Bendrovės pranešimas paskelbtas praėjus dienai, kai varžovė iš Prancūzijos „Renault“ informavo taip pat sulaukusi kaltinimų.
Buvęs „Volkswagen“ generalinis direktorius Martinas Winterkornas Berlyne taip pat yra apkaltintas melagingais pareiškimais ir jau sutiko sumokėti automobilių gamintojai keliolikos milijonų eurų sumą, kad būtų išspręsti kaltinimai aplaidumu vadinamajame dyzelgeito skandale.
Reaguodama į kaltinimus „Volkswagen“ pareiškė „nepakenkusi“ prancūzų vartotojams, nors tyrimui artimas šaltinis teigė, jog įmonei gresia kaltinimai mėginus apgauti klientus.
Teismas įmonei skyrė 10 mln. eurų užstatą ir pareikalavo 60 mln. eurų banko garantijos – kaip ir „Renault“ atveju, – kuri gali būti panaudota padengti galimas kompensacijų išmokas, teigė šaltinis.
Vadinamasis dyzelgeito skandalas kilo 2015 metais, kai „Volkswagen“ prisipažino maždaug 11 mln. transporto priemonių įdiegusi įrangą, leidžiančią parodyti netikrus išmetamo anglies dioksido rodmenis, nors faktinis išmetamų teršalų kiekis galėjo būti iki 40 kartų didesnis.
Baudos, teisiniai mokesčiai, transporto priemonių atnaujinimas ir atšaukimas įmonei jau kainavo apie 32 mlrd. bei sudavė didžiulį smūgį reputacijai.
Prancūzijos „Peugeot“, kuri po susijungimo su „Fiat“ dabar priklauso grupei „Stellantis“, atžvilgiu taip pat yra atliekamas tyrimas dėl išmetamų teršalų duomenų klastojimo.