ecoboost
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „ecoboost“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „ecoboost“.
Laikas įvertinimams : Išgirskite kaip skamba naujo „Ford Focus RS“ variklis
Ženevos automobilių parodoje mes juo žavėjomės. Nors automobilis buvo aptvertas, tačiau mums patiko, jog „Ford“ pasiryžo užimti tuščią „Mitsubishi Lancer EVO“ vietą ir nori įrodyti, jog galingų, keturių varančiųjų ratų pavarą turinčių automobilių gamyba gali būti pelninga.
Šią savaitę „Focus RS“ atkeliavo į vieną didžiausių Jungtinių Valstijų miestų - Niujorką. Balandžio 3 dieną, šiame mieste prasidės tarptautinė automobilių paroda, kurioje bus demonstruojama ši raketa.
„Ford EcoBoost“ varikliai - 5 milijonuose automobilių
Nuo 2009-ųjų, kai buvo pagamintas pirmasis „EcoBoost“ variklis, „Ford“ pardavė jau 5 milijonus įvairaus litražo šios šeimos narių. Europoje „EcoBoost“ montuojamas į kas ketvirtą čia parduodamą „Ford“ automobilį, o pats populiariausias Europoje „EcoBoost“ yra garsusis 1 litro darbinio tūrio 3 cilindrų benzininis variklis – tokių automobilių jau parduota daugiau nei 230 tūkst. Tris metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažinta jėgainė šiuo metu gaminama Kelne ir Rumunijos mieste Krajovoje.
„Ford EcoBoost“ variklis - geriausias pasaulyje
To dar nėra buvę „International Engine Of The Year“ rinkimuose. Niekada. „Ford“ sukurtas trijų cilindrų mažylis „EcoBoost“ šiemet jau trečią kartą iš eilės išrinktas geriausiu pasaulyje. 82 specializuotų leidinių žurnalistai iš 35 šalių šiandien Štutgarte paskelbė „EcoBoost“ geriausiu varikliu kategorijoje iki 1 litro ir absoliučioje įskaitoje, pažymėdami, kad ši mažytė jėgainė išsiskiria savo galia, taupumu, išbaigtumu ir technologijomis.
„Ford“ kitąmet pristatys 23 naujus modelius, atnaujintą „EcoBoost“ motorą
„Ford“ kompanija pranešė, kad kitais metais ruošiasi pristatyti net 23 naujus modelius.
Amerikiečiai nesiryžta leistis į smulkmenas, tačiau žinome, kad net šešiolika modelių bus pristatyti Jungtinėse Amerikos Valstijose. Jų tarpe bus naujos kartos „Mustang“, „Transit“, „Transit Connect“ ir „Lincoln MKC“.
Kitais metais taip pat pamatysime ir gerokai atnaujintą „EcoBoost“ variklį. „Ford“ tikina, kad atnaujinti motorai taps efektyvesni, šiek tiek ekonomiškesni.
„Ford“ pagamino jau 2 milijonus „EcoBoost“ variklių
Koncernas „Ford“ švenčia – vienoje iš gamyklų gimė „EcoBoost“ šeimos variklis, pažymėtas skaičiumi 2 000 000. Du milijonai „EcoBoost“ variklių buvo pagaminti vos per ketverius metus nuo 2009-ųjų. Dėl augančios paklausos jų gamybos apimtys nuosekliai didėjo ir šiuo metu per mėnesį pagaminama jau 100 tūkstančių vienetų. „Ford EcoBoost“ generuoja įspūdingą galią sunaudodamas nedaug degalų, todėl nereikia stebėtis, kad toks derinys sužavėjo klientus visame pasaulyje.
Amerikiečiai kritikuoja turbininius variklius
JAV leidinys „Consumer Reports“ atliko savarankiškus tyrimus ir priėjo prie išvados, kad turbininiai varikliai ne tokie ekonomiški nei to paties gamintojo ir tos pačios galios atmosferiniai.
Nedidelius turbininius variklius parduoti lengviau, nes vairuotojus patraukia maža jų apimtis. Vairuotojai viliasi, kad toks variklis bus ir ekonomiškas. Iš tiesų automobilio su turbininiu varikliu savininkui sutaupyti nepavyksta.
