Tris Dakaro ralio medalius į Lietuvą parvežęs lenktynininkas šiemet paskelbė intriguojančią naujieną – jis į Dakaro ralį sugrįžta su gerokai ambicingesniais tikslais.
Dar lapkričio mėnesį Tauragėje surengtame komandos pristatymo renginyje, Rokas su šypsena veide fotografavosi šalia naujutėlio sportinio žirgo – aukščiausios specifikacijos „Toyota Hilux T1+ EVO“ automobilio, kuris jam vienu metu atveria vartus į profesionaliausių vairuotojų lygą. Vis dėlto, kartu su naujai atsiveriančiomis galimybėmis atkeliauja ir naujas lūkesčių pluoštas.
Kol gerbėjai įžvelgia vieną konkurentą, Rokas žvalgosi į bendrą visumą
Lenktynininkui paskelbus žinią, kad jis Dakaro ralyje startuos automobilių klasėje, netrukus sportininko ištikimiausi sekėjai pradėjo laidyti strėles į šiuo metu geriausią rezultatą Dakaro ralyje pasiekusį Benediktą Vanagą. Visgi, šiai dienai – tai yra kiekvieno lietuvio, startuojančio automobilių klasėje, siekiamybė ir troškimas pagerinti šį rezultatą.
Tačiau kol gerbėjai noriai dalinasi savo įžvalgomis ir pastebėjimais, Rokas demonstruoja kitokį požiūrį. Vietoje to, kad susikoncentruotų tik į sveiką konkurenciją tarp lietuvių, jis analizuoja bendrą konkurentų visumą. Juk Rokas turės lenktyniauti ne tik su Benediktu Vanagu.
„Mes esame tiesiogiai konkurentai, bet manau, kad lietuviai turėtų atnešti gerą bendrą rezultatą“, – savo mintimis dalinasi Rokas.
„Mes – konkuruojame su visais. Prie starto esame visi priešininkai, o už starto – visi esame draugai. Ta konkurencija – sveika. Sieksim geriausio rezultato, bet nėra tikslas aplenkti Vanagą. Yra tikslas aplenkti visus“, – pridūrė jis.
Nelėks akis išdegęs
Kiekvienam lenktynininkui persėdus į aukštesnio kalibro techniką norisi išbandyti ir pajusti jos galimybių ribas, tačiau jau netrukus į Saudo Arabiją išvyksiantis R. Baciuška teigia, kad pirmosiomis dienomis stengsis važiuoti atsargiau.
„Pirmos keturios dienos tikrai bus sudėtingos“, – pabrėždamas sakė R. Baciuška, norėdamas atsižvelgti į tai, kad pirmosiomis Dakaro ralio dienomis dalyvių laukia ypatingai sudėtingas išbandymas, tiek įveikiant 48 valandų trukmės greičio ruožą, tiek bandant išsaugoti sveiką techniką, važiuojant akmenuotomis vietovėmis.
„Tikrai nelėksiu akis išdegęs, nes nesinori padangų prakirsti ir pasilikti tenais.
Jeigu po keturių dienų per daug atsiliksime, tuomet reikės paspausti“, – pridūrė Rokas.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!