Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
ES konkurencijos priežiūros institucijos vakar atliko reidus keliose automobilių pramonės bendrovėse ir asociacijose keliose šalyse, įtardamos, kad jos pažeidė bloko kartelines taisykles, o Didžiosios Britanijos konkurencijos institucija taip pat pradėjo tyrimą.
„Patikrinimai ir prašymai pateikti informaciją yra susiję su galimais susitarimais, susijusiais su eksploatuoti netinkamų automobilių ir mikroautobusų, kurie laikomi atliekomis, surinkimu, apdorojimu ir panaudojimu“, - sakoma ES institucijos pareiškime.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ buvo viena iš nedaugelio, kuri patvirtino, jog bendrovės būstinėje lankėsi Europos Komisijos tyrėjai.
Europos Komisijos tyrėjai taip pat lankėsi „Opel“ markės biure. Gamintojos atstovai patvirtino, jog tyrėjai bendrovės biure atliko kratą.
„Tyrimo objektas – nebenaudojamų transporto priemonių perdirbimo sritis“, - sakoma „Opel“ pareiškime.
Tuo tarpu Vokietijos automobilių gamintoja BMW pranešė, jog sulaukė Europos Komisijos tyrėjų užklausų pateikti tam tikrą informaciją.
„Ford“ taip pat patvirtino, jog gavo pranešimą iš Europos Komisijos. Bendrovės atstovų teigimu, šis tyrimas yra susijęs su senų arba nurašytų transporto priemonių, ypač lengvųjų automobilių ir mikroautobusų, kurie yra netinkami eksploatuoti ir jų perdirbimu.“
Verta pažymėti, jog „Audi“ ir „Volkswagen“ atsisakė pasidalinti savo įžvalgomis, susijusiomis su Europos Komisijos tyrimu.
ES kartelinių susitarimų taisykles pažeidusioms bendrovėms gresia baudos iki 10 % jų pasaulinės apyvartos.
Per pastarąjį dešimtmetį Europos Komisija automobilių dalių karteliams, prekiaujantiems įvairiais gaminiais – nuo stabdžių iki paskirstymo sistemos diržų, saugos diržų ir oro pagalvių – iš viso skyrė apie 2,2 mlrd. eurų baudų.
ES konkurencijos priežiūros institucijos vakar atliko reidus keliose automobilių pramonės bendrovėse ir asociacijose keliose šalyse, įtardamos, kad jos pažeidė bloko kartelines taisykles, o Didžiosios Britanijos konkurencijos institucija taip pat pradėjo tyrimą.
„Patikrinimai ir prašymai pateikti informaciją yra susiję su galimais susitarimais, susijusiais su eksploatuoti netinkamų automobilių ir mikroautobusų, kurie laikomi atliekomis, surinkimu, apdorojimu ir panaudojimu“, - sakoma ES institucijos pareiškime.
Prancūzijos automobilių gamintoja „Renault“ buvo viena iš nedaugelio, kuri patvirtino, jog bendrovės būstinėje lankėsi Europos Komisijos tyrėjai.
Europos Komisijos tyrėjai taip pat lankėsi „Opel“ markės biure. Gamintojos atstovai patvirtino, jog tyrėjai bendrovės biure atliko kratą.
„Tyrimo objektas – nebenaudojamų transporto priemonių perdirbimo sritis“, - sakoma „Opel“ pareiškime.
Tuo tarpu Vokietijos automobilių gamintoja BMW pranešė, jog sulaukė Europos Komisijos tyrėjų užklausų pateikti tam tikrą informaciją.
„Ford“ taip pat patvirtino, jog gavo pranešimą iš Europos Komisijos. Bendrovės atstovų teigimu, šis tyrimas yra susijęs su senų arba nurašytų transporto priemonių, ypač lengvųjų automobilių ir mikroautobusų, kurie yra netinkami eksploatuoti ir jų perdirbimu.“
Verta pažymėti, jog „Audi“ ir „Volkswagen“ atsisakė pasidalinti savo įžvalgomis, susijusiomis su Europos Komisijos tyrimu.
ES kartelinių susitarimų taisykles pažeidusioms bendrovėms gresia baudos iki 10 % jų pasaulinės apyvartos.
Per pastarąjį dešimtmetį Europos Komisija automobilių dalių karteliams, prekiaujantiems įvairiais gaminiais – nuo stabdžių iki paskirstymo sistemos diržų, saugos diržų ir oro pagalvių – iš viso skyrė apie 2,2 mlrd. eurų baudų.