„Ford“ pradėjo naujos kartos visureigio „Kuga“ gamybą Ispanijoje
„Ford“ gamykloje Valensijoje pradėta masinė naujos kartos miesto visureigio „Kuga“ gamyba, nauji automobiliai netrukus pasieks ir oficialių koncerno atstovų prekybos salonus.
„Kuga“ iš kitų išsiskirs ilgesniu automobilyje įdiegtų inovacijų sąrašu.
Keliuose − pusė milijono „Ford“ su „EcoBoost“ varikliais
„Ford“ vos per trejus metus pagamino ir pardavė 500 000 modelių su taupiaisiais „EcoBoost“ serijos varikliais. Jubiliejinis „EcoBoost“ atiteko JAV Liuisvilio gamykloje pagamintam visureigiui „Ford Escape“. Europoje per trejus metus parduota 130 000 automobilių su šiais varikliais.
„EcoBoost“ seriją sudaro geriausiu pasaulyje varikliu išrinktas 1 litro, 1,6 litro, 2 litrų ir 3,5 litro darbinio tūrio varikliai.
Pradėta atnaujintos „Ford Fiesta“ gamyba
„Ford“ savo gamykloje Kelne šiandien pradėjo atnaujintos „Ford Fiesta“ masinę gamybą, o koncerno atstovų salonus ką tik nuo konvejerio nuriedėję automobiliai pasieks po gero mėnesio. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje naujosios „Fiesta“ laukiama 2013 metų vasario pabaigoje.
„Ford Fiesta“ ne tik pasikeitė išoriškai, įgavusi dar daugiau dinamiškumą pabrėžiančių detalių – „Ford“ mažylei dabar siūlomas neįtikėtinas variklių pasirinkimas.
„Ford Fiesta“ permainos: naujas veidas, naujas variklis ir naujos technologijos
Atnaujintą „Ford Fiesta“ specialiame renginyje „Go Further“ Nyderlandų sostinėje pristatė „Ford“ prezidentas Allanas Mulallay. Mažiausias „Ford“ koncerno modelis pasikeitė ne tik išoriškai – „Fiesta“ turės balsu valdomą komunikacijos sistemą „Ford Sync“, „Active City Stop“ ir „MyKey“ sistemas. Be to, „Fiesta“ bus galima užsakyti su geriausiu pasaulyje šiemet išrinktu varikliu – 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“.
Sistema „MyKey“ taip pat naujovė.
REKLAMA
REKLAMA
„Ford Escape“ nesėkmės: liepos mėn. SUV buvo atšauktas du kartus
2013 m. modeliu įvardinamam „Ford Escape“ pastarosios savaitės buvo itin nesėkmingos. Iš pradžių liepos viduryje dėl trukdymus stabdant galinčių sukelti kilimėlių buvo atšaukti beveik keturi tūkst. automobilių, tačiau koncerno problemos tuo nesibaigė. Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad atšaukiami dar 11,5 tūkst. nuo balandžio pražios iki liepos 11d. pagamintų JAV ir Kanadoje realizuotų automobilių su 1,6 litro „EcoBoost“ varikliais.
1,0 litro „EcoBoost" variklis bus montuojamas į „Ford“ vienatūrius
Nuo šių metų spalio „Ford of Europe“ rinkai pasiūlys „Ford C-Max“ ir „Ford Grand C-Max“ automobilius, kuriuose montuojamas 2012 m. geriausiu pripažintas variklis - 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“. Geriausio metų variklio ir vienatūrių segmento automobilių kombinacija leidžia būti lyderiais tarp šios klasės automobilių: efektyviausiai naudoti degalus ir užtikrinti mažiausią CO2 taršą.
Paskelbti „Tarptautinių metų variklio apdovanojimų 2012“ laureatai
Pagrindinėje „Metų variklio 2012“ nominacijoje šiais metais geriausiu buvo išrinktas „Ford“ 1,0 litro „EcoBoost“ motoras, surinkęs didžiausią balų skaičių ir aplenkęs antroje vietoje likusį praėjusių metų laimėtoją, „Fiat“ 0,9 litro „TwinAir“ agregatą.
