Visos reikalingos detalės ir komponentai į konvejerį patenka naudojant specialius karučius. Vieni karučiai veikia automatizuotai, sunkesnius karučius stumdo gamyklos darbuotojai.
Varikliai šioje gamykloje nėra gaminami. Jie atkeliauja iš Japonijos arba Prancūzijos.
Tokie patys procesai vyksta ir su pavarų dėžėmis.
Nemažą dalį juodo darbo atlieka robotai, kurie preciziškumu ir efektyvumu žmones pralenkė jau pakankamai seniai.
Kėbulo detalės pasiruošusios keliauti.
Kiekvienas automobilis privalo atitikti gamintojo nustatytus standartus. Kiekvienas automobilio kėbulas turi praeiti specialų testą, kuriame tikrinami tarpai tarp įvairių kėbulo detalių.
Jeigu yra galimybė, defektas šalinamas iškarto.
Automobilių kėbulai ruošiasi kelionei į dažymo kamerą.
O štai čia pamatysite salę, kurioje stovi automobiliai sugrįžę iš atostogų dažymo kameroje.
Prasideda sekantis etapas - likusių komponentų sumontavimas.
Pakabos komponentai, pavarų dėžė, variklis pagaliau suranda jam paskirtą vietą.
Prie kiekvieno automobilio dirba trys žmonės, kurie visus komponentus sumontuoja per keletą minučių.
Durų pasirinkimas gamykloje pakankamai didelis.
Sumontavus interjerą, žibintus ir kitus svarbius komponentus, automobilis pagirdomas ir išleidžiamas į trumpą bandomąjį važiavimą.
Tai paskutinis bandymas, kurį turi praeiti kiekvienas naujas automobilis. Gamyklos darbuotojai patikrina dažymo ir interjero surinkimo kokybę, stabdžių sistemos efektyvumą, variklio darbą.
Ir štai - visi automobiliai pasiruošę keliauti į naujus namus.