• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ oficialiai pristatė naujos kartos „CLA“, tačiau, išskyrus gerai žinomą pavadinimą, šis modelis nieko bendra su ankstesniu neturi. Tai yra pirmasis bendrovės elektromobilis, sukurtas ant modulinės MMA platformos, kuri ateityje taps pagrindu daugeliui kitų kompaktiškų elektrinių modelių.

23

Vokietijos automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ oficialiai pristatė naujos kartos „CLA“, tačiau, išskyrus gerai žinomą pavadinimą, šis modelis nieko bendra su ankstesniu neturi. Tai yra pirmasis bendrovės elektromobilis, sukurtas ant modulinės MMA platformos, kuri ateityje taps pagrindu daugeliui kitų kompaktiškų elektrinių modelių.

REKLAMA

Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis „CLA“ paaugo visomis kryptimis: jis tapo 35 mm ilgesnis (iki 4 723 mm), plotis išaugo iki 29 mm (1 855 mm), o ratų bazė pailgėjo net 61 mm ir dabar siekia 2 790 mm. Automobilis taip pat tapo 29 mm aukštesnis, todėl salone atsirado dar daugiau vietos keleivių galvoms.

Pirmą kartą po 90 metų „Mercedes-Benz“ automobilyje vėl atsirado ir bagažinė priekyje. Įdomu tai, kad paskutinį kartą toks sprendimas buvo panaudotas tarpukario modelyje „Mercedes-Benz 130“, kurio variklis buvo sumontuotas gale. Šiandieninė naujojo CLA priekinė bagažinė padidina bendrą daiktų laikymo erdvę dar 45 litrais.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas įspūdingiausių rodiklių – labai mažos energijos sąnaudos. Gamintojas teigia, kad populiariausia versija „CLA 250+“ su 85 kWh baterija galės nuvažiuoti net iki 792 kilometrų viena įkrova, o energijos sąnaudos svyruos tarp 12,2 ir 14,0 kWh 100 kilometrų. Galingiausia versija – „CLA 350 4MATIC“ – turės net 350 AG (260 kW) ir bus varoma visais keturiais ratais.

REKLAMA

Išskirtinai žemos sąnaudos ir ilgas viena įkrova nuvažiuojamas atstumas pasiektas dėl itin geros aerodinamikos, kurios pasipriešinimo koeficientas – vos 0,23, taip pat naujos šilumos siurblio technologijos ir pažangios energijos valdymo sistemos.

Dėl naujos kartos 800 voltų technologijos automobilį bus galima įkrauti net iki 320 kW galia, tad trumpas sustojimas įkrovimo stotelėje leis netrukus vėl įveikti šimtus kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA

Salono viduje – minimalizmas ir pažangiausios technologijos

„CLA“ salone vyrauja minimalistinis dizainas, kuriam prabangos suteikia aukščiausios kokybės medžiagos ir futuristinė technologijų integracija. Trys ekranai – 14 colių centrinis multimedijos ekranas, 14 colių keleivio ekranas bei 10,25 colių skaitmeninis prietaisų skydelis – sukuria ypač modernų interjerą.

Naujos kartos multimedijos sistema MBUX veikia su integruotu „Microsoft“ ir „Google“ dirbtiniu intelektu, kuris užtikrins ne tik patogią vartotojo sąsają, bet ir galimybę nuolat atnaujinti sistemą belaidžiu ryšiu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, visose komplektacijose standartiškai montuojamas panoraminis stogas, kuris turi specialią apsaugą nuo infraraudonųjų spindulių ir padeda išvengti salono perkaitimo.

Saugumas – prioritetas Nr. 1

Gamintojas skelbia, kad naujasis „CLA“ bus vienas saugiausių elektromobilių rinkoje. Jau standartinėje įrangoje bus gausu aktyvių saugos sistemų, tarp kurių – ir unikali centrinė oro pagalvė, išsiskleidžianti tarp vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio susidūrimo metu.

REKLAMA

Iki šiol tokią technologiją „Mercedes-Benz“ montuodavo tik aukštesnės klasės modeliuose.

Bus ir hibridinės versijos

Nors pagrindinis akcentas skiriamas elektromobiliui, „Mercedes-Benz“ neslepia, kad iki metų pabaigos prekyboje pasirodys ir hibridinės „CLA“ versijos.

Jos bus aprūpintos 48 voltų elektros sistema ir integruotu elektros varikliu transmisijoje. Hibridiniai variantai galės važiuoti vien elektros režimu mieste, kai galia neviršys 20 kW, taip padėdami papildomai mažinti emisijas ir degalų sąnaudas.

Elektrinis „Mercedes-Benz CLA“ Lietuvoje debiutuos jau kitų metų vasaros pradžioje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų