baltika lietuva
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „baltika lietuva“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „baltika lietuva“.
Kaip šį rudenį turėtų rengtis vyrai ir kiek jiems tai kainuos?
Artėjantis ruduo yra ne tik mokslo metų pradžios ar grįžimo į darbą laikas, bet ir proga atnaujinti garderobą. Pasak žinovų, šiais metais vyrų madoje karaliaus trijų dalių pilkas kostiumas, vilnos paltas, ir įvairūs aksesuarai, suteikiantys eilutei išbaigtumo. Nepaisant dominuojančio solidaus stiliaus, dalykinėje vyriškoje aprangoje išliks ir laisvėjimo tendencijos. Tai leis daugiau eksperimentuoti ir išsiversti su mažesniu biudžetu.
Džiaugiasi atsigaunančia prekyba
Drabužių pardavėjai sako: laikas, kai dėl kliento teko konkuruoti su prekybos centrais, turgumi ir net dėvėtų drabužių bendrovėmis, eina į pabaigą.Žmonės jau perka, ir ne vien per akcijas. Tiesa, artėjantis vasaros išpardavimas, anot kai kurių tinklų atstovų, šiemet bus kuklesnis nei ligšioliniai, praneša LTV „Panorama“.
Drabužių pardavėjai sako: dabar – jaunavedžių ir abiturientų metas, jie dažniausi klientai. Bet daugėja ir visų kitų.
„Baltika“ Šiauliuose atidarė 3 parduotuves
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ šiandien Šiauliuose, laisvalaikio ir prekybos centre „Akropolis“, atidarė 3 parduotuves. Naujos „Monton“, „Mosaic“ ir „Baltman“ parduotuvės bendrovės valdomą tinklą išplėtė iki 35 parduotuvių Lietuvoje.
Tarp šiandien atidarytų parduotuvių – pirmoji vyriškų drabužių tinklo „Baltman“ parduotuvė Šiauliuose.
Krizės universitetas
Jei rašant nacionalinį diktantą būtų renkamas dažniausiai Lietuvoje skambantis žodis, juo neabejotinai taptų „krizė“. Ji gerokai pakoregavo ir vartotojų elgseną. Privertė taupyti ar bent apie tai mąstyti. O pernelyg taupantis pirkėjas –rykštė pardavėjui.
Jau kuris laikas tarp prekybininkų ir pirkėjų vyksta nuožmus katės ir pelės žaidimas: vieni iš paskutiniųjų stengiasi taupyti, kiti – vilioti ir gundyti nerealiais pasiūlymais.
Pasikeitusios galimybės privertė vartotoją keisti taktiką.
„Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ I ketvirčio pardavimai 13,6 mln. litų
Per pirmąjį 2008 m. ketvirtį mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse parduota prekių už 13,6 mln. litų – 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (12,47 mln. litų).
Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, metų pradžia bendrovei nebuvo lengva. Įtakos pardavimams turėjo ypač šaltas kovas, stabdęs prekybą pavasario kolekcijomis, bei rekonstrukcija „Monton“ tinkle.
Aprangos verslas: „Baltika Group“ apyvarta išaugo 34%
Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ motininė bendrovė „Baltika Group“ praneša, jog konsoliduoti bendrovės pardavimai 2007 m. išaugo 34 proc. ir sudarė 242,74 mln. litų (be PVM). Neaudituotais duomenimis, „Baltika Group“ pelnas 2007 m. sudarė 9,05 mln. litų. „Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ prekės ženklus Lietuvoje, 2007 m. pardavė prekių už 60,4 mln. litų (su PVM). Tai yra 30 proc.
Pasirodė „Baltman“ dovanų čekių klastotės
Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ praneša gavusi duomenų apie suklastotus „Baltman“ 100 litų vertės dovanų čekius. 100 litų vertės „Baltman“ dovanų čekiai buvo platinami vykdant rinkodarinę akciją „Baltman“ kostiumų dienos“. Dovanų čekiai buvo dalinami kostiumus dėvintiems vyrams Vilniaus Gedimino prospekte. Su šiais čekiais pirkėjams suteikiama galimybė pigiau įsigyti kostiumą tik vienoje „Baltman“ parduotuvėje, įsikūrusioje Gedimino prospekte.
Per pirmąjį 2007 m. ketvirtį „Baltika Lietuva“ pardavimai išaugo 38 proc.
Mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Lietuva“, valdanti prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, 2007 m. pirmąjį ketvirtį pardavė prekių už 12,5 mln. litų – 38 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. „Ypač sėkmingas bendrovei buvo kovo mėnuo – pardavimai siekė 4,8 mln. litų, net 61 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.