Italų dizaino studijos „Pininfarina“ vadovai svarsto apie galimą Ženevos parodoje debiutavusio koncepcinio hibridinio automobilio „Cambiano“ gamybą. Jei būtų priimtas teigiamas sprendimas, „Pininfarina“ kartu su savo partneriais pagamintų nedidelę seriją tokių automobilių.
Jei būtų priimtas teigiamas sprendimas, „Pininfarina“ konstruktoriai generatorių sukančią inovatyvią dyzelinę turbiną pakeistų kompaktiškų dyzeliniu varikliu. Pagrindinis italus neraminantis dalykas – kaina. Manoma, kad gaminant vien tik dešimt vienetų „Cambiano“ kaina siektų net milijoną eurų. Tačiau jei pavyktų pagaminti 75 tokius automobilius jie kainuotų humaniškiau – maždaug po 400 tūkst. eurų.
„Pininfarina“ svarsto apie galimą koncepto „Cambiano“ gamybą. (nuotr. Gamintojo)
Konceptas „Cambiano“ yra ne tik nostalgiška, bet ir inovatyvi vizija – automobilis yra aprūpintas Cambiano konstruktorių biuro inžinierių sukurta hibridine jėgaine. Ją sudaro elektros baterijų blokas, kiekvienam ratui skirta po vieną elektros motorą, kurio kiekvieno maksimali galia siekia 150 kW. Be to čia dar yra su didelio našumo generatoriumi sublokuota kompaktiška dyzelinė turbina. Iki 100 kilometrų per valandą greičio „Cambiano“ įsibėgėja per 4,2 sekundės, o tai yra rezultatas būdingas labiau tituluotiems „sportininkams“, o ne gamtą tausojantiems automobiliams.
„Pininfarina“ svarsto apie galimą koncepto „Cambiano“ gamybą. (nuotr. Gamintojo)
Pakrovus elektros baterijas ir pripildžius nedidelį dyzelino baką „Cambiano“ gali pravažiuoti 800 kilometrų. O naudojant vien tik elektros energiją automobilis gali pravažiuoti 250 kilometrų.
„Pininfarina“ svarsto apie galimą koncepto „Cambiano“ gamybą. (nuotr. Gamintojo)