smarkiai sumažinti automobilių kainas, kurios turėjo įtakos išliekamosioms vertėms.
Netrukus po to, kai „Sixt“ nusprendė nutraukti ryšius su nenuspėjama „Tesla“, bendrovė paskelbė pasirašysianti naują bendradarbiavimo sutartį su „Stellantis“ koncernu.
„Sixt“ įsipareigojo įsigyti iki 250 000 naujutėlių automobilių, kurių gretose bus benzininiai, iš tinklo įkraunami hibridai, tradiciniai hibridai ir netgi elektromobiliai.
Balandžio mėnesį „Hertz“ taip pat paskelbė planuojanti parduoti maždaug 10 000 elektromobilių. Bendrovė tuomet teigė, jog mažos nuomos kainos ir pernelyg didelės išlaidos eksploatacijai neigiamai paveikė įmonės pelningumą.