„Nematau Baciuškos ar Setho Quintero, laiminčių kitų metų Dakarą, tačiau matau juos laiminčius tam tikrus atskirus greičio ruožus. Smagu matyti, kad į Dakarą atėjo nauja lenktynininkų karta.
Tam, kad laimėtum Dakarą, reikia ne greičio, o stabilumo. Tikiu, kad kitąmet vėl konkurencingi bus Lateganas ir Ekstromas. Dabar Dakare ne viskas taip lengvai nuspėjama, kaip anksčiau. Nebėra taip, kad be Sainzo, Loebo ir Al-Attiyah niekas negalėtų laimėti“, – AS.com sakė dar 1998 m. Dakare su motociklu debiutavęs ispanas.
I.Esteve taip pat pareiškė, kad šių metų Dakaras tikrai nebuvo pats sunkiausias. Pačiam ispanui daugiau problemų kėlė ne trasos, o prasta savijauta.
„Pirmą dieną taip susirgau, kad norėjau numirti... 3 dienos buvo siaubingos, aš nuolat vėmiau, negalėjau užmigti, todėl ir važiuoti būdavo labai sunku. Galiausiai kreipiausi į medikus, kurie mane pagydė gal per pusantros valandos.
Dakaras šiemet tikrai buvo labai konkurencingas, atvyko nemažai gamyklinių komandų, kurios visos troško tik laimėti. Tai padidino lenktynių intensyvumą ir prisidėjo prie to, kad kai kurie sportininkai nusprendė rizikuoti bei pridarė klaidų, tačiau tai nereiškia, kad pačios trasos buvo labai sudėtingos. Jeigu pažiūrėsite, kiek sportininkų užbaigė Dakarą, tai suprasite, kad šitas ralis nebuvo pats sunkiausias.
Saugos lankų skandalas? Nebuvo ten jokio skandalo. Visi sprendimai buvo priimti pagal taisykles. Tiesiog šiemet taip susiklostė situacija, kad keli automobiliai buvo taip deformuoti, kad nežymiai pažeidė saugumo taisykles. Tai nereiškia, kad kitąmet bus tas pats. Gali būti, kad tokių atvejų vėl nematysime kokį dešimtmetį“, – pridėjo I.Esteve.
I.Esteve „Ultimate“ klasėje Dakaro ralį užbaigė 22-as.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!