Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojai stengiasi rasti alternatyvių Ukrainoje gaminamų gyvybiškai svarbių dalių šaltinių Kinijoje ir Meksikoje, nes Rusijos invazija sustabdė surinkimo linijas ir nutraukė sudėtingas tiekimo grandines.
Naujų tiekėjų paieška yra naujausias iššūkis automobilių pramonei, kuri jau ir taip kenčia nuo sparčiai kylančių metalo ir energijos kainų, dėl pandemijos sutrikusių tiekimo grandinių ir puslaidininkių lustų trūkumo.
Dėl Rusijos invazijos į Ukrainą sutriko laidų pynės, kurios vidutiniame automobilyje sujungia iki 5 km ilgio laidus, gamyba. Jie yra unikalūs kiekvienam modeliui, be jų neįmanoma surinkti transporto priemonių.
Dėl to antroji pasaulio automobilių gamintoja „Volkwagen“ ir BMW sumažino gamybos apimtis ir laikinai uždarė kai kurias surinkimo linijas, o „Mercedes-Benz“ įspėjo, kad netrukus bus paveikta ir jos gamyba.
„Volkswagen Group“ priklausantis gamintojas „Audi“ teigė, kad visa „Volkswagen“ grupė stengiasi, kad pagrindiniai tiekėjai perkeltų Ukrainos laidų rinkinių gamybą į kitas gamyklas arba rastų alternatyvius tiekėjus. Šios paieškos apima Rytų Europą, Šiaurės Afriką, Meksiką ir galbūt Kiniją.
BMW taip pat sakė, kad veda intensyvias derybas su tiekėjais, siekdama surasti alternatyvius dalių šaltinius, o „Stellantis“ koncerno atstovai pareiškė, kad jau perkėlė tiekimą iš Ukrainos į kitas Europos šalis, tačiau atsisakė nurodyti, kur.
Vakarų Ukrainoje, kurioje netrūksta pigios, bet aukštos kvalifikacijos darbo jėgos, įsikūrė du laidų pynės gamybos centrai – Japonijos „Fujikura“ ir Prancūzijos „Nexans“.
Siekiant perkelti gamybą į gamyklas kitose pigiose rinkose, kuriose veikia aktyvi laidų pynės pramonė, pavyzdžiui, Rumunijoje, Serbijoje ar Tunise, reikia pirkti naują įrangą pajėgumams padidinti, o tai gali užtrukti kelis mėnesius.
Automobilių gamintojai stengiasi rasti alternatyvių Ukrainoje gaminamų gyvybiškai svarbių dalių šaltinių Kinijoje ir Meksikoje, nes Rusijos invazija sustabdė surinkimo linijas ir nutraukė sudėtingas tiekimo grandines.
Naujų tiekėjų paieška yra naujausias iššūkis automobilių pramonei, kuri jau ir taip kenčia nuo sparčiai kylančių metalo ir energijos kainų, dėl pandemijos sutrikusių tiekimo grandinių ir puslaidininkių lustų trūkumo.
Dėl Rusijos invazijos į Ukrainą sutriko laidų pynės, kurios vidutiniame automobilyje sujungia iki 5 km ilgio laidus, gamyba. Jie yra unikalūs kiekvienam modeliui, be jų neįmanoma surinkti transporto priemonių.
Dėl to antroji pasaulio automobilių gamintoja „Volkwagen“ ir BMW sumažino gamybos apimtis ir laikinai uždarė kai kurias surinkimo linijas, o „Mercedes-Benz“ įspėjo, kad netrukus bus paveikta ir jos gamyba.
„Volkswagen Group“ priklausantis gamintojas „Audi“ teigė, kad visa „Volkswagen“ grupė stengiasi, kad pagrindiniai tiekėjai perkeltų Ukrainos laidų rinkinių gamybą į kitas gamyklas arba rastų alternatyvius tiekėjus. Šios paieškos apima Rytų Europą, Šiaurės Afriką, Meksiką ir galbūt Kiniją.
BMW taip pat sakė, kad veda intensyvias derybas su tiekėjais, siekdama surasti alternatyvius dalių šaltinius, o „Stellantis“ koncerno atstovai pareiškė, kad jau perkėlė tiekimą iš Ukrainos į kitas Europos šalis, tačiau atsisakė nurodyti, kur.
Vakarų Ukrainoje, kurioje netrūksta pigios, bet aukštos kvalifikacijos darbo jėgos, įsikūrė du laidų pynės gamybos centrai – Japonijos „Fujikura“ ir Prancūzijos „Nexans“.
Siekiant perkelti gamybą į gamyklas kitose pigiose rinkose, kuriose veikia aktyvi laidų pynės pramonė, pavyzdžiui, Rumunijoje, Serbijoje ar Tunise, reikia pirkti naują įrangą pajėgumams padidinti, o tai gali užtrukti kelis mėnesius.