baltman
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „baltman“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „baltman“.
Kaip šį rudenį turėtų rengtis vyrai ir kiek jiems tai kainuos?
Artėjantis ruduo yra ne tik mokslo metų pradžios ar grįžimo į darbą laikas, bet ir proga atnaujinti garderobą. Pasak žinovų, šiais metais vyrų madoje karaliaus trijų dalių pilkas kostiumas, vilnos paltas, ir įvairūs aksesuarai, suteikiantys eilutei išbaigtumo. Nepaisant dominuojančio solidaus stiliaus, dalykinėje vyriškoje aprangoje išliks ir laisvėjimo tendencijos. Tai leis daugiau eksperimentuoti ir išsiversti su mažesniu biudžetu.
Stilingi drabužiai – vyrų sąjungininkai
Viršutinis vilnos sluoksnis nepraleidžia drėgmės, apatinis – neišgarina kūno temperatūros, natūralaus pluošto audinys nesiglamžo ir nesitepa. Į vyriškų drabužių gijas įaustos išmaniosios technologijos priglunda prie kūno ir padaro gyvenimą patogesniu.
Technologijos kostiumo gijose
Pametęs galvą dėl naujausiomis technologijomis apdorotų audinių – šie žodžiai bene tiksliausiai apibūdina „Baltman“ dizainerį Antonio. „Praėjo tie laikai, kai dalykiniai drabužiai buvo varžantys ir nepatogūs.
Dalykinio vyrų stiliaus gidas: ruduo ir žiema
Šiam rudeniui ir žiemai vyriškus drabužius kūrę dizaineriai grįžta prie griežtų linijų, klasikinių spalvų ir tradicinių audinių. Madingi gelsvi, juodi, pilki atspalviai, akcentams pasitelkiama granato, žalsvai melsva ir žalio butelio spalva. Vertinami tradiciniai audiniai – klasikinis tvidas, prabangi vilna, juslingas velvetas ir aksomas. Vyrauja klasikinės linijos.
Triumfuoja prigludę kostiumai
Populiariausias šį sezoną – klasikinis kostiumas su dviem sagomis susegamu švarku.
Kaip lietuviai išsirinkdavo kostiumus prieš 20 metų?
Per 20 nepriklausomos Lietuvos metų gerokai pakito lietuvių gyvenimo būdas, požiūris, poreikiai ir skonis. Drabužių pardavėjai tikina, kad ir drabužius lietuviai jau perka kitaip.
Vyrų pavasaris: technologijos ir stilius
Pavasarį stilingas vyras rinksis naujausias technologijas, klasika dvelkiantį stilių ir praktiškumą.
Verslo klasės kostiumai
Dalykiniai drabužiai turi liudyti rimtą požiūrį ir nusiteikimą. Jie taip pat svarbu, kaip ir verslo aksesuarai – telefonas, laikrodis ar kompiuteris.
Jei yra iš ko rinktis, kodėl gi nepasirinkus nanotechnologijomis apdorotų kostiumų, kurie nesitepa ir nesiglamžo – pvz, „Baltman Travel“ liniją, kuri sukurta keliaujantiems.
„Baltika“ Šiauliuose atidarė 3 parduotuves
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ šiandien Šiauliuose, laisvalaikio ir prekybos centre „Akropolis“, atidarė 3 parduotuves. Naujos „Monton“, „Mosaic“ ir „Baltman“ parduotuvės bendrovės valdomą tinklą išplėtė iki 35 parduotuvių Lietuvoje.
Tarp šiandien atidarytų parduotuvių – pirmoji vyriškų drabužių tinklo „Baltman“ parduotuvė Šiauliuose.
„Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ I ketvirčio pardavimai 13,6 mln. litų
Per pirmąjį 2008 m. ketvirtį mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse parduota prekių už 13,6 mln. litų – 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (12,47 mln. litų).
Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, metų pradžia bendrovei nebuvo lengva. Įtakos pardavimams turėjo ypač šaltas kovas, stabdęs prekybą pavasario kolekcijomis, bei rekonstrukcija „Monton“ tinkle.
Aprangos verslas: „Baltika Group“ apyvarta išaugo 34%
Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ motininė bendrovė „Baltika Group“ praneša, jog konsoliduoti bendrovės pardavimai 2007 m. išaugo 34 proc. ir sudarė 242,74 mln. litų (be PVM). Neaudituotais duomenimis, „Baltika Group“ pelnas 2007 m. sudarė 9,05 mln. litų. „Baltika Lietuva“, valdanti „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ prekės ženklus Lietuvoje, 2007 m. pardavė prekių už 60,4 mln. litų (su PVM). Tai yra 30 proc.
Pasirodė „Baltman“ dovanų čekių klastotės
Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“ praneša gavusi duomenų apie suklastotus „Baltman“ 100 litų vertės dovanų čekius. 100 litų vertės „Baltman“ dovanų čekiai buvo platinami vykdant rinkodarinę akciją „Baltman“ kostiumų dienos“. Dovanų čekiai buvo dalinami kostiumus dėvintiems vyrams Vilniaus Gedimino prospekte. Su šiais čekiais pirkėjams suteikiama galimybė pigiau įsigyti kostiumą tik vienoje „Baltman“ parduotuvėje, įsikūrusioje Gedimino prospekte.
Per pirmąjį 2007 m. ketvirtį „Baltika Lietuva“ pardavimai išaugo 38 proc.
Mažmeninės drabužių prekybos kompanija „Baltika Lietuva“, valdanti prekinius ženklus „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“, 2007 m. pirmąjį ketvirtį pardavė prekių už 12,5 mln. litų – 38 proc. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. „Ypač sėkmingas bendrovei buvo kovo mėnuo – pardavimai siekė 4,8 mln. litų, net 61 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
REKLAMA
REKLAMA