• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dakaro raliui artėjant prie finišo, „Dakar Classic“ įskaitoje dalyvaujantys lietuviai Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius yra labai arti istorinio pasiekimo. 

Dakaro raliui artėjant prie finišo, „Dakar Classic“ įskaitoje dalyvaujantys lietuviai Karolis Raišys ir Ignas Daunoravičius yra labai arti istorinio pasiekimo. 

REKLAMA

Su „Land Rover Defender“ visureigiu varžybose dalyvaujantys lietuviai išlaiko stabilų tempą. Po 11-os greičio ruožų lietuviai užima garbingą 3-čią vietą „Dakar Classic“ įskaitoje. 

Vairuotojas K. Raišys pabrėžia, kad ekipažo pasiekimai sukūrė nemenką iššūkį: „Dabar didžiausias tikslas – išlaikyti turimą poziciją“, – teigia lenktynininkas.

„Dakar Classic“ rezultatai yra skaičiuojami baudos taškais. Laimi ta komanda, kuri jų surenka mažiausiai. Po 11-os etapų, kuriuose dalyviams reikia įveikti greičio ruožus tiksliam laikui, navigacijos užduotis ir važiavimą per kopas, pirmauja ispanų „Factory Tub“ komanda, surinkusi 586 taškus.

Antroje vietoje – italų „Technosport“ ekipa, atsiliekanti 31 tašku, o trečioje – lietuviai K. Raišys ir I. Daunoravičius, važiuojantys seniausiu ralyje 1978-ų metų gamybos „Land Rover 109 Station Wagon“ automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA

Jų baudos taškų kraitelis siekia 980 taškus. Ekipažas yra 240 taškų atsiplėšęs nuo 4-oje vietoje esančių lenkų. Vis dėlto, nors skirtumas tarp lietuvių ir lenkų nėra mažas, tačiau K. Raišys pripažįsta, kad Dakaro nenuspėjamumas gali viską apversti aukštyn kojom. 

REKLAMA

„Šiandien turėjome įveikti tik maždaug 50 kilometrų navigacinį testą, bet įtampa – nebloga“, – finiše sakė K. Raišys. 

I. Daunoravičius pridurdamas džiaugėsi, kad vakarykštis organizatorių pažadas neišsipildė: „Organizatorius iš vakar buvo pažadėjęs, kad čia bus pačios klastingiausios kopos. Nors mums patinka varžybos, bet dalinai džiaugėmės, kad sutrumpino, nes tos kopos...

REKLAMA
REKLAMA

Važiuoji, lyg tai, normaliai – pradeda automobilis klimpti. Žiūri – po dešine jau vienas užklimpęs. Tik metrą ne ten pasukai – kaip į vandenį paskęsta“, – dalinosi įspūdžiais I. Daunoravičius.  

Kadangi greičio ruože netrūko labai klastingų vietų, K. Raišys atskleidė, kad šiandien jie į pagalbą pasitelkė taktinius sprendimus. 

„Porsche kuris nuo mūsų atsilieka ir absoliučiai yra ketvirtoje vietoje, mums kad išsaugoti trečiąją, pasivijome jį, nes jis startavo prieš mus, sekėme jį ir kartojom jo klaidas. Kai kurias – net piktybiškai, nes bijojome, kad šalia yra klampesnis smėlis“, – strategijos ypatumais dalijosi K. Raišys. 

Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaras 2025 polapyje. Taip pat nepraleiskite kasdien rodomų laidų apie Dakaro ralį – Dakaras 2025“ (20 val. per TV6 arba portale TV3.lt) ir „Dakarorama“ (23 val. per TV6 arba portale TV3.lt). 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų