Prabangių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“, priklausantis Italijos koncernui „Fiat Group Automobiles“, planuoja itin sėkmingus ateinančius metus. Ambicingus planus gamintojas sieja su nauja 500 mln. eurų vertės gamykla Italijoje, didėjančiomis gamybos apimtimis - iki 2015 m. gamybą planuoja padidinti nuo 6 tūkst. iki 50 tūkst. automobilių per metus, ir su nuolat stiprinama specialistų komanda.
„Maserati“ planai stiprinti savo pozicijas buvo aiškiai matomi dar prieš kelerius metus, kuomet koncernas pradėjo formuoti stiprią profesionalų komandą – nuo tada „Maserati“ aktyviai investuoja į specialistus ir jų paiešką, siekdamas suburti pačią geriausią komandą. Šiandien „Maserati“ vadovų komandą sudaro 4 žymūs automobilių srities profesionalai, kurie sukauptą ilgalaikę patirtį ir žinias taiko šio itališko prekės ženklo vystymui ir jo pozicijų stiprinimui.
„Maserati“ generalinis direktorius, 20 metų automobilių srityje dirbantis vokietis Harald‘as Jacob‘as Wester‘is, vadinamas vienu įtakingiausių žmonių automobilių versle. Savo karjerą pradėjęs „Volkswagen“, vėliau dirbęs „Audi“ ir „Ferrari“, H. J. Wester‘is nuo 2004 m. yra koncerno „Fiat Group Automobiles“ vyriausias inžinerijos vadovas, tuo pačiu vadovauja ir „Maserati“.
„Maserati“ rinkodara rūpinasi 16 metų sėkmingai „BMW Group“ dirbęs Manfred‘as Braunl‘as. Šis specialistas gali pasigirti ne tik ilgamete patirtimi, dirbant su BMW ir MINI prekės ženklų rinkodara, jis taip pat 2011 m. tapo „BMW Group Canada“ generaliniu direktoriumi. Šiandien ilgametė darbo su vokiškais automobiliais patirtis M. Braunl‘ui ne tik netrukdo, bet ir padeda sėkmingai taikyti savo žinias, vystant ir prestižinį itališką automobilių prekės ženklą.
Dizaino vadovo pareigas „Maserati“ užima 30 metų žymioje „Pininfarina“ dizaino studijoje praleidęs Lorenzo Ramaciotti, kurio „prisilietimas“ „Maserati“ automobilių dizainui neabejotinai suteikia daugiau išraiškingumo. Šis italų dizaineris tikrai turi kuo pasigirti – jis yra prisidėjęs prie tokių modelių, kaip „550 Maranello“, „360 Modena“, „Enzo“, „F430“ kūrimo. L. Ramaciotti taip pat yra ir pirmojo „Maserati“ visureigio „Kubang“ autorius.
„Maserati“ inžinerijos vadovas - „Ferrari“ gimtinėje, Modenoje (Italija), užaugęs ir nuo vaikystės inžinieriumi tapti svajojęs Paolo Martinelli. Neeilinius sugebėjimus pademonstravęs inžinierius greitai tapo „Ferrari“ variklių gamybos vadovu, o 1994 m. jis buvo paskirtas atsakingu už „Formulė 1“ variklių kūrimą ir prisidėjo prie tokių agregatų, kaip V8, V10 ir V12 sukūrimo. P. Martinelli už lenktyninius variklius buvo atsakingas ir didžiausios Michael‘io Schumacher‘io sėkmės laikais.
„Maserati“ automobilius ir naująjį, kitų metų pradžioje debiutuojantį „Maserati Quattroporte“, iš įgaliotojo atstovo jau galima užsisakyti ir Lietuvoje - ilgametę patirtį automobilių versle turinčiai įmonių grupei „Modus grupė“ vasarą buvo suteikta teisė pirmą kartą šalyje atstovauti „Maserati” prekės ženklą. Kitų metų pradžioje sostinėje planuojama atidaryti „Maserati“ automobilių saloną ir techninio aptarnavimo centrą. Su pirmaisiais automobiliais - „Maserati Granturismo“, „Maserati Granturismo Sport“ ir „Maserati Gran Cabrio“, bus galima susipažinti jau gruodžio mėnesį Ozo g. 10A, Vilniuje esančiame automobilių salone.