Panašūs kaltinimai jau buvo pateikti „Renault“ ir „Volkswagen“.
„Dar du „Stellantis“ padaliniai – „Automobiles Citroen“ ir „FCA Italy“ buvo iškviesti atvykti į teismą Paryžiuje atitinkamai birželio 10 dieną ir liepos mėnesį, atliekant tą patį tyrimą“, – sakoma „Stellantis“ pranešime.
JAV ir Europos automobilių milžinė teigė, kad „Peugeot“ atžvilgiu tyrimas vyksta „dėl įtarimų apgaudinėjus vartotojus, o sukčiavimas susijęs „Euro 5“ dyzelinių transporto priemonių pardavimu Prancūzijoje 2009–2015 metais“.
„Bendrovės yra įsitikinusi, kad jos išmetamųjų teršalų kontrolės sistemos atitinkamu metu atitiko visus taikomus reikalavimus bei atitinka šiuolaikinius reikalavimus, ir laukia progos tai įrodyti“, – pridūrė „Stellantis“.
Pranešimas paskelbtas praėjus vos dienai, kai Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ pranešė, kad jai pareikšti kaltinimai dėl minėto skandalo, o dar prieš dvi dienas tą patį pripažino ir „Renault“.
Vadinamasis dyzelgeito skandalas kilo 2015 metais, kai „Volkswagen“ prisipažino maždaug 11 mln. transporto priemonių įdiegusi įrangą, leidžiančią parodyti netikrus išmetamo anglies dioksido rodmenis, nors faktinis išmetamų teršalų kiekis galėjo būti iki 40 kartų didesnis.
Šaltinis iš teisinės sistemos teigė, kad „Peugeot“ pateikti kaltinimai yra susiję su įtarimais „sukčiavimu, keliančiu pavojų žmonių ar gyvūnų sveikatai“.
Prancūzijos Konkurencijos, vartotojų apsaugos ir kovos su sukčiavimu departamentas prie Ekonomikos ministerijos (DGCCRF) 2017 metų vasario mėnesį paskelbė ataskaitą, kurioje buvo teigiama, kad egzistuoja „visuotinė strategija, skirta gaminti reikalavimus neatitinkančius variklius ir vėliau juos komercializuoti“.
Tyrėjai teigia, kad „Peugeot-Citroen“ nuo 2009 metų rugsėjo iki 2015 metų rugsėjo Prancūzijoje pardavė maždaug 1,9 mln. „Euro 5“ dyzelinių automobilių, „kurių varikliuose buvo įdiegta duomenis klastojanti įranga“.