• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol vieni svajoja apie prieinamus nebrangius naudotus automobilius, kiti iš salono perka jau ne pirmą ir ne antrą mašiną, kuri kainuoja kelis šimtus tūkstančių ar net virš milijono eurų.

Kol vieni svajoja apie prieinamus nebrangius naudotus automobilius, kiti iš salono perka jau ne pirmą ir ne antrą mašiną, kuri kainuoja kelis šimtus tūkstančių ar net virš milijono eurų.

REKLAMA

Tokius automobilius sau galinčių leisti lietuvių vis daugėja, tad įdomu, kas tai per žmonės, kokias markes jie renkasi ir kiek pinigų yra pasiryžę išleisti už išskirtinę transporto priemonę.

Brangiausi lietuvių automobiliai 2024 m.

„Regitra“ su naujienų portalu tv3.lt pasidalijo TOP 10 brangiausių automobilių, kuriuos lietuviai įsigijo ir registravo 2024 m.

Vis tik įmonės atstovė spaudai Eglė Bačionytė paminėjo, kad šie automobiliai yra labai unikalūs, o kai kurie – ir vienetiniai, tad kai kurių iš jų modelius teko pakeisti bendresniais, kad nebūtų galima identifikuoti jų savininkų, pažeidžiant privatumą.

Dėl tos pačios priežasties „Regitra“ negalėjo atskleisti ir šių automobilių kainų, tačiau žurnalistai patikrino vidutines šių modelių kainas internete.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantis šia informacija, brangiausi lietuvių įsigyti automobiliai pernai galėjo kainuoti nuo 100 tūkst. eurų iki 1 mln. eurų.

REKLAMA

Vis tik tai priklauso nuo kiekvieno automobilio individualiai: jo specifikacijų, tikslaus modelio, pirkimo vietos, mokesčių ir kitų aplinkybių. Tad nurodytos kainos yra orientacinės ir nebūtinai atitinka tikrąsias šių TOP 10 brangiausių automobilių kainas.

Prabangūs automobiliai ir jų pirkėjai

Automobilių rinkos ekspertas Vitoldas Milius nurodė, kad vienareikšmiškai apibūdinti prabangių automobilių savininkus lietuvius yra gana sunku, kadangi tokių mašinų pirkėjų portretas yra įvairus.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, tarp jų yra ir tikrai jaunų žmonių, ir vyresnių, kurie per gyvenimą uždirbo daug pinigų ir dabar gali leisti sau išpildyti tas svajones, kurios anksčiau buvo neįmanomos.

Pašnekovas tik išskyrė, kad jauni žmonės galbūt labiau yra linkę į sportiškesnius modelius, vyresni – į prabangą.

„Tai yra žmonės, kurie gali sau tai leisti, kurie daug uždirba. Dažniausiai – arba verslininkai, arba kokių nors didelių įmonių vadovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lietuviai mėgsta automobilius ir dabar gana nemažai investuoja ar tiesiog perka išskirtinius, istorinius, prabangius, brangius, įdomius, sportinius ir visokius kitokius automobilius. Dėl to mes jų pamatome vis dažniau, o tai rodo, kad gyvename vis geriau ir geriau, daugėja žmonių, galinčių sau tai leisti“, – pastebėjimais dalijosi V. Milius.

Paprašytas išskirti populiariausius brangius automobilius mūsų keliuose, jis paminėjo „Porsche“, „Ferrari“ ir pridūrė, kad vienos dažniau pasitaikančios spalvos prabangių automobilių segmente tiesiog nėra – čia egzistuoja visiška spalvų įvairovė.

REKLAMA

Norint tokių automobilių vien pinigų neužtenka

Anot V. Miliaus, kažkas juk svajoja apie automobilį už 2 tūkst. eurų, o kažkas – ir už 2 mln. eurų. Taigi lygiai taip pat skiriasi „brangaus“ ir „prabangaus“ automobilio supratimas.

Pašnekovas nurodė, kad paprasta prabanga gali prasidėti nuo 100 tūkst. eurų kainuojančio automobilio.