Tai yra pirmas kartas per visą 13 metų „Tarptautinių metų variklio“ apdovanojimų istoriją, kai pagrindinį prizą pelno mėlynu ovalu pažymėtų automobilių gamintojas.
Prestižinį „Metų variklio 2012“ titulą pelnė mažasis „Ford EcoBoost“ motoras
Naujasis „Ford Motor Company“ litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis šiandien paskelbtas geriausiu 2012 metų varikliu prestižiniame „International Engine of the Year“ (IEOY) konkurse.
Ketvirtadalis užsakomų „Ford Focus“ ‒ su naujuoju 1,0 litro varikliu
Per pirmąjį užsakymų mėnesį Europos pirkėjai užsakė 4700 „Ford Focus“ su naujuoju „EcoBoost“ 1 litro darbinio tūrio varikliu ir tai sudarė net 23,3 proc. bendro „Focus“ užsakymo portfelio. Šveicarijoje šis rodiklis siekė net 60 proc.
Didžiausiose „Ford“ Europos rinkose – Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje – „Focus“ su naujuoju varikliu užėmė 28 proc. užsakymų portfelio.
„Ford“ imasi variklių tūrio mažinimo
Pastaraisiais metais automobilių industrijoje kilusios variklių darbo tūrio mažinimo ir efektyvumo didinimo tendencijos pamažu pasiekia savo piką. Puikus to pavyzdys, naujausias „Ford“ 1,0 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi, jau artimiausiais metais gamintojo modeliuose pakeisiantis 1,6 litro motorus.
„Ford Fiesta“ ruošiasi Ženevai
Dabartinės kartos „Ford Fiesta“ rinkoje yra jau nuo 2008 m. taigi artėja modelio gamybos ciklo viduriui būdingos permainos. Jei amerikiečių automobilių gamintojas ir testavo atnaujintą hečbeką iki šiol, jis buvo gerai maskuotas, nes tai yra pirmosios prototipo nuotraukos pasirodę viešojoje erdvėje.
Akivaizdu, kad galinė automobilio dalis išliko beveik nepakitusi, tačiau storas visą priekį dengiantis maskuotės sluoksnis yra užuomina, kad čia permainos bus rimtos.
„Ford Focus“ prioritetas – trys cilindrai
Kompanija „Ford“ tęsia planinę variklių gamos rokiruotę – vietoje puikiai žinomų 1,6 litro darbo tūrio atmosferinių benzininių variklių jau kitą mėnesį į „Ford Focus“ Europos gamyklose bus montuojami vieno litro darbo tūrio turbininiai „EcoBoost“ serijos varikliai.
Pasak „Ford“ vadovų „Mustang“ gaus kompaktiškus variklius
„Ford“ koncerno automobilių visam pasauliui strategija, panašu, neaplenks ir ekstravagantiško „Mustang“ modelio. Detroito automobilių parodoje koncerno viceprezidentas globalių produktų kūrimui Derrick Kuzak oficialiai patvirtino, kad „Mustang“ modelio automobiliai gaus ir „EcoBoost“ serijos turbininius variklius.
Kokie būtent agregatai iš „EcoBoost“ šeimynos bus montuojami į „Mustang“ vienas iš „Ford“ bosų neatsakė. Bet tai reiškia, kad „Mustang“ modelių gamoje gali atsirasti net ir.
„Ford“ rinkai ruošia naujus pikapų modelius
„Ford“ rinkai ruošia net du naujus modelius, kurie pagal savo gabaritus bus priskiriami vidutinių pikapų klasei.
Pirmasis modelis, šiuo metu įvardintas kaip „P525“, „Ford“ modelių klasifikacijoje bus žymimas F-100 serija. Naujasis pikapas bus montuojamas su keturių cilindrų V6 tipo „EcoBoost“ varikliu.
Antroji „Ford“ gamintojų naujiena „T6“ turėtų pakeisti dabartinį „Ford Ranger“ ir bus surinkinėjama Tailande.