Didžiulį automobilių parką valdanti „Sixt“ pabrėžia, jog problemos dėl „Tesla“ išliekamosios vertės atsirado po to, kai Elonas Muskas siekdamas padidinti užsakymų skaičių, kelis kartus sumažino „Tesla“ automobilių kainas, taip sukeldamas grandininę reakciją visoje automobilių industrijoje. Tai, žinoma, įtakojo ir „Sixt“ automobilių parke naudojamų elektromobilių išliekamąją vertę.
Dar vienas, itin svarbus veiksnys, nulėmęs „Sixt“ sprendimą – didesnės išlaidos elektromobilių remontui, kurios kaip reikiant apkarpo ir taip mažą pelno maržą. Jeigu dar to nebuvo gana, „Tesla“ automobilių vietą „Sixt“ elektromobilių parke pakeis 100 tūkst. kiniškų „BYD“.
„Tesla“ nusivylė ne tik „Sixt“
Jungtinėse Valstijose didžiulę automobilių nuomos rinkos dalį užimanti „Hertz“ neseniai taip pat paskelbė, jog atsisako ambicingų elektrifikacijos planų.
Dar prieš dvejus metus „Hertz“ įsipareigojo iki 2022 m. pabaigos užsakyti net 100 tūkst. „Tesla“ elektromobilių, tačiau šiuo metu automobilių nuomos paslaugas teikiančios bendrovės parke tėra maždaug 35 tūkst. „Tesla“ elektromobilių.
„Hert“ generalinis direktorius aptardamas šių metų trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus atskleidė, jog bendrovė pakoregavo elektrifikacijos planus ir pabrėžė, jog elektrinių automobilių parko plėtra bus gerokai lėtesnė.
Praėjusį ketvirtį „Hertz“ užfiksavo gerokai mažesnę pelno maržą negu buvo tikimasi, o to pagrindinės priežastys – išlaidos „Tesla“ elektromobilių remontui ir šios markės vadovo pradėtas „kainų karas“, dėl kurio elektromobilių išliekamoji vertė sumažėjo trečdaliu.