Neseniai patvirtintame biudžete numatyta, jog beveik 39 tūkst. eurų bus skiriama naujienų agentūrų teikiamoms paslaugoms, 52,5 tūkst. eurų – reportažams radijo stotyse, daugiau nei 6 tūkst. eurų – reklamai feisbuke, kone 327 tūkst. eurų – turinio rinkodaros projektų viešinimui spaudoje ir interneto portaluose, o dar beveik 170 tūkst. eurų – informacijos apie Vilniaus miesto savivaldybės veiklą viešinimui socialiniuose tinkluose.
Pažymėtina, kad 2024 metais savivaldybės biudžete viešinimo paslaugoms buvo skirta kiek mažiau lėšų – 667,5 tūkst. eurų. Tiesa, savivaldybė akcentuoja, jog visuomenės informavimui skirta proporcinė biudžeto dalis per penkerius metus sumažėjo.
„Vilniaus miesto savivaldybės bendras biudžetas kasmet yra augantis. Per pastaruosius penkerius metus jis padvigubėjo – nuo 790 mln. eurų 2020 metais iki 1,561 mlrd. eurų 2025 metais. Nepaisant dvigubo savivaldybės bendro biudžeto augimo per šį laikotarpį, lėšų dydis, numatytas visuomenės informavimui, nuo 2020 metų reikšmingai nesikeitė. Didėjant bendram savivaldybės biudžetui, visuomenės informavimui skirta proporcinė biudžeto dalis kasmet mažėjo“, – atsakyme „Delfi“ teigė Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Portalo duomenimis, pernai Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu tyrimų bendrovės „Kantar“ atlikta reprezentatyvi gyventojų apklausa parodė, kad gyventojai norėtų, jog juos pasiektų daugiau savivaldybės komunikacijos. Šios pozicijos laikėsi 57 proc. apklaustųjų.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2025 metų biudžetą patvirtino sausio pabaigoje. Jis siekia 1,561 mlrd. eurų ir yra 3,7 proc. didesnis nei pernai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!