Kompanija „Ford“ tęsia planinę variklių gamos rokiruotę – vietoje puikiai žinomų 1,6 litro darbo tūrio atmosferinių benzininių variklių jau kitą mėnesį į „Ford Focus“ Europos gamyklose bus montuojami vieno litro darbo tūrio turbininiai „EcoBoost“ serijos varikliai.
Trijų cilindrų litro darbo tūrio „EcoBoost“ varikliai nėra itin sportiški – jų galia siekia 100 ir 125 a.g. Tai ne kokie 1,6 l. darbo tūrio naujieji „EcoBoost“, kurių galia rimčiausioje versijoje gali siekti net 182 a.g.
Pagrindiniu mažųjų „EcoBoost“ serijos motorų koziriu bus kukli tarša ir apetitas benzinui. (nuotr. Gamintojo)
Atrodytų, kam reikia keisti patikimą ir paprastą 1,6 litro darbo tūrio motorą brangesniu ir gerokai sudėtingesniu nauju. Juo labiau, kad variklių galia čia visai nesiskiria. Tačiau pagrindiniu mažųjų „EcoBoost“ serijos motorų koziriu bus kukli tarša ir apetitas benzinui.Teigiama, kad vidutinės „Ford Focus“ kuro sąnaudos su naujuoju varikliu sieks tik 5 litrus 100 kilometrų kelio.