Teorijos egzamino kaina jau daug metų išlieka nepakitusi, o nuo gegužės pirmosios ji šiek tiek ir mažėja iki 10 Eur. Tam įtakos turėjo tai, jog patobulinus egzaminavo procesą pavyko pasiekti, kad per vieną valandą teorijos egzaminą gali laikyti daugiau žmonių. Nepaisant praktiškai nekintančios kainos, šioje srityje ir toliau diegiamos naujovės, kad „Regitra“ galėtų užtikrinti aukštą paslaugos lygį būsimiems vairuotojams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Vien šiais metais 12-oje egzaminavimo centrų pagal olandų modelį planuojama įrengti naujo standarto teorijos klases. Viena tokių prieš porą savaičių atidaryta ir pagrindiniame Vilniaus filiale. Klasės yra ne tik šiuolaikiškesnės ir patogesnės vairuotojams, bet ir leidžia užtikrinti didesnę sukčiavimų prevenciją, nes kiekvienoje egzaminavimo vietoje yra įrengiami papildomi veidrodžiai bei stebėjimo kameros. Be to, taip ruošiamasi dar vienai naujovei – ateityje teorijos egzaminai bus vykdomi nenutrūkstamu srautu, siekiant paspartinti egzaminavimo procesą.
Tuo metu su praktikos egzaminų kaina situacija kitokia. Įtaką šios paslaugos augusiai savikainai turėjo atliktos investicijos, infliacija, pastaruoju metu sparčiai augusios degalų ir eksploatacijos kainos, darbo užmokesčio pokyčiai. Visa tai ir lėmė, kad po daugiau nei 13 metų nuo gegužės 1 d. keičiamos praktikos egzaminų kainos. Pavyzdžiui, nuo šiol populiariausios B kategorijos egzaminas kainuos 41,26 Eur vietoj buvusių 31 Eur.
„Mes teikiame administracines paslaugas, todėl jų kainodara yra sudaroma paskaičiuojant tikslius paslaugos teikimo kaštus. Šiuo metu galiojantis kainoraštis buvo patvirtintas prieš daugiau nei dešimtmetį. Natūralu, kad per tokį laiką įvyko daug pokyčių. Šiandien vairavimo egzaminų paslauga įmonei yra nuostolinga, todėl norime užtikrinti sąžiningą ir teisingą kainodarą, nes patiriamų nuostolių negali dengti dėl kitų paslaugų į mus besikreipiantys klientai.
Turime prisitaikyti ir prie nuolat besikeičiančios aplinkos, klientų poreikių. Štai B kategorijos automobilių parką atnaujiname kas 3 metus, o juose vis daugėja pažangių technologijų. Svarbu prisidėti ir prie didesnio eismo saugumo, todėl, siekdami kuo kokybiškiau ir įvairiapusiškiau patikrinti būsimų vairuotojų įgūdžius, pagal užsienio šalių gerąją praktiką taikome naujoves. Kaip pavyzdys, praėjusių metų rudenį įdiegėme savarankišką vairavimo užduotį – važiavimą pagal navigaciją“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.