Mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Lietuva“, valdanti prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, 2007 m. pirmąjį ketvirtį pardavė prekių už 12,5 mln. litų – 38 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu.
„Ypač sėkmingas bendrovei buvo kovo mėnuo – pardavimai siekė 4,8 mln. litų, net 61 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Be to, kovą atidarytos keturios naujos parduotuvės – po dvi Vilniuje ir Šiauliuose“, – sako „Baltika Lietuva“ direktorė Daina Daubarė.
D. Daubarė prognozuoja, jog bendrovės apyvarta augs ir ateityje. „Pastebime, jog augant gyventojų perkamajai galiai, keičiasi ir lietuvių drabužių pirkimo įpročiai – vis didesnę dalį pajamų žmonės gali skirti kokybiškiems drabužiams, išaugusi aukščiausios (premium) klasės drabužių paklausa, pirkėjai darosi mažiau priklausomi nuo nuolaidų ir masinių išpardavimų, o prekybininkams vis patrauklesni tampa ir mažesni Lietuvos regionai“, - sako D. Daubarė.
Šią savaitę atidarius keturias naujas parduotuves Kaune, bendrovės valdomas tinklas išsiplėtė iki 30 parduotuvių – Lietuva tapo didžiausia „Baltika Group“ rinka pagal parduotuvių skaičių. Iki šiol daugiausiai parduotuvių veikė Estijoje.
Pirmąją parduotuvę Lietuvoje – „Baltman“ Kaune – „Baltika Group“ atidarė 1993 m. Lietuva buvo pirmoji bendrovės, kuri tuomet veikė tik Estijoje, užsienio rinka. Šiuo metu „Baltika Lietuva“ valdo 11 „Monton“, 11 „Mosaic“, 6 „Baltman“ ir 2 „Ivo Nikkolo“ parduotuves. Bendrovei priklauso 5240 kv. metrų prekybinio ploto.
Motininei bendrovei „Baltika Group“ šiuo metu priklauso 122 parduotuvės šešiose Rytų ir Vidurio Europos rinkose: Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje. „Baltika Group“ pajamos per pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 44 proc. – iki 58,7 mln. litų be PVM.