O įsigyti, pvz., 1 mln. eurų kainuojantį automobilį nėra paprasta net ir turint pinigų, kadangi tokios mašinos dažnai būna „limited edition“ (liet. riboto leidimo), taigi norinčių ir galinčių jas nusipirkti yra kur kas daugiau, nei jų žadama pagaminti:

REKLAMA

„Norint nusipirkti tokį automobilį reikia identifikuoti save, praeiti „face control“ (liet. asmens patikrinimą), kad tau jį parduotų. Taigi nereiškia, kad būtinai tą mašiną gausi, net jei ir turi pinigų.“

Jis patikino, kad bet kokiu atveju lietuviai už tokius automobilius moka pavedimu, viską daro oficialiai – maišelyje krūvos grynųjų tikrai nesinešioja

Automobiliai be kainų – jas nulemia pirkėjai?

O patys brangiausi automobiliai, V. Miliaus teigimu, yra istoriniai, ne nauji, kolekciniai automobiliai, nes, neskaitant jo vertės kaip paties automobilio, jis dar turi savo gyvenimo istoriją, retumo faktorių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovas nurodė, kad tokių automobilių būna išleista nedaug, per laiką jų lieka dar mažiau, taigi jų vertė tik auga ir auga gana stipriai.

Tai yra gana nebloga investicija. Kai kurių tokių automobilių kainos net nebūna skelbiamos. Pernai buvau „Ferrari“, „Lamborghini“ gamyklose ir ten, kalbant apie tuos jau istorinius automobilius, klausėme, kokia yra tokio automobilio kaina.

Sako: na, kaina yra tokia, už kiek jį nupirks. Tai, kai nupirks, tada ir galėsime pasakyti, už kiek nupirko. Nes kainos nėra“, – patirtimi dalijosi automobilių entuziastas.

REKLAMA

Taigi, anot V. Miliaus, žirklės tarp prabangių automobilių yra kosminės: „Šiaip nueiti ir nusipirkti prabangų „Audi“, BMW ar įsigyti tikrai retą, kolekcinį automobilį, tai – du skirtingi pasauliai, nors abiejose istorijose bus žodis „prabangu“.

Kur laiko ir kam naudoja tokius automobilius?

V. Miliaus teigimu, vienos priežasties tokiems automobiliams įsigyti nėra.

REKLAMA

Jis vardijo, kad kartais tai būna tiesiog svajonė ir noras turėti kažkokį vieną konkretų automobilį, kiti jų turi daugybę: vieni juos kolekcionuoja, prižiūri, kiti su jais ir važinėja.

„Nemažai lietuvių tokius automobilius turi netgi nebūtinai Lietuvoje, o ten, kur šilta, kur nėra druskų. Nes patys suprantate – tiek prabangiems, tiek visiems kitiems automobiliams Lietuva, žiema yra visiškas kirvis, tik sugadinti galime tuos automobilius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turiu pažįstamų, kurie užsienyje gana daug važinėja su itin išskirtiniais „Porsche“, sako, aš važiuoju kasdien. Ir tai yra normalus, geras automobilis tam kasdieniam važiavimui. Kalbant apie prabangius senovinius automobilius, tai jie nėra labai patogūs važiavimui ir dažniausiai yra laikomi kolekcijai“, – dėstė automobilių rinkos ekspertas.

Vis tik jis teigė pats neturintis nė vieno automobilio ir nesvajojantis apie konkrečią mašiną, kadangi galėdamas kasdien prisiliesti prie daugybės jų negalėtų išsirinkti vienos.

REKLAMA

„Automobiliai yra mano darbas, hobis, mano gyvenimas. Vieną dieną aš važiuoju su automobiliu, kuris kainuoja pusę milijono eurų, kitą – su tuo, kuris kainuoja 2 tūkst. Ir man abu automobiliai yra įdomūs. 

Aš labai norėčiau turėti tą svajonę, bet nematau, kam man reikėtų automobilio, jei man juos duoda ir kasdien galiu važinėti vis su kitokiu automobiliu. Bet, aišku, jei man taip nutiktų, kad aš visgi įsimylėčiau kokį nors, tai tada norėčiau jį turėti“, – pasakojo V. Milius.

REKLAMAAutobilis.lt
Modelį Grand Empire - tai autobusas, kemperis, tyrėjai jūs:). Žmogus namus nusipirko.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų