Žurnalo „EVO“ specializacija –brangūs, grakštūs ir velnioniškai greiti automobiliai. Ne veltui „EVO“ vyrukai tituluojami, kaip tikri sportiškų automobilių ekspertai. Tad siūlome jums pasigrožėti šios komandos atlikto naujojo „Porsche 911“ testo filmuota medžiaga.
„911 Carrera“ versijoje ratus suka 3,4 litro darbo tūrio 350 a.g. opozicinis motoras, na o „Carrera S“ puikuojasi 400 a.g. 3,8 litro darbo tūrio varikliu. Automobilio pirkėjai gali rinkti mechanines ir automatines (DSG tipo) pavarų dėžes. Itin įdomu tai, kad „Porsche“ pirmieji pasiūlė 7 pavarų mechanines dėžes. Teigiama, kad naujuose „Porsche 911“ bus galima rasti ir KERS sistemą, vėliau turėtų pasirodyti ir hibridinė versija.
Būtent galingesnę versiją „Carrera S" po Kalifornijos saule iš širdies skraidino „EVO“ vyrukai. Ir net jei nežadate savo garažo papildyti tokiu automobiliu, užmeskite akį – amerikoniškas požiūris į Europos klasiką visuomet gali pasirodyti įdomus.