Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pastaruoju metu visas pasaulis eina iš proto dėl „Tesla“ automobiliuose pasirodžiusios autopiloto funkcijos, kuri leidžia perduoti automobilio kontrolę mašinoje esantiems milžiniškiems kompiuterio smegenims. Tačiau puikūs „Tesla“ kompanijos viešųjų ryšių skyriaus įgūdžiai tik dar kartą parodė kaip seniai sukurtą technologiją galima paversti visiškai nauja.
Autopiloto arba dalinė autonominio valdymo sistema esanti „Tesla“ automobiliuose pirmą kartą buvo sumontuota ne šios kompanijos elektromobiliuose, o S klasės „Mercedes Benz“ sedanuose prieš maždaug 15 metų. Nors tuomet pirmoji dalinė automobilio valdymo sistema nebuvo taip ištobulinta, tačiau ji galėjo palaikyti pastovų automobilio greitį, pastebėti priešais automobilį esančią kliūtį, autonomiškai padidinti arba sumažinti automobilio greitį.
Technologijoms tobulėjant, didieji automobilių gamintojai į savo naujausius kūrinius jau kurį laiką montuoja išmanias autopiloto sistemas, kurios niekuo nenusileidžia „Tesla“ elektromobiliuose esančiai funkcijai. Sunku tuo patikėti? Pasižvalgykite į beveik visus europietiškų automobilių gamintojus, kurie į „Tesla“ keliamą triukšmą žiūri tik su šypsena.
Didžiausias skirtumas tarp „Tesla“ ir kituose automobiliuose naudojamų autopiloto sistemų, sėdint už amerikietiško elektromobilio vairo galite visiškai atsipalaiduoti ir atitraukti rankas nuo vairo. Tuo tarpu norėdami tai padaryti „Volkswagen“ markės automobiliuose, nuolatos matysite įspėjamuosius pranešimus, kurie paprašys jūsų laikyti rankas ant vairo. Tačiau norint išbandyti „Volkswagen“ automobiliuose naudojamą autopiloto funkciją, užtenka tik pasitelkti fantaziją.
Žemiau esančiuose vaizdo įrašuose pamatysite kaip „Volkswagen“ vairuotojas demonstruoja vokiškuose automobiliuose sumontuotų sistemų išmanumą. Nors automobilių galimybės stebina, tačiau šis „Volkswagen“ vairuotojas mažai kuo skiriasi nuo „Tesla“ vairuotojų, kurie pilną mašinos kontrolę perduoda automatinėms greičio palaikymo sistemoms.
Pastaruoju metu visas pasaulis eina iš proto dėl „Tesla“ automobiliuose pasirodžiusios autopiloto funkcijos, kuri leidžia perduoti automobilio kontrolę mašinoje esantiems milžiniškiems kompiuterio smegenims. Tačiau puikūs „Tesla“ kompanijos viešųjų ryšių skyriaus įgūdžiai tik dar kartą parodė kaip seniai sukurtą technologiją galima paversti visiškai nauja.
Autopiloto arba dalinė autonominio valdymo sistema esanti „Tesla“ automobiliuose pirmą kartą buvo sumontuota ne šios kompanijos elektromobiliuose, o S klasės „Mercedes Benz“ sedanuose prieš maždaug 15 metų. Nors tuomet pirmoji dalinė automobilio valdymo sistema nebuvo taip ištobulinta, tačiau ji galėjo palaikyti pastovų automobilio greitį, pastebėti priešais automobilį esančią kliūtį, autonomiškai padidinti arba sumažinti automobilio greitį.
Technologijoms tobulėjant, didieji automobilių gamintojai į savo naujausius kūrinius jau kurį laiką montuoja išmanias autopiloto sistemas, kurios niekuo nenusileidžia „Tesla“ elektromobiliuose esančiai funkcijai. Sunku tuo patikėti? Pasižvalgykite į beveik visus europietiškų automobilių gamintojus, kurie į „Tesla“ keliamą triukšmą žiūri tik su šypsena.
Didžiausias skirtumas tarp „Tesla“ ir kituose automobiliuose naudojamų autopiloto sistemų, sėdint už amerikietiško elektromobilio vairo galite visiškai atsipalaiduoti ir atitraukti rankas nuo vairo. Tuo tarpu norėdami tai padaryti „Volkswagen“ markės automobiliuose, nuolatos matysite įspėjamuosius pranešimus, kurie paprašys jūsų laikyti rankas ant vairo. Tačiau norint išbandyti „Volkswagen“ automobiliuose naudojamą autopiloto funkciją, užtenka tik pasitelkti fantaziją.
Žemiau esančiuose vaizdo įrašuose pamatysite kaip „Volkswagen“ vairuotojas demonstruoja vokiškuose automobiliuose sumontuotų sistemų išmanumą. Nors automobilių galimybės stebina, tačiau šis „Volkswagen“ vairuotojas mažai kuo skiriasi nuo „Tesla“ vairuotojų, kurie pilną mašinos kontrolę perduoda automatinėms greičio palaikymo sistemoms.