• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ford Performance“ padalinys, kartu su „M-Sport“ komandos inžinieriais, ruošiasi vienam didžiausių iššūkių – 2025-ųjų Dakaro raliui. Jau netrukus „Ford Raptor T1+“ stos į kovą su negailestinga Saudo Arabijos dykuma. 

14

Ford Performance“ padalinys, kartu su „M-Sport“ komandos inžinieriais, ruošiasi vienam didžiausių iššūkių – 2025-ųjų Dakaro raliui. Jau netrukus „Ford Raptor T1+“ stos į kovą su negailestinga Saudo Arabijos dykuma. 

REKLAMA

Per 14 dienų ir 12 etapų dalyviai įveiks beveik 8 000 kilometrų, kelionę pradėdami Bišoje ir finišuodami Šubaitoje. Šių metų maršrute laukia ne tik įprastinės atkarpos, bet ir įtemptas 48 valandų Chrono bei Maratono etapai, kurie taps tikru išbandymu.

Vis dėlto, kad ir kokios didžiulės ištvermės pareikalaus pačios varžybos, „M-Sport“ komanda yra viena realiausių pretendenčių į 2025-ųjų Dakaro ralio nugalėtojos titulą. Tokią išvadą norisi pasidaryti vien pažvelgus į „M-Sport“ komandos sudėtį. 

Carlosas Sainzas vyresnysis

Keturiskart Dakaro ralio čempionas Carlosas Sainzas vyresnysis po ilgos pertraukos vienoje stovykloje kavos puodeliu dalinsis su „M-Sport“ inžinieriais. „El Matador“ pravardę turintis lenktynininkas „M-Sport“ ekipos gretose buvo 1996-1997 ir 2000-2002 metais. Tuomet jis dalyvavo Pasaulio ralio čempionate, tačiau šį kartą jis „M-Sport“ komandą lydės link Dakaro ralio finišo su visiškai nauju „Ford Raptor T1+“. 

REKLAMA
REKLAMA

Mattias Ekström

Prie komandos prisijungia DTM čempionatų nugalėtojas ir Pasaulio ralio kroso čempionas Mattias Ekström. Nuo 2021-ųjų Dakaro patirtį kaupęs Ekströmas garsėja savo universalumu, o jo pasirodymas 2024-aisiais parodė aiškų, bet nenuglūdintą lenktynininko potencialą. 

REKLAMA

Nani Roma

Dviejų Dakaro titulų savininkas Nani Roma toliau stiprina „M-Sport“ gretas. Šiemet jam vėl kelio knygą skaitys Alex Haro, su kuriuo 2024-ųjų Dakare pademonstravo solidų pasirodymą. Vairuodamas „Raptor T1+“, Roma jau spėjo iškovoti savo pirmąją pergalę Vengrijos Baja varžybose, 

Mitch Guthrie

Amerikietis – bekelės varžybų specialistas ir daugybės titulų savininkas. Guthrie yra sukaupęs solidžią patirtį „King of the Hammers“ ir „Baja 1000“ varžybose, dabar sieks ją pritaikyti tarptautinėje arenoje – Dakaro ralyje. 

REKLAMA
REKLAMA

„Ford Raptor T1+“ – sukurtas Dakaro iššūkiams

Naujasis „Ford Raptor T1+“ išsiskiria technologiškai pažangia pakaba. Automobilis turi nepriklausomą priekinę ir galinę dviejų šakių pakabą, sukurtą bendradarbiaujant su „Fox“. Ši kompanija pateikė trijų ir keturių padėčių reguliuojamus amortizatorius su kompensatoriais ant kiekvieno rato. Tokie sprendimai užtikrina išskirtinį stabilumą, valdymą ir ilgaamžiškumą net ir ekstremaliomis Dakaro ralio sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ford Raptor T1+“ apautas 8,5 x 17 colių aliuminio ratlankiais, apvilktais 37 colių bekelės padangomis. Už stabdymą atsakingi „Alcon“ 355 mm ventiliuojami diskiniai stabdžiai su šešių stūmoklių apkabas tiek priekyje, tiek gale. Automobilio ratų eiga siekia įspūdingus 350 mm, suteikdama galimybę įveikti sudėtingiausius Dakaro ralio maršrutus.

REKLAMA

Po „Ford Raptor T1+“ variklio dangčiu slypi 5,0 l „Coyote“ V8 variklis. Šis galingas agregatas užtikrina reikiamą galią ir sukimo momentą, būtiną norint įveikti atšiauriausias vietoves. Variklyje sumontuota sauso karterio alyvos padavimo sistema, kuri užtikrina optimalų variklio darbą ekstremaliomis sąlygomis, bei specialiai Dakaro lenktynėms sukurta išmetimo sistema.

Automobilio konstrukcija atitinka pačius griežčiausius bekelės lenktynių reikalavimus. „Raptor T1+“ rėmas pagamintas iš T45 plieno, kuris dengiamas lengvomis, tačiau tvirtomis anglies pluošto kėbulo detalėmis. Prošvaisa siekia net 400 mm, o plačios važiuoklės dizainas užtikrina puikų stabilumą net ant smėlio kopų.

Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų